Ga naar inhoud

Bloem1987 : 14 april 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Bloem1987 en ga in april voor een borstvergroting.

Ik zal worden geopereerd door Dr.van raath. Deze week op consult geweest en het gaat een ronde prothese 250cc op de spier van het merk mentor worden. Heb nu een 75B en volgens de arts gaat het een volle C worden. Ik ben benieuwd! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Bloem

Welkom op het forum!! En wat super dat je al een datum hebt!! je kunt lekker gaan aftellen..

Waar wordt je geopereerd, dan pas ik alvast je titel aan en verplaats je topic naar de operatie verslagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

heel veel succes en welkom op het forum!!
ik had ook een b en heb 300cc mentor voor de spier gekregen.
Anders moet je maar eens naar de foto's kijken. Ik ben er heel tevreden mee en

vind dat ze naturel lijken (was ook hetgene dat ik wou)
Vandaag bh shoppen , dan weet ik eindelijk de maat :-)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Of het te klein is of niet 250cc dat is zo moeilijk te zeggen. Het is bij iedereen anders hoe het uitvalt. Weet je welk profiel de prothese heeft? Het is ook maar net wat je wensen zijn. We zien hier wel vaak meiden die te voorzichtig zijn toch vaak liever wat groter hadden gehad achteraf.

Veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het profiel houd in in hoeverre je prothese naar voren komt.

Je hebt bijvoorbeeld low, moderate, high en ultra high. Als je die 250cc heb dan komt ie in high verder voorruit dan bij moderate. Je prothese is dan ook wat smaller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

gisteren bh gaan passen en kwam uit op C85.
Moet eerlijk zijn, de pc had gezegd dat hij ging zien wat erin kon omdat ik met een verschil van borst zat.
Hij zei dat er max 325-350 zou inkunnen. Dus had gezegd tegen mijn man, zoveel als mogelijk omdat je hier ook leest dat

de meiden het veelal te weinig vinden. Toen ik wakker werd vroeg ik ook: hoeveel zit erin. Mijn man zei 300cc dus ik dacht

van oei das wel heel weinig!!! Soms vind ik het ook te weinig als ik ze bekijk, ook met kledij aan. Maar denk dat als er meer

in zou zitten dat je echt zou zien dat het silicone is, terwijl het (denk ik toch) nu heel naturel lijkt.
En als je ze dan in bikini ziet dan zien ze er gwn super uit!!!!
Denk er goed over na en kijk wat jij wil, naturel of toch groter zodat je toch ziet dat je onder het mes bent geweest.

Ook al vind ik ze soms niet groot genoeg toch ben ik heeeeeel tevreden!!!

Hallo siske87,

Ik heb zojuist je albums gekeken en moet zeggen het ziet er heel mooi uit!
Wat is je bh maat nu geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké bedankt voor de uitleg, maar hier hebben we het niet over gehad. Is dit raar? Haha

Nee ik vind het niet direct raar.

Mijn pc heeft het daar ook niet met mij over gehad. Ik wist wel van het bestaan af van die profielen dus ik ben er later zelf nog over begonnen omdat ik gewoon heel duidelijk bolling boven op wilde en dat mijn voorkeur dus sowieso naar high profile zou gaan. Mijn pc heeft eerst een idee van wat mooi is en wat dan bij mij wensen past. Ik wist ook niet precies hoeveel cc het zou zijn. Het zou zeker 500cc worden, maar hij bekijkt het dus tijdens de operatie omdat hij dan ook weet hoe breed de pocket van binnen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dankje!!! ......Dr van raath vertelde mij dat hij in zijn eigen praktijk niet meer met narcoses werkte, maar dat hij nu bezig is om in een andere kliniek wel nog borstvergrotingen te doen. Hij kon mij nog niet beloven of ik in april door hem geholpen kon worden. Dus heb toch maar ergens anders nog een consult aangevraagd. En zo ben ik uitgekomen bij dr schietecatte via Diana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.