Ga naar inhoud

joycieliciouz : 17 januari 2014 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hey iedereen, ik zal dan maar eens beginnen aan m'n operatie verslag,

Ik werd gisteren, 17/01/2014 geopereerd door dr. Plovier in Beclinic.

Ik moest daar zijn om 9.30, normaal kwam dan plovier en de anesthesist nog eens praten en fotos nemen en op mn borst tekenen, dit gebeurde wel pas om 10.45. Dus heb eventjes moeten wachten, ik zou normaal 300cc van sebbin dual plane krijgen maar hy vroeg of hy groter of kleiner mocht om het resultaat te krijgen dat ik wou, ik vertrouw hem volledig en ik kan het toch niet inschatten dus ik gaf hem carte blanche, hy beloofde dat het natuurlijk zou blijven of dat hy anders kleiner zou nemen. Om 11.15u kwam de anesthesist mij halen, nog steeds had ik geen zenuwen, we gingen naar boven in mn badjas van beclinic dat ik kreeg en ik mocht die dan uit doen om mij op de verwarmde operatie tafel te leggen. Dat was best aangenaam want ik dacht dat die tafels altijd koud waren. Ze had mijn buisje al gestoken en kwam achter mij staan met zuurstof, ze zij ik ga jou eventjes zuurstof geven en dan zal ik de verdoving inspuiten, ik heb niet meer geweten dat ze het inspoot haha. Ze hadden gezegd dat wanneer ik wakker werd mn vriend de eerste 20minuten niet mocht zien omdat je emotioneel word en in de war bent. Ik werd dus wakker en zag mn vriend niet, dus ik met mn baksters op de gang mn vriend aan het zoeken, een geluk dat de cafetaria van de verpleegsters net naast mijn kamer was dus ze hebben mij direct terug gebracht en ook mijn vriend gaan halen haha. Ik was zo in de war en had zoveel honger dat ik begon te wenen dat ik koffie en koeken wou hihi, je moet wel weten dat ik voor mijn werkt opsta om 4u snacht dus normaal eet ik om 5.45,8.30 en 11.30u, dus dit was een marteling voor mij. Pijn heb ik niet echt gehad juist een beetje spierpijn, precies zoals wanneer je teveel gewicht heft in de gym maarja het is dual plane dus het is wel een spierscheur. Om 15.45u hebben ze mijn bakster uit mn arm gedaan en cola gebracht, als ik niet ziek was hiervan mocht ik naar huis. Ik voelde mij goed maar ik ben wel te snel rechtgestaan waardoor ik het heel warm kreeg en toch een beetje misselijk werd. Ik ben naar huis gegaan en heb een pijnstiller genomen bij mn eten. Vannacht heb ik geprobeerd om mij neer te leggen in bed maar dit deed wel veel pijn, rechtstaan is oke omdat mijn vriend mij helpt maar neerliggen zonder mij op te spannen is tegen de natuur denk ik hehe. Dus nu lig ik recht in een zetelbed met veel kussens. Ik slaap dus bijna al zitten maar op die manier kan ik zelf recht om te drinken plassen enz. Bon tot zover mn verhaal, als iemand vragen heeft laat gerust weten :)

Groetjes, joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je boobs!!

Ik heb je titel een beetje aangepast, zodat je er helemaal bij hoort ;)

Leuk verslag en een goed herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.