Jump to content

even voorstellen

Prisje

Recommended Posts

Hi ik heet Prisje en ik ben nieuw op het forum.

Ik heb in 2013 consult gehad bij Frans Straten en ik wil na de studieperiode (vanaf 1 juli) geopereerd worden.

Ik loop al 10 jaar met het idee en ik ga het nu eindelijk doen :)

Ik zou graag tips willen ontvangen over ronde protheses, de pijn, de pc en jullie andere ervaringen.

Ik heb nu een slappe 75b en mij is 400 cc rond aangeraden...klinkt heel groot..

Ik ben nl al blij met een stevige C gezien ze bij mij nu slap zijn.

Ik ben 1.74 lang maatje 36

groetjes

Prisje

Guest cindytje1985

Hoi Pris,

Welkom op het forum!! Lastig he die cc's..

Hoe is Frans Straten bij die 400 cc gekomen? Heb je tijdens het consult ook foto's mee genomen? Je moet er ook rekening mee houden dat nepborsten vaak kleiner ogen dan dat de bh label aangeeft.. Dus als jij voor het oog een mooie volle C wil hebben, dan heb je grote kans dat je een bh aan hebt waar een cup D of E in staat...

Ik ben zelf door dr. Nio geopereerd en ik heb 500 cc gekregen.. Ik draag nu een cup F, maar ik vindt het er zelf uit zien als een volle D..

Ik heb in mijn herstel geen pijn gehad.. Ik heb wel behoorlijke druk op mijn borst gehad, maar toen dat weer weg was voelde ik me super!!

Welkom op het forum!

Er is hier genoeg informatie te vinden. Het is altijd het handigste om de zoekbalk te gebruiken. Deze kun je recht boven vinden. Mocht je hem niet zien dan moet je onder aan de pagina even je thema wijzigen in unlimited dan komt ie zeker te voorschijn;)

Ik had de eerste dagen erg last van de medicatie. Pijn had ik als ik op moest staan of anders moest gaan zitten. Dit was geen pretje en had dan ook echt hulp nodig. Het herstel en pijn is bij iedereen eigenlijk anders. De 1 gaat bijna dood van de pijn (bij wijze van spreken ;) ) en de ander heeft nergens last van.

Als je last heb van slappe borsten dan moet er sowieso wel wat cc in om dit op te vullen. Wat ik tot nu toe allemaal heb gezien en ook bij mezelf is het wel het mooiste als je prothese een high of ultra high profiel heeft. Het lift de borst toch wat meer omhoog. Je pc zal daar vast allemaal rekening mee houden. Ik denk niet dat je bh maar een C zal gaan worden, maar wat groter.

hii dankjewel voor de reacties :) ik moet mijn weg op het forum nog vinden maar ik ben er heel erg mee bezig. Ik heb 2 consulten gehad waaronder o.a. Frans Straten en ik moet zeggen dat beiden wel rond 350/400 zaten..

Ik denk alleen nou ik ben niet dik.... krijg ik dan geen ballonnen? Al vind ik het wel mooi bij een ander hoor maar ik kan het mij bij mijnzelf niet heel goed voorstellen.

Ik las ook over dr NIO in SLAZ maar hoe kom ik daar??? want hij opereert toch op 2 plekken?

Frans Straten lijkt mij geweldig maar Nijmegen Rotterdam is best pittig en ik heb hier niet super veel mensen dus dat is wel een stresspunt voor mij

Het forum heb je zo door hoor ;)

Veel meiden zijn bang om van die opgeplakte ballen te krijgen, maar in de praktijk valt het reuze mee. Ik weet niet wat je omvang nu is, maar ik denk dat het wel goed komt.

Nio werkt in het SLAZ (Sint Lucas Andres Ziekenhuis) inderdaad en daarvoor kun je geoon heen bellen om een afspraak te maken. Ook werkt hij in Parkkliniek Rotterdam, maar dat is wel zo'n 800 euro duurder. Veel meiden kiezen daardoor ook sneller voor SLAZ als ze door Nio geopereerd willen worden.

Op zich denk ik dat afstand niet altijd een punt hoeft te zijn als je je maar goed voelt bij je arts. Ik moest ruim 2.5 uur rijden heen en terug. Nu moet je wel iemand hebben die die dag bij je kan zijn om heen en terug te rijden want je bent toch wel een hele dag kwijt dan.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.