Ga naar inhoud

Bijna-boobies : 28 januari 2014 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds van de week ben ik nieuw op het forum. Nadat ik wat informatie opzocht kwam ik hier terecht.

Ik ben 29 jaar en mama van twee prachtige dochters. De zwangerschappen hebben alleen hun sporen nagelaten, of liever gezegd meegenomen. Heb geen borsten meer over.

Volgende week word ik geopereerd. Ik ga naar de wellness kliniek waar ik geopereerd zal worden door dr. Damen. Ik krijg monobloc 330 cc achter de spier. Maar toch twijfel ik, zou het niet te klein zijn? Volgende week hoop ik nog te passen.

Meteen heb ik een vraag, moesten jullie meteen een sportbh aan? Of was dat pas na 12 dagen? (Als het verband -ben de naam even kwijt- eraf gaat.

Hoop hier nog wat informatie te kunnen vinden.. En wie weet volgende week mijn nieuwe boobies te kunnen showen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bijna-boobies!

Super spannend voor je en gefeliciteerd dat je de grote stap hebt gezet.

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor mijn grote dag! 28/2 spannend. Ik krijg zelf 340 cc dual plane. Maar voor iedereen zijn die CC's verschillend, ik denk dat je niet naar anderen kan kijken.. Ligt er ook beetje aan wat je van te voren hebt uiteraard.

Ik wilde 250 cc maar toen had ik die vanmorgen in mijn BH en dan kon ik het net zo goed niet doen omdat je het niet zou zien!

Ik krijg meteen een sportbh aan en een drukverband, dit moet ik 4 weken aanhouden dag en nacht.

Heel veel succes alvast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Je bent al lekker snel aan de beurt meid :D

Of het te klein is dat is moeilijk te zeggen. Het hangt van meerdere factoren af natuurlijk. Als je nog kan passen dan zou dat mooi zijn.

Ik heb de eerste 2 weken met mijn kliniek bh gelopen en heb er daarna een sport bh bij gehaald.

Veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Ja of het te klein zou zijn hangt natuurlijk helemaal van jouw wens af!! Ik weet wel dat dr. Damen van natuurlijke borsten houdt dus niet heel snel groot gaat!!

Voor zover ik weet wordt je bij de welness kliniek ingetaped (dames die daar geholpen zijn en ik zeg het verkeerd, geef dan ff een gil ;)), als het tape er af gaat moet jeje sportbh aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanstaande vrijdag zou ik geopereerd worden. Krijg ik net een mail dat alles vol zit dus dat mijn datum verzet wordt naar dinsdag.

Pff, ben echt teleurgesteld. Gaat om de wellness kliniek. Heb al betaald ook, niet netjes he?

Had alles geregeld, opvang voor de kinderen. Volledige opbang thuis voor mezelf en de kindjes na de operatie. Ben echt teleurgesteld.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is balen zeg!

Hoe kan het nou vol zijn? Dan hebben ze gewoon fouten gemaakt in de planning.

Via de mail is ook niet zo netjes ze kunnen toch op z'n minst bellen en het uitleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker raar. Ik belde dus zelf naar de kliniek omdat ik een vraag had. Vroeg meteen of ze al een tijd wisten waarop ze vertelden dat ik niet op de lijst stond.

Ze gingen nog kijken hoe of wat, maar vrijdag zou alles al vol zitten.

Nu dus weinig keuze en zal ik 4 dagen langer moeten wachten. Gelukkig alles kunnen regelen qua opvang, maar vind het echt balen (ook al is het maar 4 dagen)

Ze vertelden eerst ook dat de betaling niet gedaan was, terwijl ik het gehele bedrag meteen de dag van mijn consult heb betaald. Na wat zoekwerk hebben ze het naar eigen zeggen toch gevonden. Had er wel een raar gevoel over.

Mijn vriend zei al, laat je eerst opereren, de klacht dien je daarna maar in.

Dus nu moeten ze wel heeeel mooi gaan worden, haha...

Nu alsnog aftellen naar volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben dus gewoon een fout gemaakt en jou niet ingepland. Ben je mooi klaar mee. Het is maar 4 dagen, maar daar gat het niet om natuurlijk. Je leeft ergens naartoe en je regelt alles voor die dag zodat alles daarna goed verloopt.

Gelukkig hebben ze het geld wel weer gevonden. Zou toch even een rolling krijgen als ik te horen kreeg dat ik niet betaald had terwijl ik dit wel had gedaan. Het gaat niet over een paar tientjes natuurlijk.

Met je boobs komt het vast goed en worden natuurlijk prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De welness kliniek. Haha. Heel typisch.

Ik ben er ook geweest. Heb door hun wel prachtige borsten.. Ze zijn zeer ervaren en weten wat ze doen..

Maar de meissies achter de balie - volgens mij lopen die stage ;)

Ik zou om half 9 geopereerd worden. PC was te laat, waardoor ik pas om 10,00u onder t mest ging..

Planning, tsja daar mogen ze in België nog wel wat van op doen...

MÁÁR, ookal ist 4 dagen later, iets wat super klote is natuurlijk ; ga je wel prachtige borsten krijgen.. :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.