Ga naar inhoud

Moet je bij wissel na 10 of 15 jaar steeds groter gaan?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Het gunstige is dat je tepels op gelijke hoogte zitten, dus ik denk als de borsten goed worden opgevuld het wel zou kunnen zonder lift, maar het ligt er dan wel aan naar welke pc je gaat.

Ga je bijv naar Nio die zal lang niet zo snel een lift aanraden,dus ik zou dan als ik jou was over een tijdje, omdat je net pas van de borstvoeding af bent, zeker een consult doen bij hem.

Maar ze zijn echt niet zo "lelijk"als wat jij nu denkt hoor, maar ja dat denken we meestal van onze eigen borsten toch?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gunstige is dat je tepels op gelijke hoogte zitten, dus ik denk als de borsten goed worden opgevuld het wel zou kunnen zonder lift, maar het ligt er dan wel aan naar welke pc je gaat.

Ga je bijv naar Nio die zal lang niet zo snel een lift aanraden,dus ik zou dan als ik jou was over een tijdje, omdat je net pas van de borstvoeding af bent, zeker een consult doen bij hem.

Maar ze zijn echt niet zo "lelijk"als wat jij nu denkt hoor, maar ja dat denken we meestal van onze eigen borsten toch?

xxx

Bedankt maar nu ik ze zo op foto heb gezien vind ik ze nog lelijker. Is het door de houding van mijn armen? Geen idee. Maar flatterend is het niet en nu zie ik ook dat ze ongelijk zijn. Was me voor de spiegel nog niet echt opgevallen *zucht*.

Zijn er nog meiden met ongeveer dezelfde voorsituatie als de mijne die nu weer fier zijn op hun borsten? Welke pc is aan te raden voor mij? (Liefst België)

En is het waar dat de prijzen van borstvergrotingen stijgen in 2016?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb je borsten even bekeken en ik denk dat je voor jezelf goed moet bedenken wat je wilt..

Om deze borsten voller te krijgen, zonder lift (even uitgaande van de huidige situatie, maar die kan nog veranderen omdat je pas van de borstvoeding af bent) moet je er een grote prothese in stoppen met liefst een extra high profile.. De vraag is of je dan blij bent met je borsten.... Een vergroting is namelijk een vergroting van je eigen borsten, zoals ze er voor de vergroting uitzien...

Ik denk zelf dat je veel blijer gaat zijn met een lift icm prothesen.

Hier zou ik Plovier voor aanraden in jouw situatie... Al zal Demeyere ook mooie borsten kunnen maken bij jou.

Demeyere zit in Sint-Denijs-Westrum en plovier in Overijse.

De littekens van een lift, daar moet je niet over inzitten. Kijk bijvoorbeeld maar eens bij de foto's van IngridK hier op het forum. Dat zijn prachtige borsten geworden en de littekens vervagen echt!

Belangrijk is echter wel dat je je nu niet laat leiden door de btw verhoging in 2016. Ga niet dit jaar nog snel een bv doen, terwijl je nog geen 6 maanden na de borstvoeding bent.. Daar krijg je spijt van. Je borsten/ je weefsel moet echt in rust zijn als ze gaan opereren. Een chirurg die het wél nu wil doen, is niet de geschikte PC voor een schoonheidsoperatie :)

Succes met overdenken... Het is een beslissing die je maakt voor bijvoorbeeld de komende 15-20 jaar...

