Ga naar inhoud

Lipofilling mogelijk bij 625 cc??


Liekje

Aanbevolen berichten

Hi Dames,

Ik ben benieuwd of er iemand ervaring heeft met lipofilling na de borstvergroting??

Ik heb 625 cc maar vind ze van het begin af te klein; Ik heb helaas wel nog steeds 'n probleem met mijn rechter complicatieborst en heb het idee dat de pocket steeds groter word... heb zelf dus het idee dat pc dit moet gaan herstellen aangezien ik al bijna 7 weken po ben.. Maar dat even erbuiten gelaten...

Aangezien ik over een 2/3 maanden ook nog een liposuctie van mijn buik krijg ( tegoed heb na de buikwandcorrectie ) ben ik aan het zoeken naar informatie of het mogelijk is om dit vet te gebruiken om mijn boobies ietsje te vergroten...

Heeft iemand hier ervaring mee??

Groetjes Liekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen ervaring mee, maar lipofilling is eigenlijk geen optie in mijn mening als je ze te klein vind. Per keer kan er maar een bepaalde hoeveelheid vetweefsel ingebracht worden en een klein percentage sterft hier van af. Als je veel met je gewicht schommelt kan het ook zijn dat het resultaat na een jaar bijvoorbeeld helemaal weg is.

Omdat er een limiet is aan hoeveel vetweefsel ingebracht kan worden scheelt het vaak maar op zijn max. 1 cup en 1 cup bij 625cc is haast niet zichtbaar. Om teleurstelling te voorkomen zou ik goed overleg plegen met de pc. Is dit een idee van jezelf of van de pc?

Ik zou eerder overwegen grotere protheses te nemen. Maar wat vind je niet groot genoeg? De breedte of de projectie ( als je van de zijkant kijkt, hoever ze borsten naar voren liggen)? Of een combinatie van de twee?

Je bent pas 5 weken en er kan dus nog enorm veel veranderen en ze kunnen nog zakken, maar in mijn persoonlijke mening zit het volume van de protheses vrij hoog optisch gezien. De plaatsing van de protheses zijn denk ik wel goed (al is dat lastig te beoordelen van de foto) maar het lijkt alsof de tepels te laag op de borst geplaatst zijn momenteel. Als deze hoger zouden zitten geeft dit al een heel ander aanzicht. Dan lijken de borsten ook voller dan nu. Maar dat is mijn persoonlijke mening, maar zoals ik al zei: misschien zakken ze nog en dan komt de tepel automatisch hoger te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

ik moet nog voor mn bv maar bij mij gaan ze de rand van mn ronde protese (voor de spier) uitvullen met eigen vetweefsel (van buik en heupen lipo).

ze gaat er teveel inspuiten maar wilt dat 50 ml per borst blijft zitten.

dit geeft je miss een beetje een indicatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik zit hier zelf ook kver na te denken, maar eerder om de vorm wat ronder te maken. Als je normaal 1 cub tot 1, 5 cun groter kan met lipofilling in een 'lege tiet" dan moet dit ook wel lukken met een borst waar al een prothese in zit.

Heb gelezen dat combo veel worsr gebruikt bij vrouwen mrt een borstreconstructie dus zzal bij jou denk ik ook mogelijk zijn, maar verwacht geen gigantische vergroting

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum dus weet nog niet zo goed hoe alles in zijn werk gaat.

Anyway, Ik heb vorige week een lipofilling ondergaan.

5 jaar terug een borstvergroting ondergaan, 240cc, rond achter de borstspier.

Ik had een kleine a-cup en licht tunereuze borsten.

Het resultaat was zeer mooi maar de onderkant niet zo gevuld.

Ik ben een 2 tal maand geleden op consultatie geweest bij de plastische chirurg (dokter dubrulle Kortrijk) omdat ik een wissel wou, groter en anatomisch.

Toen ik mijn eerste operatie onderging was ik pas 18 en alles is gebeurd onder begeleiding van mijn moeder.

Had ik het toen geweten nam ik sowieso groter en geen ronde protheses.

