Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje ik wil graag een borstvergroting ...

Ik heb van me eigen cupmaat 75 c lijkt misschien veel maar is het niet voor mijn...
Nu heb ik een aantal vragen

Hoe lang konden jullie niet werken ?
Wanneer kon je beginnen?

Wat voor werk doe je ..?

Ik hoop op een aantal reacties ...

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij kunnen niet goed voor je bepalen of je voor of achter de spier kan krijgen, dat hangt af van hoeveel eigen weefsel je hebt e.d. Het beste kan je een of meer consulten inplannen bij een plastisch chirurg, die kan je precies vertellen wat er allemaal mogelijk is. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn veel meisjes die via haar geholpen zijn en dus kan je veel informatie over haar vinden op dit forum. Rechtsboven in vindt je de zoekbalk, als je daar haar naar intypt zal je veel hits krijgen. Kan je de zoekbalk niet zien dan moet je even helemaal naar beneden scrollen en het thema in 'unlimited' wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Maaike

Welkom op het forum!!

Ik heb al je topics samen gevoegd tot 1 topic zodat we het overzichtelijk kunnen houden op het forum!!

Ik werk in de zorg en heb ruim 7 weken vakantie gehad.. Ik heb lichamelijk zwaar werk en bij een bv die dual plane gedaan wordt mag je de eerste 6 weken niet tillen... Wat in mijn werk onmogelijk is..

Je kunt het beste meerdere consulten in plannen bij verschillende klinieken om te kijken wat je mogelijkheden zijn.. Neem naar een consult ook foto's mee van borsten die jij mooi vindt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van grote borsten houdt, is dr plovier vd BeClinic in Overijse een goede optie, hij plaatst wel alleen dual plane. Maar hij durft er wel wat cc's in te steken. Een andere pc wou bij mij max 295 cc doen, plovier heeft me 615 cc gegeven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje ik wil graag een borstvergroting ...

Ik heb van me eigen cupmaat 75 c lijkt misschien veel maar is het niet voor mijn...

Nu heb ik een aantal vragen

Hoe lang konden jullie niet werken ?

Wanneer kon je beginnen?

Wat voor werk doe je ..?

Ik hoop op een aantal reacties ...

Alvast bedankt.

Welke kliniek zouden jullie adviseren.

Wat vinden jullie van diana gabriels?

Hoeveel weken rust hadden jullie nodig ?

Wat adviseren jullie mijn

Voor of achter de spier...

En waarom...

Volgens mij had je 5 post nodig ;)

Ik heb zelf ruim 3 weken vrij gehad. Ik ben daarna weer rustig begonnen met werken.

Het is inderdaad verstandig om meerder consulten te doen om te kijken waar jij je het prettigst bij voelt. Iedereen die tevreden is mijn haar boobies zal sowieso haar pc adviseren. Ze hebben er natuurlijk niet voor niks voor gekozen ;)

Als het om Diana Gabriels gaat dan zijn de meningen denk daar over verdeeld. Het is en blijft een tussenpersoon natuurlijk. Ze komt soms met zeer aparte adviezen om het zo maar te zeggen.

Wij kunnen jou niet adviseren of je dual plane of voor de spier zou "moeten"hebben, daar moet je toch echt voor naar een pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
  • 2 months later...
Hallo, meiden !
Zouden jullie dit bericht willen lezen en een reactie erop willen geven wat jullie hiervan denken?
M.v.g
----------------------------------------------------------------------------
Geachte Be Clincs,
Ik ben 17 juli geopereerd aan een borstvergroting door Plovier.
Ik ben toen op intake gesprek geweest en op 17 juli waarop me borstvergroting plaats vond.
Mijn vraag was of ik een borstvergroting kon krijgen met ronde Sebbin 645cc high profile door
Dokter plovier.
Nu was dit mogelijk alleen wist hij nog niet precies hoeveel erin kon.
Ik had foto's meegenomen van een patiënt die een borstvergroting had ondergaan. op( 9 januari 2014) .
En had : ronde Sebbin 645cc high profile door :Dokter plovier.
Ik heb zelf uiteindelijk Allergan 605 gekregen die op retro pectoraal gezet werd .
Terwijl ik om Sebbin 645cc high profile vroeg.
Ik schrok toen ik het las ik dacht het zal wel goed komen....
Maar het is niet het plaatje geworden wat ik gedacht had.
* ik vroeg om een hoog profiel wat ik niet gekregen heb
*En dat ze dicht bij elkaar zouden komen te staan dat het een mooie spleet creëerde.
Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor weten.
Gr
--------------------------------------------------------------------------------------

Beste,
Ik raad je aan om hiervoor op controle te komen zodat je dit met Dr. Plovier zelf kan bespreken en hij een kijkje kan nemen.
Wij hebben plaats vrij op 13 februari tussen 12u30 en 15u of 23 februari tussen 12u en 17u.
Laat me gerust weten wat je het beste past.
Met vriendelijke groeten, cordialement, kind regards,
Marie Nella Denies
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte Be CLinic ,



