Sparkel Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Hallo meiden, Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is sparkel en ben nieuw op dit forum. Ik kom uit zuidholland en ben 30 jaar en heb cupmaat 75a. Ik wil al heel lang grotere borsten en heb echt al heel vaak aan een bv gedacht. Maar elke keer toch niet aangedurft of kon het niet betalen. Omdat ik fanatieker ben gaan sporten, ben ik dunner geworden en kan ik nu helemaal geen bh meer aan . Alles staat van boven open....waardoor je enorme inkijk hebt... Ook langs de lingeriezaak lopen doet me gewoon pijn, omdat ik dol ben op lingerie, maar ik niks pas en ik dus voor mijn gevoel net zo goed in een aardappelzak kan gaan lopen. Dus ik heb besloten om bij een paar klinieken op consult te gaan en te gaan voor de mooie boobies waar ik bijna m'n hele leven al van droom! Maar vind het wel dood eng. Hebben jullie tips wat goede klinieken zijn en zijn er ook meiden die hun bv in het ziekenhuis hebben gedaan? Zelf wil ik iig naar de contoukliniek in Bussum gaan, iemand ervaring met hun? Nog een vraagje heeft iemand ervaring met een bv en daarna het geven van borstvoeding? Hoe zien daarna je boobies er uit? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Welkom op het forum!! Je bent hier in ieder geval aan het goede adres voor heel veel info misschien wel zoveel info dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet.. Je doet er goed aan om meerdere consulten te plannen bij verschillende klinieken om te kijken wat je opties zijn en bij welke chirurg jij je het meest op je gemak voelt om vanuit daar een weloverwogen beslissing te maken waar jij je wilt laten opereren.. Tijdens zo'n eerste consult kun je je wensen aangeven en de chirurg kijkt dan of dit ook mogelijk is.. Je kunt bijvoorbeeld van te voren op internet foto's opzoeken van borsten die jij mooi vindt en deze mee nemen naar het consult.. Dat stellen de chirurgen meestal wel op prijs.. Ik ben zelf in het SLAZ door dr. Nio geopereerd en ben er zeer over te spreken.. Vaak liggen de prijzen in het ziekenhuis iets lager dan in de klinieken.. Ik vond de behandeling in het ziekenhuis prima en zou het zo weer over doen.. Verder ben ik over Nio ook zeer te spreken en kan hem iedereen aanraden.. Een zeer relaxte man die overal de tijd voor neemt om alles goed en duidelijk uit te leggen!! en ook echt naar je wensen luistert.. Heel veel succes met je zoektocht en mocht je nog vragen hebben stel ze gerust!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparkel Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 @cindytje1985 Dankjewel. En ja er is idd heel veel info te vinden hier ! ik las dat jij naar een F bent gegaan. Wist je al van te voren wat je wilde hebben? Hoor namelijk van meerdere kanten dat je niet te klein moet nemen. Terwijl ik zelf zat te denken aan een grote b/kleine c, want dat vind ik in vergelijking met wat ik nu heb al gigantisch groot Hoor ik toch steeds mensen zeggen dat ik eerder naar D moet gaan. Lijkt me echt moeilijk om te bedenken wat je nou wilt..... Je wilt natuurlijk niet wakker worden met te grote of te kleine.... Ik ga zeker ff zoeken naar dr nio, bedankt voor de tip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 @cindytje1985 Dankjewel. En ja er is idd heel veel info te vinden hier ! ik las dat jij naar een F bent gegaan. Wist je al van te voren wat je wilde hebben? Hoor namelijk van meerdere kanten dat je niet te klein moet nemen. Terwijl ik zelf zat te denken aan een grote b/kleine c, want dat vind ik in vergelijking met wat ik nu heb al gigantisch groot Hoor ik toch steeds mensen zeggen dat ik eerder naar D moet gaan. Lijkt me echt moeilijk om te bedenken wat je nou wilt..... Je wilt natuurlijk niet wakker worden met te grote of te kleine.... Ik ga zeker ff zoeken naar dr nio, bedankt voor de tip. Ik denk dat je je niet moet vast klampen aan een cupmaat.. Nepborsten zien er kleiner uit dan dat de bh label aangeeft.. Ik heb dan wel een cup F, maar zo ziet het er echt niet uit.. Het lijkt eerder op een volle D.. Voordat ik op consult ging wilde ik graag een volle C cup hebben, maar bij het passen kwam ik uit op een prothese van 500 cc, ook door de foto's die ik mee genomen had.. Dat het een F zou worden had ik nooit verwacht, maar het is ook moeilijk omdat je niet goed weet wat je moet verwachten of hoe het er uit komt te zien.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Welkom op het forum!! Het is inderdaad moeilijk om van te voren voor te stellen, maar ik denk ook omdat "nep" boobies er kleiner uitzien dan je bh maat is het belangrijk dat je dan in ieder geval een maat groter kiest. Als je gaat passen bij een pc kijk dan naar wat je mooi vind en niet meteen de maat. Je zult hier genoeg info vinden en kom je er niet uit dan geef je gewoon een gil Heel veel leesplezier en succes met je zoektocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.