Ga naar inhoud

toetje12 : 24 februari 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

ik ben 1.63.lang en weg 52 kilo.

Negen jaar geleden is onze dochter geboren en die heeft mij met de borstvoeding goed leeg gedronken. Van een B naar een D en van een D naar een A

13 Januari heb ik dus mijn eerste consult bij Diana Gabriel gehad.

Ik had aangegeven dat ik weer vollere natuurlijke uitziende borsten wilde.

Daar kwam uit 375cc rond mentor dualplane medium of highprofile beide zouden besteld worden.

Anatomisch zou je te veel zien door te weinig huid

Chirurg word dokter Schiettecatte 24 februari in het Atlaskliniek.

ik zou nog even terug bellen en ik wilde nog een afspraak inplannen voor een tweede consult met dokter schiettecatte

Ik twijfelde over het aantal cc of ik 375 wel groot genoeg vond op de foto lijkt het namelik niet heel groot. (ik zal zo de foto's toevoegen.)

De dame aan de telefoon zie dat ze dan ook 400cc low en high profile zou bestellen En dat een tweede consult dan niet nodig was omdat ik de chirurg toch nog van te voren zou zien.

Nu is mijn zus geopereerd door h. de Winter 325 cc rond mentor low profile En het litteken is geplakt. dat ziet er suoer mooi uit.

Is Plakken mooier als hechten met draad. Volgens Diana maakte dat niks uit. Of is het iets wat de winter alleen doet en Schiettecatte niet?

Ik heb een donkere huid waar je littekens altijd goed op ziet

Nu lees ik bij vele die via Diana bij F Straten en H Winter komen wel allemaal een tweede consult krijgen en bij Schiettecatte niet .

Ik vind dit een beetje raar en het zit me niet zo lekker.

Wat is jullie ervaring want over schiettecatte zelf lees ik niks slechts

gr toetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej....ja irritant he! Ik ben 1x op consult geweest en heb nu toch nog meer vragen maar het lijkt of schiettecatte normaal geen intakes doet ofzo. Dat diana dat voor hem doet. Maarja tis niet niks ik wilde hem ZELF spreken.

ik moet zeggen ik had een goed gevoel bij hem en hij is erg kundig!

Ik ga de openstaande vragen telefonische via kantoor diana alsnog stellen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als jij je niet prettig voelt dat je je chirurg pas ziet op de dag van de operatie dan moet je daar zeker niet akkoord mee gaan.. En als zij niet anders willen dan zou je altijd elders op consult kunnen gaan! Overigens is het altijd verstand meerdere consulten te doen bij verschillende chirurgen..

Je moet doen waar je je goed bij voelt en je moet vertrouwen hebben in je pc anders ga je ook niet lekker je operatie in!!

En die dame aan de telefoon kan toch zeker niet bepalen of het consult wel of niet nodig is omdat ze toevallig ook de 400 cc besteld hebben...

Over dat plakken kan ik je weinig vertellen.. Heb het wel eens voorbij zien komen op het forum, maar volgens mij is er weinig over bekend hier..

In ieder geval veel leesplezier en succes bij het maken van je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je hebt een goed gesprek met hem gehad liekie en zie dat je ook de 24e geopereerd gaat worden.

Ik vind het allemaal best spannend.

Eigenlijk ging mij voorkeur uit naar de Winter omdat hij het zo mooi heeft gedaan bij mijn zus.

alleen die werkt er voorlopig niet meer goed.

Van de week toch maar terug ga voor echt een gesprekje met schiettecatte.

Het lukt me trouwens niet om foto's te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet niet of ik je opweg kan helpen want je spreekt nu met de grootste twijfelaar ever!!!

Maar....je kan gwn doorzetten dat je vooraf een gesprek wilt hoor. Dat heb ik ook gedaan en ik heb hem gezien en gesproken! Ik zat met littekens van een operatie van 15jr geleden en dat zei ik ook aan de tel tegen de meiden van Diana en toen was een afspraak zo gemaakt (hint?)

