Ga naar inhoud

Kippie : 16 januari 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis kliniek


Aanbevolen berichten

Afgelopen donderdag geopereerd door dr. Mooijen. Lang over nagedacht en nu was het eindelijk zover. Ik kreeg grotere boobies! Yeah...

Moest me om 12.00u melden. Niet goede geslapen van de zenuwen en dan ook nog eens een hele ochtend in spanning. Was zo blij toen het 11.30 was en we op weg konden. Eenmaal daar ging het super snel. Eerst foto's maken en daarna werd ik al naar de verkoeverkamer gebracht. De verpleegkundige hielp me in een mooi operatie jasje en ik werd op bed gelegd. Anesthesist kwam langs. Aardige man. Infuus ingebracht en weer even wachten. Daarna kwam Laura Moojjen de boel aftekenen. Het ging super snel en er waren iedere keer mensen aan mij bed dat ik geen tijd meer had voor zenuwen. Zag heel erg op tegen de narcose, maar wat is me dat meegevallen. Om 12.50 de OK in, geïnstalleerd op de tafel (als in ze hadden m'n armen vastgebonden) en toen onder zeil. Daar herinner ik me eigenlijk weinig van. Werd om 14.30 weer wakker en voelde me op wat trillerigheid na best oké. Was me dus meegevallen. Om 15.30 kwam de Fysio en daarna mocht ik weg. Het begon toen ook steeds wat meer pijn te doen. Die nacht bijna niet geslapen en op vrijdag een dag met best wat pijn gehad. Vanaf zaterdag werd dit eigenlijk steeds minder en nu nauwelijks meer pijn. Wel een trekkerig gevoel en ze zijn ook erg hard en onnatuurlijk. Vandaag daardoor even een off day. Ben chagrijnig en vind ze niet zo mooi. De vorm wel hoor, maar staan zo strak en zitten zo hoog. Ik weet wel dat dit een kwestie van geduld is, maar was het maar vast zover. Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!

Meid geef het wat tijd. Het is inderdaad een kwestie van geduld.

Geniet van je boobs en doe rustig aan want herstellen doen we maar 1 keer ;)

Oh ik pas een heel klein beetje je titel aan zodat ie gelijk is met de rest :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.