Ga naar inhoud

Verwijderen account


BigBooby

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

lol het was idd bedoelt voor Big booby ipv liesje, my bad!

maar het feit dat ik dan gelijk een prive bericht krijg met de ondertoon wie k dan wel niet ben om wat te zeggen over haar profielfoto en dat haar kindje idd mooi is en of ik anderen ook ga benaderen erover zegt meer over haar dan over mij..

dat je er gelijk factor 10 bovenop springt en je heeeel erg aangevallen voelt.. meid ik hoop dat je er blij mee bent.

je had ook gewoon kunnen vragen aan mij of ik niet iemand anders bedoelde ipv je gelijk zo aangevallen voelen.

les voor mij: nooit meer reageren op irritatieuitingen van een ander, dat brengt alleen maar gezeik mee.

Succes allemaal met je borsten, verwijderen, laten zitten.. your choice

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha wat een komedie hier.. ik heb het tegen jou Liesje, dat weet je zelf ook wel.

Anyway wat ik net ook al zei in mijn pb tegen jou, het is heel makkelijk voor ons om ons te verbergen achter een profiel achter je pctje waar je veilig zit,

maar het echte leven is daarbuiten, daarom heb ik ook zo'n spijt dat ik weer eens moest reageren op een ander.

Ik zie dit forum puur informatief en hoop andere meiden te helpen, nogmaals ik heb nu al tot 2x toe gezegd dat ik iemand anders bedoelde, en mn excuses

aangeboden, jij bent blijkbaar uit op iets anders ofzo, ik weet het niet.
ja ik had misschien dat bericht niet zo scherp moeten neerzetten, maar het feit dat jij er zo heftig op reageert geeft voor mij aan dat iets jou heeel erg dwars zit ofzo,

en je enorm aangesproken voelt, dat is jouw probleem verder.

succes meiden, het is idd leven en laten leven, iedereen moet lekker zelf weten wat hij of zij doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het een mogelijk verbeterpunt voor het forum dat je een waarschuwing krijgt dat je account en berichten nooit verwijderd kunnen worden?

Eerlijk is eerlijk.... De meeste mensen lezen bij aanmelding niet de kleine lettertjes. Je vinkt 'm gewoon aan en drukt op okay, toch? En aangezien het kunnen verwijderen van het account (en de berichten) voor sommigen blijkbaar toch erg belangrijk is, zou een soort waarschuwing handig kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het een mogelijk verbeterpunt voor het forum dat je een waarschuwing krijgt dat je account en berichten nooit verwijderd kunnen worden?

Eerlijk is eerlijk.... De meeste mensen lezen bij aanmelding niet de kleine lettertjes. Je vinkt 'm gewoon aan en drukt op okay, toch? En aangezien het kunnen verwijderen van het account (en de berichten) voor sommigen blijkbaar toch erg belangrijk is, zou een soort waarschuwing handig kunnen zijn.

Helemaal mee eens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.