Ga naar inhoud

Hoihoi!


Caro3008

Aanbevolen berichten

Ik ben 30 jarige mama van twee kindjes. In de voorbije 2 jaar ben ik 52kg afgevallen waardoor ik vaarwel moest zeggen tegen mijn mooi gevulde D-cup en mij dan maar tevreden moest stellen met een kleine A met veel overschot aan huid...

Nu ja tevreden ben ik er niet mee dus had ik gisteren een afspraak bij Dr. Houtmeyer in St. Niklaas en die stelde een ovaaldruppelvormige vulling 400cc voor die hij voor de spier zou plaatsen omdat er binnenin nog plaats genoeg is... Hiermee zou ik terug op een D moeten komen...

Zijn hier nog mensen in mijn situatie en hebben jullie voorbeelden van een 400cc vulling want ik heb echt schrik dat dit té groot zou zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caro,

Welkom op het forum!

Wat goed dat je zoveel bent afgevallen! Helaas is het voor boobies altijd wat minder.

Ik heb zelf ook mijn lege borsten laten opvullen, maar ik heb ronde protheses. Ik denk niet dat het te groot zal worden.

Is er een speciale reden dat er voor druppelvormige prothese is gekozen.

Er is op het forum genoeg info te vinden en je kunt ook de zoekbalk gebruiken.

Veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.