Ga naar inhoud

Beertje22: 10 maart 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Haai.. ik word 10 maart weer geopereerd k heb 13 mei een borstlift met protheses gehad maar s te snel gezakt en nu word het duel plane geplaatst zit nu voor de spier.. vind het heel spannend! Krijg nu 375cc hp en k heb 250cc mp! Ben heel benieuwd hoe het gaat worden.. vind tog wel weer heel spannend! Hopen gaat het nu goed! Kn niet wachten tot het 10 maart is!!!

Gr beertje22

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

heyyy beertje

Wat super dat je een herstel operatie krijgt!! Nu lekker gaan aftellen en hopen dat dit keer alles goed gaat!!

Door wie en waar wordt je geopereerd want dan zal ik je titel ff aanpassen en je verplaatsen naar de operatie verslagen!!

Hou ons op de hoogte hoe het gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai.. jaa vind wel heel erg spannend! Hoop ook dat het nu goed gaat!! Ik word weer door f van straten geopereerd op 10 maart in groesbeek weet ff de naam niet meer! Heb alleen nu 250cc mp erin en wou groter want vind tegen vallen en ze zijn dat k er max 375cc hp in kan doen anders gaat snel weer zakken omdat ik een dunne huid heb.. zit heel weg te twijfelen of het niet te klein is! Maar zit er veel verschik in mp of hp?? Bedankt voor je reactie! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Haai.. jaa vind wel heel erg spannend! Hoop ook dat het nu goed gaat!! Ik word weer door f van straten geopereerd op 10 maart in groesbeek weet ff de naam niet meer! Heb alleen nu 250cc mp erin en wou groter want vind tegen vallen en ze zijn dat k er max 375cc hp in kan doen anders gaat snel weer zakken omdat ik een dunne huid heb.. zit heel weg te twijfelen of het niet te klein is! Maar zit er veel verschik in mp of hp?? Bedankt voor je reactie! Xx

Dat is kliniek Heyendael.... Ik heb inmiddels je titel aangepast en je topic verhuist naar de operatie verslagen...

Van welk merk zijn je protheses dan kan ik voor je kijken hoeveel het verschilt qua maat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Voor zover ik het nu kan vinden:

250 cc MP: diameter van 11,3 cm en een projectie van 3,6 cm

375 cc HP: diameter van 12,0 cm en een projectie van 5,0 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cindytje1985: bedankt maar wat moet k daar bij voorstellen? ? 1 maatje groter?

Esmiralda: jaa ik bn ook heel benieuwd vind wel heel spannend hoor! Hopen komt nu goed!.. k zit nog te twijfelen met de maat.. diana zij dat k max 375cc hp erin moet doen anders zakt het miss tog weer te veel omdat ik een dunnen huid heb! Heb nu 75e vn bh maat! En heb nu 250cc mp erin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurt er als je binnen een jaar weer gaat zakken?

Krijg je dan weer een hersteloperatie?

Denk dat die kans er wel in zit namelijk, gezien je een dunne/elastische huid hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 maart word ik ook geopereerd door Frans Straten in Groesbeek! Moet alleen nog wel helemaal definitief worden, 29 januari heb ik mijn tweede consult met hem. Heb jij ook al een gesprek gehad met hem? Trouwens inderdaad voor jou heel erg spannend zo'n hersteloperatie maar wel fijn dat het dan wel helemaal goed komt en je een mooi resultaat krijgt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liensje: geen idee denk ik niet natuurlijk.. wel als k dubbel bubbel krijg ofzo maar k ga liever niet voor de 3e x onder het mes! Maar als k nou 425cc neemt zal tog niet veel uitmaken?

Magnata:ohh wat toevallig zien we elkaar misschien wel! Wat leuk! Okee jaa ik heb vorige week al met hem gesproken en hij zij max 375cc maar denk dat k liever voor 425cc ga! Wat heb je nu voor cupmaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liensje: geen idee denk ik niet natuurlijk.. wel als k dubbel bubbel krijg ofzo maar k ga liever niet voor de 3e x onder het mes! Maar als k nou 425cc neemt zal tog niet veel uitmaken?

