Tascha Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Hoi meiden ! Hier ben ik weer met mijn gezaag.. Ik heb vandaag mijn operatiedatum vastgelegd ! 10 februari is het zover ! Ik kijk er enorm naar uit omdat ik het al zoooo lang wil maar ben terwijl ook zoooo bang dat het misloopt. Dubbel gevoel dus.. Hadden jullie dit ook of ben ik de enige die zo panikeert dat het kan mislopen ? Pff.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Nee hoor je bent niet de enige!!Iedereen heeft wel momenten van paniek gehad.. Noem het maar koudwatervrees. Je weet niet wat je moet verwachten en je bent bang voor het resultaat en bang voor complicaties.. Heel normaal!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Heeeel herkenbaar!Maar moet zeggen dat ik er steeds meer zin in heb nu de datum nadert!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 nou nee,elke normaal mens heeft die onzekerheid hoor,is heel menselijk dus. lekker je dagen gaan aftellen en alles komt heus goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ja dit hebben we allemaal. Probeer er niet te veel er over na te denken. Geniet van wat gaat komen en voor je het weet heb je je boobs. Het is gewoon de angst van het onbekende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Komt wel goed. Gezonde spanning.!!!Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmmm Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Heeyy, ik heb (gister) morgen ook een bv gehad. Ik was super zenuwachtig niet normaal heb daarom kalmeringstablet gekregen. Dormicum een soort van slaapmiddel. WerkteZo fijn voor mij. Heb zelfs een beetje zitten dutten op de heenweg en de zenuwen waren bijna helemaal weg. Weet niet of je ook zon last hebt van de spanning maar voor mij heeft t super geholpen! Heel veel succes, en mij is t echt super erg meegevallen. Vond de spanning vooraf veel erger als de pijn (tot nu toe) en gewoon super blij ermee al!Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
lydi Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Hoi Kimmm,Ik ben al wakker ben steeds een vroege bijdus een goede morgend dan van mijik heb gelezen dat je pas de operatie achter de rug hebt ,gefeliciteerd meiden wat is de reden dat je de slaap niet kan vatten opwinding of pijn ? x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmmm Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Heeyy lydi. Ik heb gister rond 4 uur 2 uurtjes geslapen en van 12 tot half 5. Denk dat ik niet kan slapen door hoe strak het aanvoelt en ik denk ook wel een beetje dat alle spanning er uit komt dat ik het eindelijk heb gedaan. Voel me opzich best goed had de pijn erger verwacht, al voelt t natuurlijk niet heel prettig allemaal. Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 Superbedankt voor jullie lieve reacties ! Ik probeer zoveel mogelijk aan de positieve kant te denken en het negatieve wat links te laten liggen.. Maar toch blijft het in mijn hoofd maar doorgaan :s deze nacht zelfs supergespannen wakker geworden.. Hopelijk zal het de zenuwen en de twijels waard zijn en komen er geen complicaties!.Heeyy, ik heb (gister) morgen ook een bv gehad. Ik was super zenuwachtig niet normaal heb daarom kalmeringstablet gekregen. Dormicum een soort van slaapmiddel. WerkteZo fijn voor mij. Heb zelfs een beetje zitten dutten op de heenweg en de zenuwen waren bijna helemaal weg. Weet niet of je ook zon last hebt van de spanning maar voor mij heeft t super geholpen! Heel veel succes, en mij is t echt super erg meegevallen. Vond de spanning vooraf veel erger als de pijn (tot nu toe) en gewoon super blij ermee al!GroetjesHeb je dit kalmeringsmiddel via je pc gekregen of gewoon zelf gehaald ? Mss moet ik dit ook maar proberen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Ik word as maandag geopereerd en ik kan je best vertellen dat ik al heel zenuwachtig ben....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 Ik mijn hoofd speelt de hele tijd hetzelfde liedje: afzeggen of doorbijten of afzeggen of doorbijten........Ik word as maandag geopereerd en ik kan je best vertellen dat ik al heel zenuwachtig ben.......Hoe probeer jij jezelf te kalmeren ? Ik moet nog drie weken wachten en ik word al gek van de zenuwen :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 haha,nou gewoon laten komen die dag,daarna zie je vanzelf wel weer toch hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Niet afzeggen! Doorbijten! Komt echt wel goed hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