De dokter stelde mij echter een lipofilling voor om de onderkant bij te vullen en een natuurlijk resultaat te bekomen.

Voorlopig ziet alles er zeer goed uit.

Er zou 70% overleven volgens de nieuwe technieken.

Hij zuivert het vet op een andere manier nu waardoor er meer overblijft.

De borsten op zich doen niet zoveel pijn. Het is de liposuctie van de rijbroek die veel pijn doet!

Wel zou ik toch nog graag groter protheses hebben maar ben bang dat het litteken niet meer mooi in de borstplooi zal vallen.

Mijn borsten staan zeer recht. (Door de onderontwikkeling van de onderkant).

Ik droom ervan om borsten te hebben die iets doorhangen en dat het litteken zo onder de borstplooi valt.

Is er iemand die mij hierover meer kan vertellen?

Vooral dan over plaats litteken na 2 de vergroting want ik wil geen litteken halverwege de onderborst!

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Ik heb eerst ff een paar vraagjes.. Tunereuze borsten? Bedoel je soms tubereuze/tubulaire borsten? Die term is me namelijk wel bekend, maar tunereuze borsten heb ik nog nooit van gehoord... Bestaat ook niet, zover ik weet :)

Je spreekt van lipofilling aan de onderkant van je borsten, omdat dat gedeelte niet goed opgevuld was.. Ik heb hier eigenlijk de laatste jaren alleen van gelezen als de prothesen te hoog geplaatst zijn eigenlijk.. Er wordt namelijk een bepaalde pocket gemaakt,en de prothesen zakken hierin, tot op de borstplooi..

Je hebt Sebbin implantaten gekregen, neem ik aan? Die heeft volgens mij wel een 615 cc.. Of had natrelle dat nu ook... (?) Volgens mij heeft natrelle het alleen in de ronde implantaten, maar dat zou ik moeten nakijken..

Maakt ook verder niet uit... Ik vraag me gewoon af waarom er gekozen is voor lipofilling als je sowieso eigenlijk grotere implantaten zou willen.

Als je een grotere prothese neemt, wat eigenlijk iedereen doet bij een wissel, dan blijft het litteken vaak toch ongeveer op dezelfde plek. Het kan een halve cm verschillen, maar de pc's hebben hier speciale technieken voor volgens mij.. Ik had eerst prothesen die 14,2 cm breed waren, en toen zat mijn litteken in de borstplooi. Nu heb ik prothesen die 12,5 cm breed zijn (passen beter bij mijn lijf) maar ook nu zit mijn litteken in de borstplooi, dus dat mag echt geen verschil maken :)

De liposuctie van de rijbroek.. Dat zit ergens bij je dijen? Horen we hier niet heel vaak, dus vandaar even mijn vraag :)

Misschien kun je een keer foto's plaatsen van je borsten hoe ze nu zijn :) Dan kunnen we ons er misschien iets bij voorstellen.. Je kunt foto's zo plaatsen dat ze alleen zichtbaar zijn voor mensen die je als vriend toevoegt op het forum. Je moet bij je instellingen dan wel aangeven dat je vriendschapsverzoeken handmatig wilt goedkeuren.

Hier staat hoe je een foto kunt toevoegen in de galerij:

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij-en-fotos-prive-zetten/

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tubereuze borsten dus, foutje van autocorrectie.

Ze vulden mijn borsten bij met vet omdat je de randen zag en omdat dit niet opgelost kon worden met andere protheses zei de pc. Dit zal iets te maken hebben met mijn smalle basis denk ik.

Ideaal volgens de dokter is een vergroting met protheses en daarbovenop een lipofilling voor natuurlijk aanvoelen en uitzicht omdat ik van een a cup kom.

Welk merk ik heb weet ik niet, het is al te lang geleden.

En ik heb maar 240cc.

Ik heb eigenlijk zeer weinig ervaring en lees hier allemaal dingen die nieuw zijn voor me. Zeer interessant allemaal trouwens!

Morgen zal ik foto's plaatsen van mijn borsten tot vorige week (enkel 240cc).

