Jump to content

Ziggy777 : 7 maart 2014 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ten eerste even; wat een supersite is dit! Ik heb hier al zoveel info vandaan gehaald!

na lang overwegen heb ik besloten dat ik een bv wil. Ik ben 25 jaar, 1.63 en 60kg. Ik heb nu een eerste afspraak/consult bij dr nio in parkkliniek staan op 7 feb. Een kennis van me is door hem geholpen en ik zie ook hier zoveel goede verhalen over hem staan.

Ik ben zo superbenieuwd, kan haast niet wachten!

ik weet al wel ong wat ik zou willen qua vorm maar ik weet niet of het haalbaar is. Hierbij gelijk 2 vraagjes aan jullie.. klopt het dat als je achter de spier krijg, dat je dan minder of geen bolling aan de bovenkant/midden krijg?

en als je wat 'bredere' borsten wilt dat dit dan moderate heet? (Ik heb nu aa, kleine en smalle borsten)

Nog een ander gek vraagje, ik zie steeds staan dat er rechtsboven een zoekbalk moet zijn? Ik zie em nie...

Hoop dat ik deze site snel een beetje door ga krijgen :)

bedankt alvast! Liefss

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Hoi Ziggy,

Welkom op het forum!!!

Spannend zo'n eerst consult, maar je zit wel bij een goede pc. Nio heeft hier al heel veel dames gelukkig gemaakt ;)

Nio opereert ook in het SLAZ in Amsterdam en dat scheelt je dan evt een paar honderd euro :D

Ga je nog meer consulten plannen? Kan op zich geen kwaad namelijk om te hoeren wat andere pc's te vertellen hebben.

Als je dual plane zal krijgen dan heb je vaak wel wat minder bolling, maar dat wil niet zeggen dat je dit helemaal niet heb hoor. Je spier ligt natuurlijk op je prothese aan de bovenkant en die duwt hem dan een beetje naar beneden.

Moderate is inderdaad breder dan bijvoorbeeld high met hetzelfde aantal cc, maar high heeft dan weer meer projectie en bolling van boven.

Ik had van die hangers die moesten worden opgevuld en wilde ook wel bollig boven op. Omdat mijn pocket van binnen smal is heb ik ook ultra high profile gekregen.

We hebben inderdaad rechts boven een zoekbalk zitten. Misschien moet je je thema onderin wijzigen naar unlimited. Hij komt dan zeker te voorschijn en staat dan onder je inlognaam zeg maar ;)

Veel leesplezier!

Dank je!

Ja ik zie de balk nu wel, superhandig!

ik heb idd veel goede dingen over nio gehoord en gezien en stiekem hoop ik dat het gesprek goed gaat en fijn voelt, ze zeiden namelijk dat ik dan al binnen een maand geholpen kan worden. Maarrr moet eigenlijk niks overhaasten natuurlijk... is alleen zo moeilijk als je t zo graag en lang al wilt :D

bedankt voor de tip, had het idd ook al gelezen maar ik woon vlakbij die kliniek en heb het idee dat ik me in een kliniek fijner voel dan in een ziekenhuis, of is dat gek? Ik heb namelijk weleens zoiets gelezen dat in een ziekenhuis je meer een nummertje ben.. het zalnatuurlijk zoiezo wel verschillen per ziekenhuis of kliniek

vind het heel lastig te bedenken hoe of wat met de nieuwe borsten, maar daar is de pc gelukkig ook voor

hoe zou ik in contact kunnen komen met meiden die een beetje hetzelfde hadden als ik nu heb? Zodat ik misschien een beetje kan zien wat het evt kan worden? (Ik draag nu 75a maar zelfs die zijn soms net wat ruim)

liefss

Ja handig he zo'n balk ;)

Ja als je eenmaal het besluit heb genomen dan is het moeilijk om te wachten.

Als jij je beter voelt in een kliniek dan is dat niet gek. Het is maar net waar jij je fijn bij voelt. Ik denk dat je in het SLAZ van Nio net zulke mooie boobies krijgt als in het Parkkliniek. Als jij je fijner voelt daar dan moet je dit ook gewoon doen hoor. Je weet nu in ieder geval dat die optie er is :P

Guest cindytje1985

Dank je!

