Ga naar inhoud

Dr Musch in OLV Ziekenhuis in Aalst


Patries473

Aanbevolen berichten

Eigelijk is dat wel iets dat ik ooit ook nog zie zitten ... ik kijk altijd zo 'zielig' door die hangende oogleden .

Viel dus mee zei je ? Kan je vlug weer gaan werken dan ?

Ben wel eentje die zeer vlug blauwe plekken heeft , dan is die ArnicaB6 een goeie tip .

En wat kost dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja B-Cupje,heeeel erg meegevallen. Ik heb een week niet gewerkt (ik ben erg ijdel haha) en een paar dagen mag je niet bukken. dat is he enigste (ivm de druk he). en had een kleine gele waas onder mijn ogen. na een week gingen de hechtingen eruit en toen zag je als het ware er niets meer van... wordt el steeds mooier daar niet van... en ik was €800,00 kwijt. Lokale verdoving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Werk als verkoopster dus niet interessant als je daar met 2 blauwe ogen staat natuurlijk .

Zou dus ook best een weekje verlof opnemen .

Prijs valt best mee vind ik , wat mijn wederhelft daarvan vind weet ik niet :131:

Heb wel ergens gelezen dat je dat terug kan trekken van 't ziekenfonds maar dat is als je zicht belemmerd wordt . Heb ni veel goesting om tot men pensioen te wachten :blink:

Ze vroegen mij na me'n bv wat ik nog zou 'veranderen' want chirurgie werkt verslavend grapten ze en ik grapte dus terug 'mijn oogleden' al zei ik 't ni om te lachen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,als je Arnica slikt kan je best met een weekje weg hoor.. zodra de hechtingen er maar uit zijn. prijs vond ik ook meevallen. en hier in NL krijg je toch nix vergoed dus dan maakt het niet uit wanneer en waar je gaat. die eisen zijn dan zoooooooo hoog. dan ben je idd echt met pensioen ja haha.

en ja werkt wel verslavend,tenminste de stap is veel kleiner om een 2e of 3e maal te gaan. want als je tevreden bent ga je sowieso niet natuurlijk.. maar valt reuze mee hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.