Ga naar inhoud

na 6 wkn nog steeds double bubble in linkerborst


yet

Aanbevolen berichten

hoi,

op 12 december 2013 ben ik geopereerd aan een buikwancorrectie en een borstvergroting. heb er lang naar uitgekeken en kon niet wachten op deze dag.heb in mijn borsten eurosiliconen 375c dual plane gekregen. herstel van de buikwand was heel goed en heel snel maar mijn borsten is een ander verhaal. mijn rechter borst is mooi alleen mijn linker borst wil maar niet. heb meteen gebeld maar moest echt even de 2 wkn afspraak afwachten. helaas heel terleurstellend want na die 2 wkn werd het alleen maar meer zichtbaarder. heb vanalles geprobeerd tijdens mijn herstel.maar niks heklpt hier tegen, je hebt het of je hebt het niet. nooit geweten dat dit kon en dat het bestond totdat ik het ging googlen en ook hier terecht kwam en het bij meerdere mensen zag. wat ik wel vreemd vind is dat de meeste het ook hebben in de linkerborst.. vreemd morgen heb ik de 6wkn control en ben benieuwd wannneer ik evt een herstel operatie krijg en wannner dan. ben zo zenuwachtig .hopelijk leest iemaand dit en heeft dit ook meegemaakt en is dit helemaal weer goedgekomen. twjifel ook heel erg of ik ze niet voor de borstspier moet laten plaatsen zodat ik er dan geen kans op heb? wat een twijfels en vragen... gr .yet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve yet,

Wat vervelend voor je, en wat naar die onzekerheid waar je dan inzit.

Het is inderdaad gewoon pech hebben, er is niks wat je hieraan had kunnen doen.

Het komt uiteindelijk allemaal goed. Je buikwandcorrectie is gelukkig goed gegaan. Daar zijn complicaties ook heel vervelend hoor.

Heel veel sterkte en succes.

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yet

Geen leuk bericht...erg naar voor je. Succes morgen en misschien valt t mee...in ieder geval zullen we aan je denken. En er waren er wel meer hier op t forum met een double bubble...weet ff niet meer zo snel wie, maar met zoekbalk valt t wel te vinden.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.