Magnata:ohh wat toevallig zien we elkaar misschien wel! Wat leuk! Okee jaa ik heb vorige week al met hem gesproken en hij zij max 375cc maar denk dat k liever voor 425cc ga! Wat heb je nu voor cupmaat?

Ik heb nu een lege A-cup... 75A (foto's staan in mijn gallerij). Ja misschien zien we elkaar wel haha! Hoop dat je er nog uitkomt met aantal cc, maar misschien beter om op pc te vertrouwen, die heeft mss het beste zicht daarop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ja had in je gallery gekeken! haha jaa leuk! zal wel toevallig zijn he.. hoop dat k lekker vroeg mag en niet zolang hoef te wachten! moet nog een uur rijden na groesbeek! moet jij ver rijden?? jaa k denk het ook ga morgen nog even een x bellen na Diana en anders leg ik me erbij neer! als k ook veel foto`s zie hier op het forum verschilt het zo veel per persoon! de een lijkt me 375 veel groter als de ander en komt ook groter uit kwa maat! ik zit nu denk k eigen weefsel op een c ongeveer! met nu 250 er in zit ik op 75e! lijk kleiner.. dus wil liever na f/g ongeveer dat had k ook voor dat ik 19 kilo bn afgevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Magnata; haai hoe s het? Las je bericht vn de kliniek. . S altijd een zooitje hoor daar nooit word je optijd geholpen! K heb ook heel vaak een uur gewacht! Echt heel vervelend. Wat gaat er nu gebeuren? Word je nog wel 10 maart geopereerd? ? Gr beertje22

Hoi!! Ja ik heb dus inderdaad besloten om mijn behandeling via Diana Gabriels te annuleren. Als klant word je daar heel slecht behandeld vind ik en het nogal een rommel allemaal. Ik had er geen vertrouwen meer in! Dus nu a.s. donderdag dan consult bij Kliniek Heyendael zelf met consulente Tanne en Frans Straten. Aan de telefoon was Tanne meteen echt super vriendelijk, zoals het hoort als je een klant bent! Je hebt wel je nacontroles bij de tussenpersoon dus ik wil dan ook wel in goeie handen zijn en had dat gevoel niet bij Diana...

Ik weet nu niet of mijn operatie op 10 maart nog wel door kan gaan... De consulente van Heyendael dacht dat dat wel ging lukken maar dat ga ik sowieso volgende week donderdag aan ze vragen / definitief maken. :) Sowieso wil ik het wel echt volgende maand. Heb ook al vrij gevraagd etc.

Voor jou ook spannend, bijna 10 maart!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ik lees dat je een hersteloperatie krijgt. Super, je zal wel heel blij zijn!

Dr Straten werkt toch niet meer voor diana? Mijn arts iig niet en ik zit in het zelfde schuitje haha helaas voor mij ook opnieuw een operatie.

Hoe zit het met de kosten bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat vervelend he.. gelijk heb je als je je niet lkkr voelt om na een ander te gaan! Je moet je wel op je gemak voelen. Ik voelde me wel op me gemak bij haar en bij frans. Maja maak niet uit..

Hoop voor je dat je datum wel het zelfde blijft want dan s het mog maar 5 weken.. ik heb er ook echt heel veel zin in! Weet je al hoeveel cc je krijgt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lynn0: haai meis.. jaa dat klopt jammer genoeg.. ben wel heel blij dat die het gaat herstellen! K had een lift met kleine protheses gehad voor me spier maar het s al weer te veel gaan hangen.. gebeurt bij 1 op de 20 vrouwen! Bij mij.

Nu krijg ik duel plane geplaatst met 400/425cc erin dus hoop dst het nu mooier blijft zitte! Bn heel benieuwd! !

Wat vervelend voor jou.. wat gaat erbij jou gebeuren??

Van straten werkt ook voor diana!

