Ga naar inhoud

Eerste keer hier


SamKe

Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

Ik ben hier vandaag voor het eerst aangemeld omdat ik twijfel over een borstvergroting. Heb nog geen concrete stappen ondernomen maar wil deze site gebruiken om te lezen over ervaringen.

Ik ben 24 en woon in Eindhoven. Ik studeer momenteel pedagogie. Ik heb cup 75A en wil al een jaren grotere borsten. Voel mezelf er totaal niet vrouwelijk door en vind kleding me lelijk staan. Er zijn alleen toch dingen die me tegen houden. Misschien heeft de natuur het wel zo gewild bij me... Denk ook dat als je ouder wordt je er meer vrede mee krijgt maar het is tot nu toe alleen maar erger geworden. Daarnaast is er ook nog het financiële aspect.

HELLUP

Doei!

Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Het is natuurlijk een hele stap die je neemt als je besluit om een borstvergroting te doen.

Je zal hier heel veel informatie kunnen vinden en ervaringen kunnen uitwisselen.

Het is aan te raden om meerdere consulten te doen. Je zal dan merken dat iedere pc zijn eigen voorkeur heeft van plaatsen en eigen ideeën daar dan ook bij hebben. Vaak kies de dan diegene waar je je het meest op je gemak voelt. Je moet natuurlijk wel alle vertrouwen in je pc hebben.

Veel meiden hebben twijfels en angsten om de stap te nemen om zich te laten opereren. Het is heel normaal als je niet ervaart want het is ook een grote stap naar toch wel het onbekende.

We hebben rechts boven hier een zoekbalk mocht je informatie zoeken. Als je iets niet kan vinden, dan kun je ook altijd je vragen stellen. We hebben genoeg meiden die jou vragen willen/kunnen beantwoorden.

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.