prisje_26 Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Ik word as maandag geopereerd en ik kan je best vertellen dat ik al heel zenuwachtig ben.......super, ik ook ;-) ik om 10:30u al.Succes he!En ik heb ook wel zenuwen enzo maar twijfel absoluut niet!Heb enkel schrik dat ze te groot gaan zijn, wil niet dat mijn borsten overl 5minuten voor mij toekomem :-) had zelfs al rare dromen maar toch.. :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Ik mijn hoofd speelt de hele tijd hetzelfde liedje: afzeggen of doorbijten of afzeggen of doorbijten........Hoe probeer jij jezelf te kalmeren ? Ik moet nog drie weken wachten en ik word al gek van de zenuwen :sIk probeer mezelf steeds maar bezig te houden. Ik ben vandaag vrij dus ga ik maar een taart bakken voor een vriend van me die morgen jarig is. Ben ik wel een paar uur mee druk. Stiekem blijft het toch steeds door mijn hoofd spoken Hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 super, ik ook ;-) ik om 10:30u al.Succes he!.. :-DJij ook!!!! spannend.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamKe Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Dat is dus voor mij een reden geweest om het niet te doen. Het risico dat misloopt. Ik ben inmiddels wel zover dat dat uit mijn hoofd is gelukkig. Heb je toch niet onder controle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poedeliewoepsie Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Gewoon van je afzetten, niet aan denken , niet teveel meer over lezen als je je afspraak al hebt gepland.Twijfels zijn normaal, en zelfs na je operatie houd je die nog, komt alles wel goed, hoe gaat het eruit zien enz enz..Ik was blij dat ik na de 6 weken PO kon zeggen dat alles goed genezen was en toen kon ik echt pas gaan genieten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmmm Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Ik heb de consulente aan de telefoon gehad dat ik zo zenuwachtig was, werd de week voor de operatie elke nacht wel wakker en heb in mijn dromen al 10 bv gehad voor t echt gebeurde haha! Ze heeft me dit voorgeschreven en het recept opgestuurd. Werd er echt super rustig van! Was helemaal niet meer zo bang. Natuurlijk als je dit wilt even overleggen met jou eigen pc wat die er van vind. Maar mocht k nog een x onder t mes moeten (wat k natuurlijk niet hoop) zou ik zeker weer zon pilletje pakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmmm Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Moest het pilletje trouwens wel 2 uur voor de operatie innemen dus voor de zenuwen nu heb je er niks aan maar ik was zo bang dat ik op de heenweg zou gaan panieken en zeggen dat mijn vriend moest omdraaien dat ik niet meer wou. Voor nu zou ik je gewoon adviseren lkkr bezig te blijven. Je denkt er toch de hele tijd aan ( had ik Teminste) maar dalijk is het ineenkeer gebeurd voor je t weet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 19, 2014 Author Share Posted January 19, 2014 Dat is dus voor mij een reden geweest om het niet te doen. Het risico dat misloopt. Ik ben inmiddels wel zover dat dat uit mijn hoofd is gelukkig. Heb je toch niet onder controle!Heb jij nu ondertussen je operatie al gehad ? Hoe is alles verlopen ? Was het al die angst en risicos waard ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 19, 2014 Author Share Posted January 19, 2014 Gewoon van je afzetten, niet aan denken , niet teveel meer over lezen als je je afspraak al hebt gepland. Twijfels zijn normaal, en zelfs na je operatie houd je die nog, komt alles wel goed, hoe gaat het eruit zien enz enz.. Ik was blij dat ik na de 6 weken PO kon zeggen dat alles goed genezen was en toen kon ik echt pas gaan genieten Ik hoop dat die zes weken voor mij om gaan vliegen en dat ik hetzelfde kan zeggen ! Kon ik de tijd maar even doorspoelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 Maandag om 9u is het zover ! Ik kijk er wel al naar uit maar de zenuwen beginnen nu toch echt weer op te komen ! Zooooo spannend !! Dat het maar rap allemaal voorbij is en zomer wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Spannend meid!!! Ik zie dat jij nog geen aangepaste titel heb? Door wie en waar zal je worden geopereerd? Ik zal dan je titel even aanpassen. Is wel zo leuk natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.