Ga naar inhoud

Ziggy777 : 7 maart 2014 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi, ik was even druk afgelopen dagen, dus sorry dat ik niet eerder gereageerd heb...in elk geval gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen...en ben heel benieuwd of het nu beter met je gaat...de eerste dagen zijn het ergst en dan wordt het echt alleen maar beter! Goed herstel en neem je tijd...wel nieuwsgierig hoor, ook hoe ze geworden zijn!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies!!

Hierbij dan toch even mn verslagje..

6 maart, de avond voor de ingreep werd ik alsnog echt superzenuwachtig!

Na 23.00 niet meer gegeten en de volgende morgen werd ik al rond 8.00 wakker, wat een beetje balen was omdat ik dan meer tijd had om nerveuzer te worden.

maar goed, half 12 zouden we vertrekken, wat iets later werd.. het is maar een kwartiertje rijden.. ging de brug net open! Iets te laat maar maakte niks uit gelukkig

na zo n 20 min werden mn vriend en ik naar mn kamer gebracht, daar kon ik mij omkleden ed. En werd er vanalles uitgelegd. Heel fijn personeel overigens!

Toen was het tijd om naar de voorbereidingszaal te gaan.. pfoeee ging nu echt beginnen! Ik mocht op een bed gaan liggen en mn bloeddruk en hartslag enz werd gemeten. Toen werd het infuus geprikt en kwam dr Nio me aftekenen. Daarna mocht ik weer gaan liggen en wachten...

Na 10 min werd ik naar de operatiezaal gereden. Daar was een zuster en een anesthesist (die een kennis van mijn moeder is, maar hij wist niet wie ik was wat wel grappig was, hij was heeel aardig)

toen kwam er nog een arts bij en als laatst dr Nio

ze zeiden ga maar lekker slapen... ik verwachte mn narcose door t infuus (nog nooit geopereerd maar dat had ik vaker gehoord) kreeg ik toch een soort kapje voor wat na een paar keer inademen een beetje branderig voelde in me keel en toen was ik weg

ik werd wakker na ong 2 uur. Dat was rond half 4. Was nog half suf en kreeg gelijk het compressievest aan. Na even werd ik naar de kamer gereden waarnaar mn vriend ook mocht komen. Pijn had ik nog eigenlijk niet echt. Ik kreeg genoeg te drinken en brood maar had toen geen honger. Nio kwam nog even langs en zei dat alles goed gegaan was. Hij vertelde dat ik echt hele sterke borstspieren heb en dat hij gewoon pijn in zn hand had om die 500cc erin te krijgen!

Rond 18.00 gingen we naar de mac en daarnanaar huis. Voelde me goed!

Totdat het later werd... tegen 00.00 kreeg ik enorm veel pijn en kon niet meer dan 1 uur peer keer slapen. Zelf omhoog komen lukte ook niet dus mn vriend was ook elk uur wakker.

De 2e nacht ging al veel beter en hebben we samen op de bank geslapen, die s heel groot en ligt lekker en dat ging elke nacht beter tot nu.. vanacht word de 5e nacht.

heb gister ook al een nacontrole bij dr Nio gehad omdat hij eind vd week op vakantie gaat. Hij zei dat alles goed was en datie zn handen nog steeds voelde van vrijdag hahahaha. Ook moest ik vanaf vandaag al een sportbh gaan dragen anders blijven ze te hoog. Heb er net 2 gekocht, weet alleen nog niet of ze passen.. hij zei 75e

zit te verzinnen of ik nog iets vergeet of wil vertellen maar dit was het wel zo n beetje denk ik...

OJAAAA I'M SO HAPPYYY!!! =D

I like big boobs and i can not lie lalala lala

veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag Ziggy!! Fijn dat je happy ermee bent... En nacontrole was ook goed dus, zo grappig dat hij gewoon pijn aan zn handen had joh haha... Mss heb je daarom ook wat meer pijn gehad dan normaal als hij zoveel moeite heeft moeten doen.

Ga je nog een fotootje plaatsen binnenkort? ツ ben wel benieuwd haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx! Ja ben erg blij dat ik het doorgezet heb en als ze nou ook nog helemaal mooi vormen zonder complicaties dan ben ik helemaaaaal gelukkig!!

Ja toen ik aangaf gister dat ik nogal wat pijn had zeidie dat het heel normaal is vooral met mijn spieren...

Jaa zeker, ik zal proberen om later een foto te plaatsen ;-)

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ziggy leuk verslag en wat bizar dat hij pijn aan zijn (gouden) handen had, hahaha, jou zal hij niet snel vergeten!

Heel veel sterkte met het herstel en ook ik ben benieuwd hoe ze er nu uitzien! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.