Ga naar inhoud

Wit


Patries473

Aanbevolen berichten

Hey hallo,

ik zal hier maar mijn ervaring neerzetten van het tanden bleken. Ik ben aankomende augustus 2 jaar geleden bij Wit in Rotterdam geweest om mijn tanden te bleken. Mijn eerste "iets" aan mezelf haha... Is me erg meegevallen,alleen het wit eten nadien die 24 uur viel erg tegen. Dan pas merk je in hoeveel dingen er verkeerde kleurstoffen inzitten.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook vorig jaar in september m'n tanden gebleached (home-bleaching). Ook 'eerste' iets aan mezelf. In UZ Gent bleeklepels laten maken, op maat gemaakte malletjes die je over je tanden moet doen en waar je bleekgel moet indoen. Dan enkele uren laten opzitten. Na 7-tal beurten had ik schitterende witte tanden. Heeft me rond de 300 € gekost.

Mijn man heeft z'n tanden met de groene KTP-laser laten bleken, ook in UZ, 750 € en in 1 u had hij schitterend witte tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Toen ik zo aan m'n 6de beurt zat begonnen m'n tanden wel wat gevoeliger te worden, heb het er dan minder lang op gelaten. Je moet zelf een beetje voelen tot hoever je kunt gaan. Maar die gevoeligheid is niet blijvend hoor, na enkele dagen tot een weekje is dat weer over.

Mijn man heeft al gevoelige tanden van zichzelf, en na die laserbehandeling, had ie er wel nog effe last van, tintelingen en gevoeligheid, maar is ook weer overgegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Ik heb het ook laten doen, bij White Smile Company.

Duurde niet lang (een uur denk ik?) En kostte ergens in de 200euro.

Direct na de behandeling waren ze heel erg mooi wit. Spier wit, en dit wilde ik ook.

Maar een dag later leken ze al minder wit geworden! Het kan misschien ook zijn dat ik er gewend aan ben geraakt?

Ook direct na de behandeling voelde me tanden erg fragiel aan. Ze leken dunner aan te voelen, maar dit gevoel was ook al

na 2 dagen weg. Volgende keer ga ik toch een malletje aanschaffen zodat je zelf aan de slag kan en kan bepalen hoelang je door gaat.

Van mij mogen ze nog witter! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier ook wel eens over nagedacht..

Maar vraag me af of het wel helpt als je gewoon rookt en koffie drinkt!

Stralend wit zullen ze nooit worden denk ik, heb van mezelf nooit echt witte tanden gehad, dus dan kun je dit ook niet krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.