Ja ik zie de balk nu wel, superhandig!

ik heb idd veel goede dingen over nio gehoord en gezien en stiekem hoop ik dat het gesprek goed gaat en fijn voelt, ze zeiden namelijk dat ik dan al binnen een maand geholpen kan worden. Maarrr moet eigenlijk niks overhaasten natuurlijk... is alleen zo moeilijk als je t zo graag en lang al wilt :D

bedankt voor de tip, had het idd ook al gelezen maar ik woon vlakbij die kliniek en heb het idee dat ik me in een kliniek fijner voel dan in een ziekenhuis, of is dat gek? Ik heb namelijk weleens zoiets gelezen dat in een ziekenhuis je meer een nummertje ben.. het zalnatuurlijk zoiezo wel verschillen per ziekenhuis of kliniek

vind het heel lastig te bedenken hoe of wat met de nieuwe borsten, maar daar is de pc gelukkig ook voor

hoe zou ik in contact kunnen komen met meiden die een beetje hetzelfde hadden als ik nu heb? Zodat ik misschien een beetje kan zien wat het evt kan worden? (Ik draag nu 75a maar zelfs die zijn soms net wat ruim)

liefss

Hoi hoi

Welkom op het forum!! Ik ben ook door dr. Nio geopereerd en dan wel in het SLAZ.. Het scheelt bijna 800 euries als je het in het SLAZ laat doen..

Ik heb mij geen moment een nummertje gevoeld.. Het verplegend personeel was echt super!! Ik gaf aan dat ik zo bang was voor het infuus en ze kwamen gelijk aan met verdovingspleisters...

Nio vond ik echt een super relaxte kerel, die echt de tijd voor me nam om alles uit te leggen en te luisteren naar mijn wensen...

Wat betreft de bolling bovenop.. Dat wilde ik juist hebben en toch heb ik ze dual plane..

Ik ben 1,63 en weeg 53 kilo en had een cupje AA.. Ik heb 500 cc dual plane, extra high profile gekregen en draag nu een cup F.. Het ziet er overigens niet uit als een F hoor, maar eerder als een mooie D cup..

Dat klinkt zeker gewoon goed! Ja het scheelt ook wel veel geld voor dezelfde arts! Toch maar even over nadenken..

door al die goede verhalen over nio zou je al bijna om zijn qua besluit hahah

Nog 2,5e week dan ga ik hem eindelijk ontmoeten :D

liefss

Guest cindytje1985

Dat klinkt zeker gewoon goed! Ja het scheelt ook wel veel geld voor dezelfde arts! Toch maar even over nadenken..

door al die goede verhalen over nio zou je al bijna om zijn qua besluit hahah

Nog 2,5e week dan ga ik hem eindelijk ontmoeten :D

liefss

Ja ik denk zeker dat het de moeite waard is om een ritje Amsterdam voor te doen hoor!! Het scheelt een behoorlijk bedrag en weet je wat het is.. je hoeft niet te blijven slapen dus in hoeverre wil je luxe hebben in een ziekenhuis.. Ja je hebt geen eigen kamer, maar deelt m met iemand die dezelfde ingreep ondergaat.. is ook wel weer gezellig.. Een kliniek is meer luxe, maar weet niet of je die luxe echt ervaart... want ik wilde op een gegeven moment gewoon naar huis..

En mijn kamergenote was iemand hier van het forum dus dat was gewoon heel gezellig!!

@mywish: dank je! Jij ook veel succes!! Spannend zeg. Word jij in het slaz geholpen?

@cindytje: ja precies, als je nou zou moeten blijven is het mss nog belangrijker om te hoe of wat maar voor 1dag... en dat is idd superleuk als je met iemand ben die je al eerder heb gesproken!

Zou ik je mss mogen toevoegen zodat ik je foto's kan zien?

Liefss

Guest cindytje1985

@mywish: dank je! Jij ook veel succes!! Spannend zeg. Word jij in het slaz geholpen?

@cindytje: ja precies, als je nou zou moeten blijven is het mss nog belangrijker om te hoe of wat maar voor 1dag... en dat is idd superleuk als je met iemand ben die je al eerder heb gesproken!

Zou ik je mss mogen toevoegen zodat ik je foto's kan zien?

Liefss

ja hoor dat mag ;)

• 2 weeks later...

