Ga naar inhoud

Jane1992 : 4 februari 2014 : Dr. Straten : UCCZ


Aanbevolen berichten

Ja maak duidelijk wat je wil en wat je vooral ook niet wilt. Foto's zijn inderdaad altijd een goed idee om mee te nemen.

Zorg dat je vragen op papier staan, want daar vergeet je de helft mede door de spanning denk ik en alle info die je krijgt.

Succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast cindytje1985

Na een paar uurtjes na de operatie mag je alweer naar huis.. Ik kwam om half 1 weer aan in mijn ziekenhuiskamer en om half 5 zat ik in de auto naar huis..

Ik had al eerder gemogen, maar voelde me nog niet goed genoeg om me aan te kleden en de auto rit te doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdag is het dan zo ver. Ben erg zenuwachtig maar heb er ook zin in.

Ik moet me om 7.15 melden.

Hoelang na de operatie mochten jullie weer naar huis?

Binnen 24 uur krijg je je boobies al!!!

Heerlijk dat je je zo vroeg mag melden. Hoef je niet de hele dag in spanning te zitten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een dag gister! Ik werd om 9 uur geopereerd en kwam rond 11 uur goed uit de narcose. De pijn viel in eerste instantie ook erg mee. Maar na een paar uurtjes werd de pijn langzaam maar aan echt ondraaglijk. Steken in mijn borst alsof iemand er mer een mes in aan het steken was.

Rond 4 uur mocht in naar huis maar toen ik in de gang was viel ik flauw van de pijn en misschien ook de narcose en de tramadol. 2 uurtjes later mocht ik weer proberen om naar huis te gaan en dit ging veel beter.

Wel moet ik zeggen... Dokter straten heeft echt prachtige boobies gemaakt. Ik ben er super blij mee!

Het is uiteindelijk 350 cc high profile mentor rond geworden. Ik draag nu een 70C sportbh van fila die erg strak zit dus ik denk een 70D bh maat van normale bh"s

Precies wat ik wou! Volle c kleine D

Echt een toparts!

Wel echt jammer van die pijn! Word er gek van, hopelijk wordt dat snel minder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid die eerste dagen zijn vaak het lastigste, maar voor je het weet word de pijn minder. Zorg dat je je medicatie op tijd inneemt dat scheelt vaak een hoop!.

Fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.