En van nu (240cc+lipofilling).

Dit is wel nog maar een week geleden dus ze zijn nog wat blauw.

De rijbroek is inderdaad de zijkant van de billen. Resultaat zal ook maar zichtbaar zijn binnen enkele weken.

Albast bedankt op me te helpen! Je stelt me al wat gerust ivm de plaats van de littekens.

Weet iemand trouwens een goede chirurg in België regio West-Vlaanderen voor natuurlijk uitzicht en aanvoelen.

Ik liet mijn vergroting doen door dokter Nollens en de lipofilling door dokter Dubrulle, beide Kortrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja, ik gooide de 615 cc van de topicstartster door elkaar met jouw 240 haha, sorry...

Oke, dus om de randen te laten verminderen, ja daar is lipofilling idd een goede methode voor..

Als je echter groter wilt gaan, zul je moeten oppassen dat je niet veel bredere prothesen gaat krijgen.. Hoe breder de prothese, hoe meer zichtbaar de randen namelijk, zeker als je een dunne huid hebt of weinig eigen weefsel..

Een extra high profile zal dan het best zijn en een prothese geplaatst onder de spier

In west vlaanderen heb je eigenlijk dr. Plovier zitten, en dr. demeyere, die ik zo weet.. Demeyere is in jouw geval misschien niet de juiste keuze, omdat hij vaak op safe speelt en dus niet veel grotere implantaten bij jou zal durven plaatsen.. Plovier durft dit waarschijnlijk wel, hij zit in Overijse. Be- clinic heet zijn kliniek

Ben benieuwd naar je foto's! Laat je even weten als je ze geplaatst hebt?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd naar jouw foto's omdat ik lipofilling ga laten doen om de deukjes en rimpels tussen mijn borsten op te vullen. Hoe gaat jouw herstel tot nu toe?

Zou je de "dagelijkse" dingen al gelijk op kunnen pakken? Van mijn pc heb ik begrepen dat het een paar dagen aan voelt als spierpijn wanneer je hebt gesport en dat dit binnen enkele dagen over is. Is het bij jou onder plaatselijke verdoving of algehele narcose gebeurt?

Groetjes Joy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto's geplaatst maar weet niet of dit goed gelukt is.

Foto's van voor en na de lipofilling.

De pijn aan de borsten is miniem. In vergelijking met een bv is het echt niets qua pijn.

Maarrrrr de liposuctie doet heel erg veel pijn!

De eerste dagen kon ik niet alleen recht uit bed, deed zelfs gewoon op de rug liggen pijn.

Ze hebben overal (buik, heupen en meest rijbroek) wat vet genomen omdat ik niet zoveel overschot had overal.

Zelfs nu nog een week na de operatie doet wandelen pijn, op de zij liggen,...

Ik voel wel beterschap en denk tegen volgende week alle pijn achter de rug is.

In vergelijking met een bv is het dus eigenlijk wel minder erg qua herstel.

Ik liet dit doen onder volledige narcose.

Ik vind mijn borsten nog te klein en wil ze graag nog eens laten vergroten maar ben o zo bang voor onnatuurlijk uitzicht (strakke ballonnen) of een hard gevoel.

Heb al bij verschillende meiden gevoelt aan de borsten en de mijne voelen super zacht aan. Het houdt me dus tegen om te wisselen opdat ik bang ben dat dit zo niet meer zal zijn + terug litteken van nul. Duurde toch een 2 tal jaar tegen het volledig oké was.

Xx lelietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ff naar je foto's gekeken, maar doordat de foto anders genomen is, vind ik het moeilijk om het verschil tussen voor en na te zien :)

Je zou eens in de zoekbalk kunnen zoeken op Demeyere (of 'de Meyere) en dan kom je verslagen van meiden tegen.

Je kunt dan altijd een pb naar hun sturen of je hun foto's mag zien. Vergelijk wel ook de voorsituatie, anders krijg je nog geen reëel beeld.

Succes!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou dit graag even delen op het forum omdat er over lipofilling toch weinig geschreven staat.