Veel succes alvast mywish!! Ik kijk uit naar je verslag en fotos!

Ik heb vandaag mijn consult gehad ipv vrijdag!

Vond het erg spannend, vooral met passen, ik had nooit verwacht dat ik zoveel zou kunnen krijgen. (Een kennis zei namelijk dat als je weinig weefsel heb, je niet te groot kan gaan omdat je huid het niet aankan)

ik moest passen zonder dat ik wist hoeveel het was en vond de grootste toch het mooist, dit is 500cc, 85% eurosiliconen, highprofile, dual plane

de operatie staat op 7 maart gepland!

ik ben zo zenuwachtig!!!

liefss

Bedankt meiden!!

Heb er echt veel zin in ondanks dat ik best wel bang ben, ben nog nooit geopereerd..

Ook twijfel ik nog over de grootte... 500cc is best veel?

Ik lees soms dat meiden dan uitkomen op een E of meer, maar dit verschilt per persoon?

Ik hou wel van grote borsten en vond het er met passen ook wel mooi uitzien maar het is wel een heel groot verschil ineens!

Maar goed die twijfels zullen altijd wel een beetje blijvenhe..

Succes morgen meiden, ik ben benieuwd hoe het gaat bij jullie!!

Liefss

Guest cindytje1985

Ja die twijfel heb ik ook gehad hoor.. toen ik hoorde 500 cc pffffffffffffoeiiiiiiiiiiiiii dat is veel, maar toen ik voor de 2e keer ging passen had ik zoiets van jaaa dat wil ik...

En nu na mijn operatie ben ik echt super tevreden..

Ik had echt niet kleiner, maar ook zeker niet groter gewild!!!

Hey Ziggy nou ik weet niet wat er net mis ging, maar ik had al een heel stuk geschreven voor je, maar t werd niet geplaatst.

Iig is t mooi dat je een datum hebt... Ik zelf word ook door nio in het slaz geopereerd en wel donderdag 13 februari... Gezonde spanning schijnt erbij te horen...

Ik zelf ben wel vaker geopereerd dus daar maak ik mij niet heel druk om, maar dit is natuurlijk wel wat anders...we krijgen TIETEN hihi....

Ik ga je wel volgen hoor, leuk! Xx

@cindy: jaa ik snap heel goed dat je supertevreden ben, die van jou vind ik echt zo mooi! Aan de paar mensen die het van mij weten heb ik jou foto laten zien van kijk dit wil ik!!! Aangezien ik ook 500cc dualplane krijg hoop ik dat het er op mag gaan lijken, ik krijg alleen wel 85% gevuld omdat die wat zachter aanvoelde en iets natuurlijker vallen. (Mijn vriend die is ook bang dat mn borsten harder worden na de bv) maar ik hoop wel op een beetje bolling bovenop?!

@mylittletitty: wat leuk! Ik jou zeker ook! Zie dat jij al snel aan de beurt ben, spannend zeg! Wat krijg jij precies?

Ik ben gek genoeg nu ook niet meer zo zenuwachtig voor de operatie (zeg ik nu heel stoer pfff hahaha) maar meer voor het proces erna, gaan ze wel mooi worden en gaat het me lukken qua herstel en werk (ik werk als medisch pedicure zelfstandig, dus niet werken is geen geld en mn clienten moeten lang op me wachten dus is een btje vervelend)

maar goed het is gewoon allemaal afwachten en laat het maar gewoon over me heenkomen

vind het wel een klein beetje jammer dat ik pas om 1u smiddags geholpen word, zit je zolang in spanning, hoe laat word jij geholpen?

Leuke naam heb je btw ;)

Liefss

Guest cindytje1985

Thnx voor het lieve compliment!!!

Je krijgt ook met de 85% gevulde ook wel bolling bovenop hoor, was toen meer mijn eigen gevoel.. Bij de meeste zie je het verschil tussen de 100% en de 85% gevulde niet eens.... Als je mijn foto's naast die van catlover legt dan zie je geen verschil terwijl zij de 85% gevulde heeft...