Ik snap dat jullie het makkelijker vinden als ik langs kom.
Alleen heb ik daar bijna geen tijd voor , het is namelijk 2 uur rijden . Heen en terug is dus 4 uur.
Mijn vraag is alleen waarom het gekomen is dat ik iets anders heb gekregen dan gevraagd, ik neem aan dat die ook uit te leggen is via de mail.
Ik zou ook wel een foto op willen sturen van me eindresultaat als jullie dat willen? (De foto's die ik had meegenomen als voorbeeld heb ik nog om te laten zien.)
Laat mijn maar weten als jullie die foto's willen.
Met vriendelijke groeten,
------------------------------------------------------------------------------
Beste,
De prothese die Dr. Plovier heeft gekozen is diegene die het beste paste op je borstkas.
Er is geen significant verschil tussen 605 en 645 cc qua grootte verschil.
Met vriendelijke groeten, cordialement, kind regards,
Marie Nella Denies
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hm.. dit is een heel vreemd verhaal.. De enige reden waarom hij misschien voor Natrelle gekozen zou hebben, is omdat deze prothese breder is en dan dus meer de ruimte in je borst op zou vullen.. Als dat de reden is geweest, dan kon hij die 645 van Sebbin niet plaatsen, omdat die dan te smal was en de ruimte tussen je borsten nog groter geworden zou zijn..

Maar ... Nu over het volgende:
------------------------------------------------------------------------------
Beste,
De prothese die Dr. Plovier heeft gekozen is diegene die het beste paste op je borstkas.
Er is geen significant verschil tussen 605 en 645 cc qua grootte verschil.
Met vriendelijke groeten, cordialement, kind regards,
Marie Nella Denies

Dit bericht is TOTALE onzin!!

Het zijn wel idd allebei high profile prothesen, maar er is wel degelijk breedte- en projectie verschil!!

Ik zal het even onder elkaar zetten:

Natrelle 605cc, high profile is 14,5cm breed en heeft 5,8 cm projectie (volume naar voren)

Sebbin 645cc, high profile is 13,2 cm breed en heeft 6,9 cm projectie.. Dat scheelt een cupmaat!!!

De Sebbin heeft wel stevigere gel, waardoor hij zo aanvoelt als de anatomische prohtesen, qua zachtheid (Firm)

Je zou dus qua cupmaat, qua volume naar voren, wel een cupmaat groter gehad hebben met de Sebbin.. dus wat die madam daar zwetst, weet ik niet..

Je hebt nu dus wel ook High profile, dus dat is gelijk.. alleen deze prothese is een stuk breder (de natrelle) 1,3 cm

Ik zie dat er in de shoutbox andere maten rond gaan.. geen idee hoe die daaraan komen, ik heb mijn maten uit de catalogi van Natrelle en Sebbin...

Ik zou deze maten eens doorgeven aan de secretaresse van Plovier.. Misschien dat ze je dan nog eens kan zeggen dat er geen verschil is?

Als Plovier een goede reden had om dit te plaatsen, zou het netjes zijn om dat uit te leggen aan je.. Daar mag ie wel een mailtje of telefoontje aan wijden, vind ik :)

Succes meid!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou idd BB! Hahah

---

Wat een nare email om te ontvangen. Ze gaat totaal niet in op jouw vraag of je wat foto's toe kan sturen...

Het zou dr Plovier inderdaad sieren als hij zelf even contact met je op zou nemen.. Door die email lijkt het net alsof het ze niet interesseert. Dat zou je toch niet verwachten bij hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Dit is geen antwoord van Plovier zelf. Maar van z'n secretaresse. Ik denk dat Plovier hier niet eens iets van af Weet. Zij probeert alles voor hem af te handelen. Gewoon echt eisen dat j hem zelf spreekt. Hij kan t j haarfijn uitleggen waarom hij deze keuze heeft gemaakt.

Ik hoop dat het dan duidelijk voor je wordt en dat j r wat mee kan!!!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik snap het aan de ene kant wel, want mer zo'n probleem denk ik niet dat je er wat mee kunt bereiken over de email/telefoon..

dit totaal niet naar bedoeld tegenover jou maar ik denk dat je toch echt een afspraak met hem zelf moet maken wil je verder komen.. het klinkt sowieso al alsof de secretaresse er niet veel verstand van heeft en misschien in een gesprek dat plovier samen met jou tot een oplossing kan komen..

en op zn minst even kan uitleggen waarom die wissel van soort&grootte van de protese.

hoop dat je er uit gaat kunnen komen want t is natuurlijk niet niks een bv als je er niet tevreden over bent.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.