Ga naar inhoud

Lexc : 27 januari 2014 : Dr Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi hoi...

nou nog een paar daagjes en dan gaat het gebeuren, op 27 januari worden mijn oude protheses die ik nog geen 2 jaar heb ivm kapselvorming vervangen en krijg ik er hopelijk mooie nieuwe voor terug. Dit keer worden ze onder de spier geplaatst dual plane. Zooooo spannend vind ik het. Moet helaas een nachtje daar blijven vanwege het verwijderen van de kapsel. Wie o wie gaan er ook op die datum of die week naar dokter Nio voor een vergroting?

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Vraagje, was je daarvoor ook geopereerd door Nio of een andere pc?

Alvast heel veel succes! xxx

Nee ik was door dokter Buncamper van het Jan van Gooyen kliniek geopereerd. Toen ik erg last van mijn borsten kreeg vond hij dat maar normaal, toen ben ik voor second opinion naar dokter Nio geweest en die vertelde gelukkig wat anders. Voor mij geen Jan van Gooyen kliniek meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nee ik was door dokter Buncamper van het Jan van Gooyen kliniek geopereerd. Toen ik erg last van mijn borsten kreeg vond hij dat maar normaal, toen ben ik voor second opinion naar dokter Nio geweest en die vertelde gelukkig wat anders. Voor mij geen Jan van Gooyen kliniek meer..

Wat balen zeg dat je pc het maar normaal vindt... Bij dr. Nio zit je goed hoor!!

Is echt een topper, maar ongetwijfeld heb je dat al kunnen lezen op de site!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een email van dokter Nio ontvangen, want ik had nog wat vraagje ivm de protheses. Ik krijg 100% gevulde protheses van 750cc extra high profile. Hoooooop zo dat ze mooi gaan worden. Wie o wie heeft er nog meer extra high profile?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar de operatie verslagen, dan kun je hier ook je verslag schrijven als het zover is ;)

Dank je wel Cindy ;) -xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Net een email van dokter Nio ontvangen, want ik had nog wat vraagje ivm de protheses. Ik krijg 100% gevulde protheses van 750cc extra high profile. Hoooooop zo dat ze mooi gaan worden. Wie o wie heeft er nog meer extra high profile?

Ik heb ook de extra high, alleen 250 cc minder als dat jij krijgt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhhh dus meiden we krijgen super mooie dokter NIO borsten!!!!!!!!! En voor de gene die ze heeft hij is gewoon de tietendokter hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent zeker in goede handen bij Dr.Nio.

Ik heb bij hem ook een prothesewissel gehad in 2004 ben daar nu nog zeer tevreden over(zijn wel gaan hangen in de loop van de tijd) maar dat hoort nu bij mij leeftijd.

Mijn dochter heeft ook een BV bij hem ondergaan en is ook zeer te spreken over het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi...

nou nog een paar daagjes en dan gaat het gebeuren, op 27 januari worden mijn oude protheses die ik nog geen 2 jaar heb ivm kapselvorming vervangen en krijg ik er hopelijk mooie nieuwe voor terug. Dit keer worden ze onder de spier geplaatst dual plane. Zooooo spannend vind ik het. Moet helaas een nachtje daar blijven vanwege het verwijderen van de kapsel. Wie o wie gaan er ook op die datum of die week naar dokter Nio voor een vergroting?

:1big_boobs:

succes met de vergroting kost je ook veel geld dan naar 2jaar weer. Ik ben gisteren op controle geweest. 2 weken geleden geopereerd. Super dokter! Groetjes lovethekids
Link naar reactie
Delen op andere sites

Extra high 750cc 100% = DREAMBOOBS!!!

Neem jij die ook Linny73?

succes met de vergroting kost je ook veel geld dan naar 2jaar weer. Ik ben gisteren op controle geweest. 2 weken geleden geopereerd. Super dokter! Groetjes lovethekids

Dank je wel lovethekids.

Je bent zeker in goede handen bij Dr.Nio.

Ik heb bij hem ook een prothesewissel gehad in 2004 ben daar nu nog zeer tevreden over(zijn wel gaan hangen in de loop van de tijd) maar dat hoort nu bij mij leeftijd.

Mijn dochter heeft ook een BV bij hem ondergaan en is ook zeer te spreken over het resultaat.

Dank je wel Ank xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.