@cindy: jaa ik snap heel goed dat je supertevreden ben, die van jou vind ik echt zo mooi! Aan de paar mensen die het van mij weten heb ik jou foto laten zien van kijk dit wil ik!!! Aangezien ik ook 500cc dualplane krijg hoop ik dat het er op mag gaan lijken, ik krijg alleen wel 85% gevuld omdat die wat zachter aanvoelde en iets natuurlijker vallen. (Mijn vriend die is ook bang dat mn borsten harder worden na de bv) maar ik hoop wel op een beetje bolling bovenop?!

@mylittletitty: wat leuk! Ik jou zeker ook! Zie dat jij al snel aan de beurt ben, spannend zeg! Wat krijg jij precies?

Ik ben gek genoeg nu ook niet meer zo zenuwachtig voor de operatie (zeg ik nu heel stoer pfff hahaha) maar meer voor het proces erna, gaan ze wel mooi worden en gaat het me lukken qua herstel en werk (ik werk als medisch pedicure zelfstandig, dus niet werken is geen geld en mn clienten moeten lang op me wachten dus is een btje vervelend)

maar goed het is gewoon allemaal afwachten en laat het maar gewoon over me heenkomen

vind het wel een klein beetje jammer dat ik pas om 1u smiddags geholpen word, zit je zolang in spanning, hoe laat word jij geholpen?

Leuke naam heb je btw ;)

Liefss

Hey ik krijg 325 voor de spier. En ja dat gevoel heb ik ook! Hoe gaat t worden... Nou we gaan elkaar op de hoogte houden. Eigen zaak is lastig, ik weet het. Ik werk fulltime en daarnaast ook nog in eigen zaak. Druk leventje en ik vind t ook zielig dat m'n vriend de komende zes weken alles alleen moet doen...

Oké 1300 uur is tijdstip dat je je moet melden? Want kan altijd nog later worden. Ik moet mij om 07.00 uur melden...

En thanx voor m'n naam hihi xx

Jaa heb ze gezien die van catlover zijn ook errrug mooi!

Ooow ik hoop zo dat ze net als die van jullie worden hahah

wow dat is wel heel druk ook ja! Maar we moeten echt ons best doen om niet te snel weer aant werk te gaaan, ben echt bang voor complicaties...

heb zelf 3 volle weken vrij genomen en de 4e week wat minder clienten ingepland. Daarna weer aan de slag. Het vervelende is ook bij mij dat ik ambulant werk dus ik moetmijn zware werkkoffer soms tot wel 12x of meer in en uit mn auto tillen..

ja is wel sneu voor de mannen he maar ja straks zijn ze er zelf ook mss wel blij mee :P

neem jij de volle 6 weken vrij?

ik moet om 12uur aanwezig zijn, 1uur geopereerd maar t kan nog iets vroeger worden maar ze zeiden dat er al een aantak voor me waren helaas. Jij mag wel lekker vroeg aanwezig zijn, weet je de exacte tijd nog niet?

Jaa heb ze gezien die van catlover zijn ook errrug mooi!

Ooow ik hoop zo dat ze net als die van jullie worden hahah

wow dat is wel heel druk ook ja! Maar we moeten echt ons best doen om niet te snel weer aant werk te gaaan, ben echt bang voor complicaties...

heb zelf 3 volle weken vrij genomen en de 4e week wat minder clienten ingepland. Daarna weer aan de slag. Het vervelende is ook bij mij dat ik ambulant werk dus ik moetmijn zware werkkoffer soms tot wel 12x of meer in en uit mn auto tillen..

ja is wel sneu voor de mannen he maar ja straks zijn ze er zelf ook mss wel blij mee :P

neem jij de volle 6 weken vrij?

ik moet om 12uur aanwezig zijn, 1uur geopereerd maar t kan nog iets vroeger worden maar ze zeiden dat er al een aantak voor me waren helaas. Jij mag wel lekker vroeg aanwezig zijn, weet je de exacte tijd nog niet?

Ooh drie weken moet te doen zijn hè. En dan inderdaad rustig aan erna, maar dat tillen mag nog echt niet hoor! Stel je voor....

Ik weet idd nog niet hoe laat ik aan de beurt ben. Denk zelf de eerste hoor want ik moest mij eerst om 09.00 u melde en toen werd t vervroegd.

Ik heb zelf anderhalve week vrij genomen maar ik kan op m'n werk goed m'n ding doen zonder te tillen ofzo. Ik hoop dat t lang genoeg is...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.