Ga naar inhoud

Waar kan je een goede sportbh kopen ?


Tascha

Aanbevolen berichten

Ik Triumph TriAction Workout N meegekregen van Kliniek en er zelf 1 extra gekocht bij de V&D. Zie profiel foto Ik vind ze heerlijk zitten maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb via de wehkamp de fila met voorsluiting en de shockabsorber gekocht.. De Fila sneed aan alle kanten en deed zeer.. De shockabsorber was te klein doordat ik vocht vast hield.. en de shockabsorber valt heel erg klein dus als je besluit deze te kopen neem dan qua omvang een maatje groter..

Toen heb ik de carefix anna besteld en wat een verademing was dat zeg!! Die zat heerlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je die niet na je operatie? Misschien ebay? Daar kun je altijd veel vinden, voor minder euro's ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen al heel wat winkels afgelopen voor een sport bh maar eentje met voorsluiting is toch moeilijk te vinden.. En wil eentje met een rits en dat is blijkbaar al helemaal onmogelijk.. Heb nog maar twee weken dus de tijd begint toch een beetje te dringen.. Nog iemand tips ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Denk dat ik de carefix ook ga bestellen dan :) bedankt meiden ! Maar welke maat moet ik nemen ? Mijn omtrek is tussen 70 en 75 en ik krijg 330cc dat hopelijk op een D uitkomt..

Welke maat sport bh moest je halen van je pc?

De carefix anna valt erg klein dus je moet er wel rekening mee houden dat je een maat groter besteld dan dat de maattabel aangeeft ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond die van de kliniek zon onhandig ding met al die haakjes.. En als ik veel pijn ga hebben en moet dat ding aandoen dan gooi ik het door de venster naar buiten denk ik want heb geen geduld haha :D maar dan heb ik idd wel de juiste maat.. Mss gewoon twee maten kopen ? En ene omruilen achteraf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ben inmiddels ook op zoek naar een goede sport BH. Het is nog niet zover, maar het zoeken is al spannend hihi.
De carefix anna lijkt mij ook wel iets. Ik heb een omtrek van 67 cm, en zal ongeveer op een B/C uitkomen. Dan is een S toch goed denk ik dan?
Deze lijkt me goed stevig en niet duur! Vind het wel heel belangrijk dat ie goed steun geeft, maar bij Livera e.d. zijn ze 60 euro..
Met online bestellen is het alleen eng omdat je niet weet of de maat goed is.. :\

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolien, daarom heb ik van mijn chirurg het advies gekregen om 2 maten te bestellen! Na operatie kijken ze dan in de kliniek welke het beste past.

De Carefix Anna maat M is nu helaas tot half maart niet leverbaar dus ik ga denk ik een L bestellen en dan nog een Fila maat 75D kopen bij de V&D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolien, daarom heb ik van mijn chirurg het advies gekregen om 2 maten te bestellen! Na operatie kijken ze dan in de kliniek welke het beste past.

De Carefix Anna maat M is nu helaas tot half maart niet leverbaar dus ik ga denk ik een L bestellen en dan nog een Fila maat 75D kopen bij de V&D.

Ja, dat idee had ik zelf ook al. Lijkt me wel handig! Ik heb een mailtje gestuurd naar Online-Care en kreeg een dag later al antwoord! :D

Had m'n omtrek en aantal CC's e.d. doorgegeven..

Ze zeiden dat ik een S moest nemen.. en van andere types een 80B (Was een Franse maat ofzo, is eigenlijk in NL 65B)

Maar twijfel nog! De Carefix Anna of de Lipoelastic PI Extra..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.