Ik vind het een aardige en kundige man!.....maar ik twijfel nu tussen hem en Nio vanwege het aantal cc's. De ene adviseert 300 en schiettecatte 400-450.....

Ik heb trouwens het zelfde gehad als jij. Mijn zusje is geholpen door Frans Straten en hoppa ik daar ook op consult maar toch had ik een betere aansluiting bij Schiettecatte mede ook door het advies wat anders was.

Heeeeel veel suc6!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Als je een consult met je pc wilt moet dat gewoon kunnen hoor. Laat je niet afschepen.

Het aantal cc kiezen blijft altijd lastig. Het is toch voor jezelf moeilijk in te schatten hoe het zal worden. Je kan ook fot's meenemen als je dat wilt. Door foto's mee te nemen naar je consult heeft een pc een idee van wat jou wensen zijn en kan hij/zij inschatten wat voor jou nodig is.

Ik heb zelf geen ervaring met lijm, maar kan me niet voorstellen dat mijn litteken er mooier uit had gezien als ik dit had gedaan. Lijntje is al zo mooi en dun.

Veel plezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha grootste twijfelaar ever, hier nog een hoor. Vind het ook echt een moeilijke keus. 375 of 400cc het verschil is maar 25 cc. En zie je dan ook echt een verschil ? Ik heb een foto geplaatst en daar zit 375 cc in

Lijkt niet groot toch?

Het is echt zo verschillend hoe het er uiteindelijk uitkomt te zien. Maar als ik het goed heb begrepen komt lowprofile er wat breder en lager uit te zien. En high profile smaller en hoger en een spleetje er tussen.

En dual plane kan ze weer wat uitelkaar zetten toch?

Na schiettecatte wat gegoogled te hebben en hier op het forum het een en ander gelezen te hebben wil ik hem wel als chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Haha grootste twijfelaar ever, hier nog een hoor. Vind het ook echt een moeilijke keus. 375 of 400cc het verschil is maar 25 cc. En zie je dan ook echt een verschil ? Ik heb een foto geplaatst en daar zit 375 cc in

Lijkt niet groot toch?

Het is echt zo verschillend hoe het er uiteindelijk uitkomt te zien. Maar als ik het goed heb begrepen komt lowprofile er wat breder en lager uit te zien. En high profile smaller en hoger en een spleetje er tussen.

En dual plane kan ze weer wat uitelkaar zetten toch?

Na schiettecatte wat gegoogled te hebben en hier op het forum het een en ander gelezen te hebben wil ik hem wel als chirurg.

die 25 cc ga je echt niet zien..

de low profile is idd breder en komt minder naar voren.. en de high profile is juist smaller en heeft de meeste projectie, dus komt het meest naar voren..

Een spleetje krijgen is niet afhankelijk van het profiel, maar van je voorsituatie..

Indien je ze dual plane krijgt, dus half achter de spier kan het zo zijn dat je spier de protheses wat naar de zijkant drukt idd, maar dat hoeft niet altijd heel veel te zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi dames inmiddels heb ik mijn boobies en ben ik 3 de dagen po.

24 feb lekker op weg naar antwerpen. Navigatie van beide telefoons hadden het begeven.

Tomtom kregen we niet aan voelde al een stress opkomen!

Net voor de grens eindelijk dat ding aangekregen. En ja hoor wijst ze ons de verkeerde weg!

Nu raak ik lichtelijk geïrriteerd en mijn man ook

Over de grens van belgie zijn niet ze lekker met de weg bezig en belanden we in de file.

Gelukkig waren we op tijd vertrokken dachten we dus een file hadden we bij de reis tijd gerekend.

Alleen niet dat die file mega lang zou duren.

half 10 belde ze van Gabriels waar we bleven ze stonden al klaar.

10 min later belde de chirurg waar we bleven want er was iemand bij die had afgezegd.

Nu was de stress toch wel heel hoog!!

Na een reis van 3 uur wat maar 1.5uur hoorde te zijn. Zagen we de kliniek.

We konden meteen naar een kamertje waar ik mocht omkleden.

Na 30 min kwam de dr schiettecatte om aftekenen.en te bespreken wat het mooist zou zijn.