Ik heb mijn operatie 10/11 gehad. De eerste week verliep alles oké, wel veel pijn van de liposuctie.

Zaterdag ben ik echter opgenomen geweest via spoed met een hel van een ontsteking. Ondraaglijke pijn. Nu nog steeds opgenomen in het ziekenhuis en ze zijn de etter aan het aflaten via een aanprikking die zaterdag gebeurt is.

Zaterdag hadden ze ook al etter eruit getrokken met een naald. Echt verschrikkelijk!!

Ik moet zeker nog tot woensdag blijven aan het infuus voor pijnstillers en antibiotica.

Als ik zoek naar complicaties van lipofilling dat staat er overal op jet internet dat een infectie echt zeer uitzonderlijk is. De verpleegsters hier vertelden me nochtans dat ze het regelmatig voor hebben.

De andere borst is ondertussen bijna helemaal herstelt maar ze vallen toch kleiner uit dan gehoopt.

De pc had gezegd dat ik toch wel een goeie cup ging vergroten.

Volgens mij zal het amper een half cupje zijn op het einde van de rit.

Voordeel is wel dat er nu meer eigen weefsel is rond de prothese wat de randen minder makkelijk zal laten zien bij mijn volgende vergroting.

Het is echter de pijn die ik de voorbije 2 weken gehad heb wel echt niet waard....

Binnen enkele maanden ga ik lekker voor een wissel en hopelijk bekom ik dan wel het gewenste resultaat!!

Ik denk aan dokter de meyere wegens goede reacties hier.

Xxx grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lelietje,

Wat vervelend om te lezen van de ontsteking. Geheel onverwacht heb ik vorige week ook een lipofilling behandeling ondergaan. Vanwege dezelfde reden ook mijn ervaring hier gedeeld. Tot op heden verloopt mijn herstel probleemloos. (Ik zie er alleen uit alsof ik in elkaar ben geslagen ;) ) Ik heb begrepen dat er vaak meerdere behandelingen nodig zijn om een hele cup te vergroten.

Hoeveel vet is er bij jou uitgezogen en weer ingespoten? Ben je inmiddels alweer wat opgeknapt? Ik hoop dat je nu thuis bent zodat je rustig kunt herstellen.

Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen straks bij dr. de Meyere. Heel veel beterschap !

(ps. ik heb je toegevoegd maar kan je foto's niet zien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 26-11-2015 om 10:25 zei Joy1980:

Hoi Lelietje,

Wat vervelend om te lezen van de ontsteking. Geheel onverwacht heb ik vorige week ook een lipofilling behandeling ondergaan. Vanwege dezelfde reden ook mijn ervaring hier gedeeld. Tot op heden verloopt mijn herstel probleemloos. (Ik zie er alleen uit alsof ik in elkaar ben geslagen

) Ik heb begrepen dat er vaak meerdere behandelingen nodig zijn om een hele cup te vergroten.

Hoeveel vet is er bij jou uitgezogen en weer ingespoten? Ben je inmiddels alweer wat opgeknapt? Ik hoop dat je nu thuis bent zodat je rustig kunt herstellen.

Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen straks bij dr. de Meyere. Heel veel beterschap !

(ps. ik heb je toegevoegd maar kan je foto's niet zien)

Hoi Joy1980! 
Ik ben opzoek naar informatie over borst lipofilling. 
Zo te zien heb je er ervaring mee..

Zou het erg lief vinden als je jouw ervaring wilde delen xxx

Groetjes, 

Ely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2016 om 02:14 zei Ely:

Hoi Joy1980! 
Ik ben opzoek naar informatie over borst lipofilling. 
Zo te zien heb je er ervaring mee..

Zou het erg lief vinden als je jouw ervaring wilde delen xxx

Groetjes, 

Ely

@ElyJe kan mijn ervaring in mijn verslagen lezen :) Inmiddels is denk al het vet (net als het geld in m'n portemonnee) als sneeuw voor de zon verdwenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Ely en anderen,

 

Ik overweeg ook serieus om een borstvergroting te ondergaan dmv lipofilling, maar kan er ook nauwelijks ervaringen over vinden.  

