Ga naar inhoud

Help , wat moet ik nou ?


Aanbevolen berichten

Beste allemaal

Ik zal mij eret even voorstellen

Ik ben sinds 10 maanden een mama van een zoon

Ik ben 24 jaar oud

En hou mij echte naam liever geheim hier

Noem me maar papillon1989.

Ik heb nooit over een borstvergroting nagedacht , het is me zelfs nog nooit in me opgekomen.

Ik heb altijd voor mijn zwangerschap een grote d kleine e gehad

In mijn zwangerschap is dit zelfs een f geworden

Ik heb mijn kindje 6 weken langs borstvoeding gegeven

Ik ben na mijn zwangerschap in 3 maanden tijd 24 kg verloren

En nu ... Nu heb ik theezakjes

Ik heb er een geweldig mooi kind voor terug gekregen ,maar zoals een hoop hier el begrijpen wil ik geen theezakjes

Maar een mooie volle boezem verstopt in leuke jurkjes en bikini's

Ik heb na veel lezen een afspraak gemaakt bij dr blecourt in het vlietlandziekenhuis.

Hij zei me dat mijn borsten idd erg verzakt waren en hij raadde me daarom ook een borstlift aan .

Maar zonder protheses omdat anders de borsten weer zwaar zouden worden en de kans op verzakken weer toe neemt.

Ik baalde hier enorm van , want hij laat dan zien hoe het eruit zou zien met een lift , maar ze zijn dan voor mij en zeker na wat ik gewend ben veeeeelste klein.

Ik had toevallig die zelfde dag na de afspraak bij dr blecourt een afspraak staan bij j van der Meulen in velthuiskliniek.

En deze man raadde mij ook een borstlift aan maar dan wel met 180 cc protheses

180 cc niet zo groot maar hij zei als je groter gaat worden je borsten te zwaar

Wat moet ik nou doen

Zijn er hier damens met ervaringen zoals mij

Ik lees er graag over

Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

als eerste ik val maar meteen met de deur in huis:PLAN EEN NIEUW CONSULT ergens anders!!

Echt 180CC is zo ontzettend weinig dat ga je niet zien,en dan wil je in no time een wissel!!!

Dat ze te zwaar worden is pure onzin,want als hij toch al een lift wilt overwegen dan krijg je wel erg kleine borsten met 180CC.

Goed dus dat je even info komt inwinnen hier,want voor je het weet heb je je geld gegooid in een dure operatie en ben je misschien niet tevreden straks,dus plan ajb ee consult bij een andere arts als extra zekerkeid.

xx Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als je nog zoveel twijfelt dan plan je toch nog een aantal eerste consulten in.. Er zijn hier ook genoeg meiden die hun borsten hebben laten opvullen na een zwangerschap die geen lift hebben ondergaan..

Natuurlijk weet ik jouw voorsituatie niet, maar als je te veel twijfelt over de artsen dan kun je altijd ergens anders nog heen voor een consult!!

Het is wel van belang dat jij je op je gemak voelt bij de chirurg en dat je ook de volste vertrouwen in hem/haar hebt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Voor 180cc zou ik me geld niet geven. Ik ben ook bang dat je dan spijt zal krijgen.

Ik had na 3 kinderen en afvallen ook niks meer over. Ze hingen er maar wat bij :(

Ik ben 3,5 maand geleden geopereerd. Mijn hangers zijn opgevuld met 535cc uhp. Ik heb dus geen lift gehad.

Het is natuurlijk zo dat als je ze laat vullen je vaak wel grote borsten krijgt. Je moet immers de huid weer mooi "strak" krijgen. Wel is het zo dat het ligt aan de soort hanger wat je heb om het maar even zo te zeggen. Niet iedere borst kun je opvullen om het weer mooi te krijgen.

Ik zou zeker nog andere consulten doen. Hou ook rekening met dat "nep" borsten er kleiner uit zien dan de bh maat aan geeft. Jou volle C zal er bijvoorbeeld er dan waarschijnlijk uitzien als een B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook voor een second opinion gaan want ik vind het ook veelste weinig.

De reden dat ik toen der tijd een borstvergroting deed was om het zelfde waar jij nu mee zit.

Succes meis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

180cc klinkt zeker weinig. Ik heb 265cc en dat is al niet heel groot ogend. Maar misschien moet je een foto plaatsen van hoe het nu is, want het ligt misschien aan hoe het nu is.
Waarschijnlijk heb je door de lift straks veel eigen weefsel en hoeft dat alleen maar door een kleine prothese naar voren en omhoog geduwd te worden en om het zo natuurlijk mooi mogelijk te houden hoef je er mss niet teveel cc in.

