Ga naar inhoud

martine 300 cc : 7 januari 2014 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben Martine, a.s zondag 25 jaar.

Ik heb zojuist ( 7 januari ) een b.v gehad waarbij er 300 cc ingebracht is.

Morgen mag dan eindelijk het verband er af! Ik heb geeeeen idee wat ik kan verwachten.

Wel erg blij dat het verband eraf mag, maar gelijktijdig voelt het toch wel veilig en stevig.

Wel lijkt het alsof er nog wat luchtbelletjes achter mn rechter prothese zit, de pc zei dat dit normaal was en na enkele dagen weg zou trekken.

Vocht wat nog verdwijnen/opgenomen moet worden.

Verder is links een stuk gevoeliger dan rechts.

Herkenbaar? of andersom..

ik ben van 75A naar + 300 CC gegaan. Eigenlijk geen idee wat mn exacte cup nou kan zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi martine,

Ik heb ook bubbeltjes gevoel in me borst gehad. Wat ok volgens mijn chirurg bij het herstel hoorde. Je bent nog maar kort geleden geholpen en elk lichaam is anders qua pijn. Ik had na 2,5 week ook nog regelmatig pijn. Ik ben van 70 naar 70d/e gegaan en heb 365 cc dus op een c mag je zowieso rekenen als het niet meer is

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi martine,

dat bubbeltjes gevoel is heel herkenbaar, ik hoorde het ook! was bij mij na 2 weken weg.

bij mij deed mijn rechterborst meer pijn dan links, nu nog steeds iets gevoeliger, maar ben ook pas 4 weken po.

ik droeg altijd 75A maar denk dat dat 70B moest zijn, want nu kom ik uit op 70E met 300cc ! maar het ziet eruit als grote C kleine D :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Gefeliciteerd met je boobs :D

Wat je omschrijft is allemaal heel normaal. Het kan best dat je van de ene borst meer last heb dan van de andere. Het is ook zo dat elke borst op zijn eigen tempo geneest. Het woord geduld word hier dus ook veel gebruikt ;)

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag of je kunt via de zoekbalk hier rechts boven even zoeken.

Door wie en waar ben je geopereerd? Ik zal dan je titel even aanpassen zodat je er helemaal bij hoort.

Veel plezier hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Martine,

Hier ook bubbeltjes gehad en gehoord (ieuw) maar dat was met een paar dagen weg.

Heb jij de 300cc vóór of achter de spier?

Ik heb 265cc voor de spier en kom ook van een 75A. Mijn bovenwijdte is nu 93,5cm dus vlg de statistieken een volle C maar zo vind ik het niet ogen hoor (helaas). Mijn sportbh van de kliniek is een 75B.

Heb jij geen foto's in je galerij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen,

Mijn verband is er dit weekend af gegaan. Ik was BLIJ verrast!

Heb een C cup aan van mijn steun BH en die zit prima!

Wel nog wat last van linkerborst en borstbeen. Lekker beurs ook. Je ziet en voelt waar de vochtophoping zit.

Bubbeltjes gevoel trekt nu langzaam weg in rechterborst. Mijn huid moet nog wel erg wennen aan de omvang, want het staat nog lekker strak allemaal.

Ik heb 300 cc achter de spier en kom ook van 75A. Geen idee wat exact mijn bovenwijdte is.. Maar een volle C is het op dit moment wel.

Geen idee hoe dit uiteindelijk wordt nadat het vocht allemaal is weggetrokken.

Ik heb helaas nog geen foto's in galerij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeh, dan zou ik zelf uit kunnen komen op een mooie volle D cup.. hihi.

Ja ik ben echt zo blij. Ik hoop dat het indalen snel gaat gebeuren!! Hoe lang heeft dit bij jullie geduurd? En voordat ze wat soepeler werden?

xx


Zal morgen even wat foto's plaatsen.. Kijken of ik dat privé kan krijgen, want ben als de dood dat iedereen dat kan googelen.. hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.