Ga naar inhoud

Meer cc besteld dan op consult besproken....


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje.

Ik heb op consult besproken wat ik wilde en de arts zei dan komen we rond de 350 cc uit. Maar omdat ik hydrogel krijg, weten ze niet in welke maten ze te verkrijgen zijn. Hij schreef toen op 350-375.

Nu belde ik deze week om te vragen welke cc ze nu hadden besteld, zeiden ze 390cc!! Das toch wel wat meer dan besproken...

Ik ben erg bang dat het te groot wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Die 40 cc zal volgend mij echt t verschil niet maken hoor!

Het hangt nog meer af van voorsituatie, plaatsing, breedte en projectie prothese,...

Ik zou er mijn hoofd niet over breken hoor, je leest zo vaak dag mensen groter hadden gewild, het went zooooo snel! Iets wat je nu super groot lijkt zal binnen een paar maanden 'normaal' lijken, trust me!

En de man weet echt wat hij doet hoor :)

Spreken we binnen een paar maanden af om dit zelfde gesprek te hebben? :)

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp dat het meer is dan dat je besproken hebt maar sluit mij volledig aan bij Bboob. Heel veel meiden hier zeggen achteraf had toch wel een beetje meer geworden.

Zou me er niet te druk om maken en anders nog een keer met je PC spreken zodat hij goed weet wat jou wens is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid maak je inderdaad niet druk. Het verschil is niet zo groot en waarschijnlijk niet eens echt te zien. We horen inderdaad zo vaak dat meiden toch liever iets groter hadden gewild. Komt helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet meer terug, omdat ik andere protheses wil dan waar hij normaal mee werkt zijn deze speciaal voor mij besteld. Ik heb ook al het hel;e bedrag betaald. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft ook niet terug.. Geloof mij,je zal het verschil niet heel erg zien,

Een vriendin van mij heeft 350 CC laten vullen en ik 300 cc. We komen allebei van een A cup af, en dragen allebei een volle C cup, hoewel zij heeeeeel soms een D'tje aan kan, die mij NÉT ietsje te wijd zit.. het verschil is te verwaarlozen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hydrogel heeft niet zo heel veel maten naarmate je een hoger aantal cc neemt. Daarnaast is 40 cc echt weinig, maar bij een hydrogel helemaal doordat ze niet zo heel veel projectie hebben. Scheelt soms maar 1 mm. Ik heb 440 en heb echt geen grote borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.