Ga naar inhoud

borstlift ! liever zonder


lydi

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen

ik ben lydi en had een vraagje ik heb nu dinsdag een afspraak met Dr Demeyere in Gent

om eens te horen wat hij er van vind

k wil graag mijn borsten terug stevig krijgen maar dan zonder lifting want k ben er enorm bang voor

alleen al de foto s schrikken me af en dan mag er nog niets verkeerd gaan met de wondjes

k ben nl een rookster op 20 december 2013 heb ik een gastrick bypass laten uitvoeren en ben nu reeds 16.5 kg vermagerd mijn cup is al van

D naar C afgeslankt en k zou nog 25 kg er af moeten hebben tegen half april

ook ben ik reeds in de globalcare klienik in zolder op consultatie geweest en ik kreeg te horen dat ik als ik enkel wil opvullen een zeer grote maat mooest gaan nemen en hij was voorstander om een lift uit te voeren want hij levert liever een mooie borst met de tepel op de juiste plaats af en als ik nog rookte tegen als hij zou moeten opereren hij dat niet gaat doen

mmm dan denk ik bij mezelf ik ben over 4 weken 47 jaar als mijn tepels nu niet op de hoogte staan van een jong stel borsten vind ik dat helemaal niet erg

als ze maar weer goed gevuld zijn dat mag voor mij een G cup zijn alles liever dan een lift k ben benieuwd hoe Dr Demeyere hierover denkt.

Mag ik vragen of er nog meiden zijn die hier ervaring mee hebben en of er misschien zijn die wel een borstlift heeben gehad en hun ervaringen hiermee

alvast bedankt en tot gauw hoop ik xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai lydi,

ik heb een borstlift gehad met prothese vorig jaar in mei.

het viel me allemaal heel erg mee hoor ook met de pijn.. ik heb hem voor me spier!

maar bij mij omdat ik een erg uitgerekte huid heb s het al weer heel erg gezakt :103:.. dus ik word 10 maart weer geopereert en dan word er een grotere prothese in gedaan en dan duel plane dan blijft het hopelijk mooier zitten!

maar de lift ziet er enger uit dan dat het is hoor en denk wel dat je langer en mooier resultaat heb met een lift en dan iets opvullen met prothese!

succes met informatie zoeken is genoeg te lezen op dit forum!! ;)

xx beertje 22

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt beertje

Lief van je dat je reageerd vind ik tof en als k jou boops zie amaai was ik al maar

al mijn kilotjes kwijt pfff maar geduld is een mooie gave zegt men he hihih

tot de volgende keer meid xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een lift gehad, van zeeer slap naar mooi rond en stevig. Mijn littekens genezen erg mooi en als ze straks helemaal licht geworden zijn dan zie je er amper iets van.

Qua pijn is het me ook allemaal enorm meegevallen hoor.

Als een lift het best voor je zou zijn moet je je niet laten tegenhouden door de littekens. Die wegen niet op tegen de ongelukkigheid die je nu mss ervaart.

Groetjes Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey koekie

Bedankt voor je reactie he

de littekens op zich vind ik niet erg k heb alleen erg bang om infectie te krijgen en het afsterven

van de tepel en roken is daar niet bij aan te raden

je zou zeggen stoppen met roken maar k ben een 15 tal jaren terug 4 jaar gestopt geweest en toen

ben ik maar liefst in die tijd 40 kg aangekomen

k ben dan terug begonnen met roken maar de kilo s gingen er niet meer af

dat is de reden dus dat ik bang ben van een borstlift

grtj lydi xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 jaar geleden een borstvergroting gehad, maar was totaal niet blij met het resultaat. Vorig jaar een wissel gekregen met daarbij een borstlift en tepelcorrectie. Nu ben ik erg blij met het resultaat! Ja ik heb littekens maar die wegen niet op tegen het hebben van mooie gevulde borsten die op zijn plek zitten :D Ik loop nooit compleet naakt tenzij ik naar de sauna ga en daar heb ik er geen moeite mee als mensen kunnen zien dat ik een lift heb gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Enibas

Bedankt voor je reactie de littekens vind ik niet erg hoor enkel om de complicatie s die er aan verbonden kunnen zijn zoals het afsterven van de tepel

grtj Lydi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.