Ik wil namelijk heel graag 1 (liefst 2 cupmaten) groter, maar geen siliconen.

Maar ik begrijp dat jij totaal niet tevreden bent? Wat balen voor je..:(

Zou ik misschien je verslagen mogen lezen en evt. foto's mogen zien? En/of van anderen die dit hebben ondergaan?

 

Ik ben compleet nieuw op dit forum, dus moet nog even wegwijs worden :).

Ik hoor graag van je/jullie!

Alvast bedankt!

 

groetjes,

Hanna

 

ps: misschien is het handig om hier (puur lipofilling) een apart topic voor aan te maken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Gast hanna:

Hoi Ely en anderen,

 

Ik overweeg ook serieus om een borstvergroting te ondergaan dmv lipofilling, maar kan er ook nauwelijks ervaringen over vinden.  

Ik wil namelijk heel graag 1 (liefst 2 cupmaten) groter, maar geen siliconen.

Maar ik begrijp dat jij totaal niet tevreden bent? Wat balen voor je..:(

Zou ik misschien je verslagen mogen lezen en evt. foto's mogen zien? En/of van anderen die dit hebben ondergaan?

 

Ik ben compleet nieuw op dit forum, dus moet nog even wegwijs worden :).

Ik hoor graag van je/jullie!

Alvast bedankt!

 

groetjes,

Hanna

 

ps: misschien is het handig om hier (puur lipofilling) een apart topic voor aan te maken?

 

Hoi hoi

Misschien is het handiger als je een account aanmaakt, dan kun je ook een eigen topic aanmaken. Denk dat je dat ook bedoeld? :)

2 cupmaten groter met enkel lipofilling zal niet zo een succes worden, na wat ik hier de laatste 5 jaar gelezen heb... Ik zou er goed over nadenken, want het is een dure aangelegenheid. Een lipofilling zal nooit in 1 keer een bevredigend resultaat geven en bij jou misschien wel niet eens in een paar behandelingen...

Ik heb ook wel gezien, dat bij reconstructies, na een amputatie bij kanker, buikvet genomen wordt, om een borst te maken. Dit gaat dan echter niet op basis van lipofilling, maar ze maken dan een flap, een echte borst, met een 'homp' ver uit de buik. Klinkt heel oneerbiedig en kort door de bocht zo, maar het is nogal een ingewikkelde operatietechniek. Dit wordt, zover ik weet, echter niet gedaan bij vrouwen als borstvergroting, enkel estetisch.

Maar maak even een account aan, dat praat makkelijker. Je hebt dan ook meer functies.
Lees dan ook even de pb en mail die je krijgt bij aanmelding, dan wordt een en ander duidelijk hoe het forum werkt!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Gast hanna:

Hoi Ely en anderen,

 

Ik overweeg ook serieus om een borstvergroting te ondergaan dmv lipofilling, maar kan er ook nauwelijks ervaringen over vinden.  

Ik wil namelijk heel graag 1 (liefst 2 cupmaten) groter, maar geen siliconen.

Maar ik begrijp dat jij totaal niet tevreden bent? Wat balen voor je..:(

Zou ik misschien je verslagen mogen lezen en evt. foto's mogen zien? En/of van anderen die dit hebben ondergaan?

 

Ik ben compleet nieuw op dit forum, dus moet nog even wegwijs worden :).

Ik hoor graag van je/jullie!

Alvast bedankt!

 

groetjes,

Hanna

 

ps: misschien is het handig om hier (puur lipofilling) een apart topic voor aan te maken?

 

 

Hoi Hanna,

Ik heb zelf ook lipofilling overwogen, omdat ik geen siliconen in mijn lichaam wil. Maar bij lipofilling zijn voor zover ik heb gezien de resultaten matig als je daarmee je borsten wilt vergroten.

 

Zelf ben ik uitgekomen op de Monobloc Hydrogel prothese als alternatief voor de met siliconen gevulde prothese. Misschien ook iets voor jou? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.