350 cc leek hem het mooist mh of hp zou hij nog bekijken.

Aan gegeven dat ik ze liever te klein had als te groot.

foto's laten zien en alles zou helemaal goed komen.

toen mocht ik de operatie kamer op. Werd ik onder narcose gebracht.

ik werd wakker met een lekkere warme deken het eerste wat ik deed.

op de kamer merkt wel ik dat mijn linker borst iets groter is als mijn rechter omdat daar de bh is losse aansloot.

Iets gegeten geplast en een gekleed. Na het eten meteen een paracetmoll ingenomen om de pijn een beetje voor te zijn.

Terug was best hobbelig maar te doen. Had eigenlijk niet zoveel pijn.

het slapen was wel een ramp de eerste nacht enkele keren uit bed.

Alleen opstaan ging niet had elke keer een zetje nodig.

Dag 1 po ging redelijk met pijnstillers goed te doen maar wel stijfjes.

Deze dag ze voor het eerst bekeken en vind ze nu nog lelijk net twee piramide.

de linkerborst echt iets hoger en is dikker als de rechter en heb hier ook meer laat voor van.

Dag 2 lekker bij mij ouders doorgebracht. Gaat al beter overeind komen gaat als zelf met wat benen zwaaien.

Gabriels gebeld over het verschil in mijn borsten. Links is niet veel boller door de zwelling maar ik voel de prothese ook echt voor mijn oksel.(denk ik)

moest er even foto's van maken en doormailen. Heb daar alleen nog niks van gehoord.

Op de foto zien ze er mooier uit als in het echt. Gedulde geduld ze moeten nog zakken

Dag 3 vandaag home alone. Gaat lekker geen pijn wil de foto's erop zetten maar het lukt me niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd, je hebt ze, ja kan me zo goed voorstellen dat de stress er goed in zat door file en dan telefoontje dat ze op je wachten hihi.

maar alles goed gekomen.en wat heerlijk dat je geen pijn meer hebt.

Er gaat nog heel veel veranderen de komende tijd, qua zwelling, hoogte etc, maar goed dat je voor de zekerheid even hebt gebeld naar Diana, hoop dat je snel antwoord krijgt over de foto's

neem lekker de tijd om goed te genezen en doe rustig aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies meid!!!

Ik zie dat je nog helemaal geen aangepaste titel heb? Ik zal het gelijk voor je regelen ;)

In welke kliniek ben je geholpen door schiettecatte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Al sinds de operatie dag had ik meer last van mijn linkerborst.

Die is nu nog steeds groter en pijnlijker. De bh zit aan de rechterzijde al losjes en.links nog strak.

nu werd ik vanmorgen wakker en nu zit er op mijn linkerzijde een flinke blauwe plek.

ook boven het litteken zit een blauwe plek.

Is dat normaal na vijf dagen nog echte blauw plekken krijgt?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid vervelend dat je zo last hebt van 1 borst. Mijn ene borst herstelde ook veel sneller dan de andere en ik had ook na 5 dagen ofzo pas blauwe plekken en sport bloeduitstortingen. Die bleven ook wel 2 weken ongeveer. Alleen had ik niet veel meer pijn aan de ene borst dan aan de andere dus daar kan ik je niet echt mee helpen. Als je twijfelt zou ik gewoon even bellen maar je moet toch ook binnenkort op controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Zo inmiddels bijna 4 werken verder.

Gisteren op controle geweest i.v.m de nabloeding en het open wondje.

http://www.borstenforum.com/topic/9953-bloeding/

De hechtingen hebben nog laten zitten en over 10 dagen mogen die eruit.

Door de nabloeding heeft het me extra tijd voor herstel gekost. Maar ik merk nu dat het elke dag een beetje beter word.

Heb nog steeds wel dat de linker borst begint te branden en nog wat extra gezwollen is in vergelijking met rechts.

De momenten van waar ben ik aan begonnen zijn echt meerdere malen door mijn hoofd gegaan. Hoop wel met zes weken pijn vrij te zijn Maar begin nu toch wel weer blij te worden met mijn borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.