Ga naar inhoud

Niet kunnen kiezen!


Acupje!

Aanbevolen berichten

Dat ik een borstvergroting wil staat vast! na 2 kinderen en lang borstvoeding geven is er weinig vrouwelijks meer aan :-( Een krappe 75B. Maar ik word gek van alle info! ben al een enorme twijfelaar en lijk er niet uit te komen! Wil graag naar Belgie, toch wel vanwege (wat ik dacht) de "goedkopere" behandelingen. Kan me soms nog wat zorgen maken over de negatieve berichten over de protheses, wat me er dan weer niet van weerhoudt, maar waardoor ik wel negatieve reacties uit de omgeving krijg. Mijn eerste voorkeur gaat uit naar Dr. de Meyere van Artemedis. Hoop snel een knoop te kunnen doorhakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmie,

Welkom op het forum!

Ik zou zeggen plan meerdere consulten. Je kiest dan vanzelf de arts waar jij je je het beste bij voelt.

Ik ben zelf door de Meyere geholpen en het is een zeer goede chirurg en ook hele fijn man. Je voelt je meteen op je gemak bij hem.

Van reacties in je omgeving moet je je niks aan trekken. Het is jou keuze! Jij bent ergens totaal niet blij mee en daar wil je wat aan doen. Ik denk soms dat het jaloezie of afgunst is van mensen. Iedereen moet lekker doen waar hij/zij zich goed bij voelt.

Bij mij weet niet iedereen het omdat ik het niet nodig vind om het te melden. Mensen die het weten, want het is verder geen geheim die hebben tot nu toe wel positief gereageerd.

Veel leesplezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!

Zoals esmiralda al zegt.. niks aantrekken van je omgeving, het gaat om jouw lichaam dus om jouw keuze...

Wat betreft ''goedkopere'' behandelingen in Belgie.. Ik denk dat het je dan nog wel tegen gaat vallen...

Bij dr. Demeyere, waar je voorkeur naar uit gaat, kost een bv 3000.- terwijl bij dr. Nio in het SLAZ in Amsterdam een bv 3100.- kost dus dat scheelt maar 100.-

Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar een ritje Belgie kost natuurlijk ook geld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het je om de kosten gaat kan je beter in NL blijven :) hahah

Via Diana Gabriels: 2600 euro

Heyendael ( d'r Straten): 2750 euro

Nio: idd 3100 euro

Verschilt allemaal niet zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

En ik maar in de veronderstelling dat het buitenland goedkoper is! Dan ga ik toch eens verder kijken, Belgie is zo 2 uur rijden bij ons vandaan, heb daar ook niet zo'n zin in.

Lijkt dat voor mij de grootste stap het maken van een afspraak is! Ben benieuwd of ze asymmetrische borsten recht kunnen trekken :-(!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek he! Dat idee had ik ook haha

Zijn ze erg ongelijk? Vaak kunnen ze er wel wat mee doen hoor :) ik krijg bijv in de ene borst 400 cc en de ander 450 cc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je moet het er wel voor over hebben. Ik moest ook ruim 2,5 uur rijden ;)

de Meyere doet trouwens nu wel consulten en controles in Nederland als je dit zou willen. Ik weet niet waar jij vandaan moet komen? Het was voor mij nu 50 min rijden dus dat scheelt dan wel. Hij doet dit in Naarden-Vesting. Ik heb mijn controle dus ook in Nederland gedaan. Hij is daar in november mee gestart. Hij heeft zoveel meiden uit Nederland en die zijn daar heel blij mee natuurlijk ;) Mocht je hem toch een keer willen spreken dan is dat misschien een idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dat is top die consulten in Nederland! Ga ik even naar informeren. Denk dat ik inderdaad ook een afspraak bij Diana Gabriels maak. De site spreekt me wel aan en lees goede verhalen.

Rechts is bij mij inderdaad wel wat voller, maar volgens mij heeft elke vrouw dat wel.

2 afspraken lijkt me voldoende voor een twijfelaar als mij haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.