Queen-ans Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Hallo lieve forummeiden,Inmiddels is het iets meer als 2 maanden geleden dat ik een BV heb gedaan. Herstel verliep prima totdat me litteken opeens openging na 4 weken?! DIt is inmiddels bijna helemaal hersteld alleen heb ik nu een brede litteken eraan overgehouden. Hier ben ik echt niet tevreden over en het valt echt enorm op naar mijn mening. 12 Februari heb ik de 3-maanden controle en ga ik hier ook zeker wat van zeggen. Denken jullie dat het mogelijk is dat dit wordt hersteld (vergoed)?? De borst waarvan de litteken open is gegaan (rechterborst) voelt daarnaast ook anders als mijn linkerborst. Als ik loop lijkt de prothese van mijn rechterborst mee te bewegen. Net alsof het van binnen niet helemaal goed vast zit ofzo. Ik maak me hier best wel zorgen om. Is dit normaal na 2 maanden??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
9234danielle Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Met het litteken kan ik je niet helpen ik heb geen idee of dit vergoed word.Als ik sneller loop of ren voelt het nog wel vreemd aan, ben vrijdag 6 weken, maar ik heb niet het idee dat ze mee bewegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen-ans Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 Ik heb het alleen met één borst. Daarom vindt ik het zo vreemd. Die voelt gewoon zo anders aan als me andere borst. Ik denk dat onze lichamen moeten wennen, maar toch vind ik het raar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loek Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Hi Queen-ans, Vervelend voor je wat betreft t litteken. Ik hoop dat je daar nog iets aan kunt (laten) doen. Valt het echt op? Of stoort het jou omdat je er op let? Wat betreft t bewegen, ik zou niet weten of dat kan. Ik weet alleen dat Nio op de eerste controle vertelde dat het 12 weken duurt voordat ze vast zitten. Maar ik hoor ook wel eens andere geluiden. Liefs Loek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minossa Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Hoi hooooi, Heb je al contact genomen met straten? Ik denk en hoop dat je litteken na een tijdje niet meer opvalt. Omdat die bij jou na 4 weken open is gegaan heeft die misschien wat meer tijd nodig. Maar wat gek dat je de prothese voelt bewegen. Ik ben benieuwd wat straten hiervan zegt. Hou je ons op de hoogte? Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.