Ga naar inhoud

Diana Gabriels betaling


Aanbevolen berichten

Ik heb volgende week woensdag een consult met Dokter Straten via Diana Gabriels. Ik heb begrepen dat een borstvergroting daar 2600 euro kost. Nou heb ik de afgelopen maanden 2000 euro gespaard. Aangezien ik vanaf april verplichtingen heb wil ik graag zo snel mogelijk geopereerd worden. Ik las dat het op de site van diana gabriels mogelijk was om in termijnen te betalen.

Mijn vraag is of iemand hier toevallig ook in termijnen heeft betaald bij Diana gabriels en of dit goed is bevallen? Mijn idee zou zijn om een aanbetaling van 2000 euro te doen en 600 euro in termijnen te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb je de kleine lettertjes gelezen?

Die 2600 euro is alleen als je RONDE protheses wilt!

Voor anatomische betaal je 3600 euro!

Ik had ook een afspraak staan, maar wil absoluut geen ronde protheses.

Voor de anatomische kan ik elders dichterbij en goedkoper terecht.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb de aanvraag gedaan ook voor de laatste 600 euro.

echter kom je dan bij een verzekeringsmaatschappij terecht en betaal je dus best veel rente. Je neemt dus een persoonlijke lening. Ik wilde dit uiteindelijk niet en heb door gespaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring sowieso in lenen!

Jammer dat je net €600,00 tekort kom.

Lees iig maar goed de kleine lettertjes ;)

Succes

Ik heb foto's gezien van ronde protheses en merk toch dat zeker als ze achter de spier geplaatst worden ze ook heel natuurlijk over komen. Dus ik heb persoonlijk geen problemen met ronde protheses.

Mag ik vragen waarom je zelf liever voor anatomisch bent gegaan? En van welke cupmaat maar welke? Dat kan ook een rol spelen.

Ik ga zelf van een a70. En wil een C70

Hoi,

Heb je de kleine lettertjes gelezen?

Die 2600 euro is alleen als je RONDE protheses wilt!

Voor anatomische betaal je 3600 euro!

Ik had ook een afspraak staan, maar wil absoluut geen ronde protheses.

Voor de anatomische kan ik elders dichterbij en goedkoper terecht.

succes!

. Ik wou eigenlijk deze comment quoten in plaats van de andere :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een magere Bcup. Mager in de zin van: afgevallen borst en dus leeg aan de bovenkant. Ik wil geen nepborsten of dat je van afstand kan zien dat ze nep zijn en mij is uitgelegd dat je met anatomische het meest natuurlijke effect krijgt (druppelvorm)

Ik ga als het goed is naar een grote C, kleine D cup.

Ik dacht ook eerst: ik ga naar Diana! die is veel goedkoper! ja, met de ronde protheses.

Ik heb ook nog niemand gelezen die iets anders geadviseerd heeft gekregen bij haar.

Zij zijn blijkbaar into de ronde protheses. Elke kliniek heeft zn voorkeuren denk ik. Je moet uiteindelijk zelf kijken wat mooi voor jou is. En niet beslissen op basis van de prijs! Ik snap dat Diana veel goedkoper is, maar zou ook nog elders informeren. Je moet wel iets hebben dat wij je past of wat aansluit bij je wensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Koor,

Ik had ook anatomisch omdat ik dacht dat het veel natuurlijker zou zijn. Het resultaat was ook best mooi maar zoveel zorgen. De PC had me gewaarschuwd dat het risico groot is dat ze gaan draaien wat ook bij mij gebeurd is na 1 jaar.

Vorige maandag heb ik ronde laten plaatsen achter de spier. De pc heeft me gezegd dat die in sommige gevallen veel natuurlijker ogen omdat ze meer mee bewegen.

Ik ben nu heel tevreden met het resultaat.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik wou ook anatomische maar ronde kunnen ook heel natuurlijkoverkomen, ze zijn bij diana 3400, als ze van boven wat leeg zijn dan is rond achter de spier heel natuurlijk.

viel mij ook op dat ze veel 350.375cc aangeven hp en duel plane.

misschien heb je er een beter gevoel bij als je meerdere consulten neemt.

mijn gesprek was zo goed dat ik gelijk datum geprikt heb.

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.