Ga naar inhoud

Help, Prothese lijkt te bewegen na 2 maanden en brede litteken


Queen-ans

Aanbevolen berichten

Hallo lieve forummeiden,

Inmiddels is het iets meer als 2 maanden geleden dat ik een BV heb gedaan. Herstel verliep prima totdat me litteken opeens openging na 4 weken?! DIt is inmiddels bijna helemaal hersteld alleen heb ik nu een brede litteken eraan overgehouden. Hier ben ik echt niet tevreden over en het valt echt enorm op naar mijn mening. 12 Februari heb ik de 3-maanden controle en ga ik hier ook zeker wat van zeggen. Denken jullie dat het mogelijk is dat dit wordt hersteld (vergoed)??

De borst waarvan de litteken open is gegaan (rechterborst) voelt daarnaast ook anders als mijn linkerborst. Als ik loop lijkt de prothese van mijn rechterborst mee te bewegen. Net alsof het van binnen niet helemaal goed vast zit ofzo. Ik maak me hier best wel zorgen om. Is dit normaal na 2 maanden???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het alleen met één borst. Daarom vindt ik het zo vreemd. Die voelt gewoon zo anders aan als me andere borst. Ik denk dat onze lichamen moeten wennen, maar toch vind ik het raar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Queen-ans,

Vervelend voor je wat betreft t litteken. Ik hoop dat je daar nog iets aan kunt (laten) doen. Valt het echt op? Of stoort het jou omdat je er op let?

Wat betreft t bewegen, ik zou niet weten of dat kan. Ik weet alleen dat Nio op de eerste controle vertelde dat het 12 weken duurt voordat ze vast zitten. Maar ik hoor ook wel eens andere geluiden.

Liefs Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hooooi,

Heb je al contact genomen met straten? Ik denk en hoop dat je litteken na een tijdje niet meer opvalt. Omdat die bij jou na 4 weken open is gegaan heeft die misschien wat meer tijd nodig.

Maar wat gek dat je de prothese voelt bewegen. Ik ben benieuwd wat straten hiervan zegt.

Hou je ons op de hoogte? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.