Ik moet omdat k grotere protheses wil de protheses betalen en de narcose dat is €1250 euro maja heb ik er wel voor ovet.. hij konook een correctie maken om het iets weer te liften maar bn bang dat k volgend jaar weer het zelfde heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo meiden,

Ik ben gisteren geopereerd voor me heroperatie alles s goed gegaan.. vond wel jeel erg spannend heb nu duel plane gehad met 400cc hp ik ha het voor de spier met 250cc mp! Het ziet er wel echt heel anders uit dan dat het voor de spier zat.. veel natuurlijker nu vind ik! Vind ze wel beetje laag zitten of hoort dat zo? Ik heb een foto geplaatst bn heel benieuwd naar jullie reacties erop! En vind de grootte ook best tegen vallen nog...:-( of komt dat nog iets na voren als de spier iets soepeler word?

Xx beertje22

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo meiden,

Ik heb 10 maart een heroperatie gehad maar k kn nog steeds niet blij ervan worden:-(.. k wil ze gwn graag hoger en bovenin wat voller!

Gisteren chirurg aan de telefoon en die zij k vind ze heel mooi en het is al een heel verschil met voor de operatie en hij zij het word tog nooit zo hoe jij het wil want je heb een dramatische dunne huid. En het beste resultaat kunnen we pas na een haar zien.dan hangt het weer...

En mijn ene borst is groter dan me andere en hij zegt dat s minimaal en je ene voet is ook groter dan de ander.. heb het gevoel wat k ook zeg hij heeft tog gelijk volgens hem!:-(

Wat denken jullie wat k moet doen? Miss second opinion vragen bij andere chirurg..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je bij allebei de operaties bij straten geweest? Sec. Opinion zou je kunnen doen maar meis het kost ontzettend veel geld allemaal, ik snap niet dat hij niet een borstlift heeft gedaan, of zou dat niks uitgemaakt hebben? Misschien om het resultaat te krijgen wat jij wil hebben dat je ze een stuk moet gaan verkleinen, van nature hangen je borsten daarom dat ze nu ook sneller gaan hangen? Neem aan dat je ze niet kleiner wil? Wanneer moet je op gesprek, zou je ongenoegen uiten en hij had beter voor deze operatie kunnen zeggen dat me niet krijgt wat je wil.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa allebij bij hem.. weet dat het geld kost maar k wil gwn kijken wat k zeg of dat ook egt waar is.. wa t hij vind het heel mooi! Maar k niet:-(.. en hier op het forum zie k genoeg meiden die ook hele mooie borsten hebben gekregen! ! En k zij tegen hwm als k nou extra high profile heb dan heb ik tog hoger profiel zij die nee dan zitte ze heel laag bij jou:-s snap er niks meer van hoor! K d8 dat die ook een lift zal doen maar op de dag zelf zij die dat die het ging vulle en onderkant de lelijke huid weg snijden! Maar k denk ook dat het met lift mooier geweest zal zijn! Hij zij steeds aan die telefoon k heb steeds tegen je gezegd dat het nooit zo word als iemand die eerst geen borsten had! Maar ze kunnen tog hoger lijk mij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff, lastig hoor. Je hebt natuurlijk al een lift gehad, maar ze lijken steeds weer snel naar beneden te zakken bij je. Misschien moet je het even aankijken hoe het er over een paar maanden uitziet? Je kan altijd nog een second opinion vragen uiteindelijk. Als je nu ergens anders heen gaat moet je weer een hoop geld neertellen. Ik zou in eerste instantie even afwachten en over een poosje nogmaals terug gaan naar straten op consult als je ontevreden blijft, kijken of je het met hem op kan lossen! Maar als het je gerust stelt om het eens door een andere pc te laten bekijken moet je dat doen, vragen kan natuurlijk altijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wouw wat een onaardige woorden van je pc zeg... :(

Er zijn wel pc's die de implantaten hoog kunnen plaatsen.

Maar ik denk dat je het beste eerst een half jaartje kan wachten en kijken wat dan het resultaat is. Aangezien je nog geen maand PO bent ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd heel lastig. Zo zie je maar dat een pc een eigen mening/visie heeft. Ik denk zelf dat hij meer cc had moeten plaasten om die bolling te krijgen maar aan de andere kant zou dit ook weer sneller gaan hangen.

Maar idd afwachten want je weet dat dit nog kan veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.