Maar om aan meerder PC te vragen is altijd verstandig. Je hebt al 2 PC gevraagd en die wijken al iets af maar niet overdreven ver uit elkaar, dus mss nog een derde vragen is niet gek.

Sterkte met overwegen.

Lieve groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf door Blecourt geopereerd en zeer tevreden daar niet van. Maar alle meiden die door hem geopereerd zijn, en die ik via dit forum gesproken heb, zullen beamen dat hij de arts is voor natuurlijke resultaten zonder teveel (onnodige) risico's. Ik zal niet zeggen dat dat bij jou het geval is, ik ben geen arts natuurlijk, maar weet wel dat Blecourt een heel duidelijke visie heeft en vrijwel altijd daarnaar handelt. Ik zou zelf zo weer naar hem terug gaan, maar denk in jouw situatie dat je idd verder moet gaan kijken. Als je wens niet overeenkomt met hetgeen de arts je kan/wil bieden is het beter andere artsen te raadplegen en daarna pas de keus maken. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had dit probleem na de borstvoeding, en m'n pc twijfelde eerst ook om er een lift bij te doen, maar uiteindelijk vulde de prothese voldoende op en ze hangen absoluut niet! Ik kreeg 300cc.

Laat je idd niet afschepen met te weinig cc, want de grootte went erg snel. Ik heb nu een D-cup,maar oogt als een goede C.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor jullie lieve en informatieve reacties.

Dat mijn borsten gelift moeten worden weet ik wel zeker ze hangen echt heel erg.

Mijn huid is zo opgerekt en uitgezakt heb er ook veel striae door op de boven kant van mijn borsten

Gelukkig zijn deze bijna niet zichtbaar meer.

Maar om terug te komen op de adviezen die mij door 2 pc gegeven zijn.

Ik denk continu zo ...waarom zou dr blecourt iets zeggen wat niet waar is weet je

En waarom zou dr van der Meulen me maar 180 cc adviseren als dit heel klein zou zijn

Want hij zei mij zelf dat het me veel volume zou geven .

Ik ben zelf bang dat als ik naar een andere pc voor een consult ga en die me weer iets heel anders adviseert ik helemaal gek wordt en niet weet wat te doen

Tevens zou ik niet eens weten naar wie ik dan zou moeten gaan .

Ik heb er echt dagen en uren lang over gedaan om bij deze 2 uit te komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor jullie lieve en informatieve reacties.

Dat mijn borsten gelift moeten worden weet ik wel zeker ze hangen echt heel erg.

Mijn huid is zo opgerekt en uitgezakt heb er ook veel striae door op de boven kant van mijn borsten

Gelukkig zijn deze bijna niet zichtbaar meer.

Maar om terug te komen op de adviezen die mij door 2 pc gegeven zijn.

Ik denk continu zo ...waarom zou dr blecourt iets zeggen wat niet waar is weet je

En waarom zou dr van der Meulen me maar 180 cc adviseren als dit heel klein zou zijn

Want hij zei mij zelf dat het me veel volume zou geven .

Ik ben zelf bang dat als ik naar een andere pc voor een consult ga en die me weer iets heel anders adviseert ik helemaal gek wordt en niet weet wat te doen

Tevens zou ik niet eens weten naar wie ik dan zou moeten gaan .

Ik heb er echt dagen en uren lang over gedaan om bij deze 2 uit te komen

Ik kan je wel vertellen dat ik zelf tot 3 jaar terug jarenlang een volle D-Cup had (zonder striae oid). Door af te ballen verloor ik ook de inhoud van m'n borsten. Bij mij is dus letterlijk alleen m'n borst weer opgevuld. Ondanks dat er een 'normale' hoeveelheid van 325/350 ingegaan is (2 / 2,5 cupmaat) om terug te gaan maar m'n oude maat had er niet veel bij moeten gaan. Mijn huid staat nu nog onder 1 borst strak en glimmend. En beide borsten vertonen nu wel wat striae. Als Blecourt aangeeft liever niet te willen vullen maar alle liften dan denk ik wel dat hij dat het meest mooie en minst risicovolle methode vindt. Ik wil het je niet lastiger maken dan het al is. Misschien dat foto's meenemen van het resultaat wat je graag wil en voor een 2e gesprek naar hem toegaan ? Hij is echt wel heel kundig en eerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.