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik wilde net hetzelfde zeggen. Op zich heb je best volume, alleen zit alles onderaan, ik denk ook dat je een hele grote prothese nodig hebt om de bovenpool te vullen, en dan denk ik dat je nog een meer "hangeffect" zult krijgen. Maar smaak verschilt gelukkig, misschien vind je dat niet erg? Je mag ook eens bij mijn fotos kijken, ik ben erg blij met de lifting die ik heb gehad, littekens nagenoeg verdwenen, en ze staan helemaal mooi fier (na 5 jaar na de operatie nog net zo als net daarna). Maak je dus idd niet te bang voor littekens.. ik ga op t strand zelfs gewoon topless en niemand valt t op! Ik kan mijn chirurg ook van harte aanbevelen, hij is ook reconstructief chirurg en heeft dus veel ervaring met de grote littekens en microchirurgie (www.kliniplast.be) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik wilde net hetzelfde zeggen. Op zich heb je best volume, alleen zit alles onderaan, ik denk ook dat je een hele grote prothese nodig hebt om de bovenpool te vullen, en dan denk ik dat je nog een meer "hangeffect" zult krijgen. Maar smaak verschilt gelukkig, misschien vind je dat niet erg? Je mag ook eens bij mijn fotos kijken, ik ben erg blij met de lifting die ik heb gehad, littekens nagenoeg verdwenen, en ze staan helemaal mooi fier (na 5 jaar na de operatie nog net zo als net daarna). Maak je dus idd niet te bang voor littekens.. ik ga op t strand zelfs gewoon topless en niemand valt t op! Ik kan mijn chirurg ook van harte aanbevelen, hij is ook reconstructief chirurg en heeft dus veel ervaring met de grote littekens en microchirurgie (www.kliniplast.be) X

Jij gebruikt de zoekfunctie om te kijken of je naam ergens genoemd is hè ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn borsten zijn vooral leeg, waarsoor ze nog meer lijken te hangen Ik had minimaal 400 nodig zij dr Nio en 500 eigenlijk al om een mooi resultaat te krijgen.

500 high profile 85% it is dus!

Dual plane trouwens want heb een dunne huid en hij zei dat als ik nog een paar kilo zou willen afvallen, (3-5) dat voor de spier geen goeie optie meer zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmm dat van die lift wou ik eigenlijk niet horen, had gehoopt dat het nog niet zo erg gesteld was met mijn borsten Maar helaas

Ik heb er nog wat foto's opgezet van 2 maand geleden toen ik nog borstvoeding gaf. Toen een goede 5 maanden ongeveer. Momenteel ben ik ongeveer een maandje gestopt met dus dit jammerlijke resultaat.

Ik hoop ergens toch nog wel dat ze toch weer een beetje meer in vorm gaan komen zodat het nog kan met enkel borstvergroting.

Ingrid K, ik zat vroeger (2 jaar geleden) al eens op dit forum en heb toen op basis van je foto's een consult gehad bij jouw pc in Brasschaat (Kan even niet op zijn naam komen)

Hij sprak toen nog niet over een lift bij mij maar omdat ik toen nog een kinderwens had in de nabije toekomst had ik mijn plannen maar opgeborgen.

Hij stelde toen 300cc voor achter de spier.

Wat geeft nu eigenlijk het meest natuurlijke resultaat? Voor of achter de spier?

Mijn voorkeur gaat naar voor de spier omdat je dan een korter herstel zou hebben. In mijn geval handig met 2 kindjes onder de 5 jaar.

Ik heb ondertussen ook zoveel goeds over demeyere, Verdonck en plovier gelezen terwijl ik over die pc waar ik ben geweest buiten ingridk eigenlijk niet zoveel dames hier terug vind die door hem zijn geholpen En ik vond hem eerlijk gezegd ook niet zo goedkoop. Enkel bv zou al 4500 kosten.

Nu als ik jullie hoor moet ik Verdonck maar al van mijn lijstje schrappen want daar heb ik teveel hang voor Bespaart me natuurlijk al wel een rit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck is inderdaad niet fe juiste pc voor jou.. En persoonlijk denk ik dat een lift het eindresultaat wel mooier zal maken (ik weet niet precies wat jij mooi vind of in gedachten hebt aan wat je wilt?)

Misschien kun je een paar foto's zoeken van borsten die je mooi vind en zoals jij het wilt hebben, dan hebben wij ook beetje meer een idee van wat je wilt (zo is ook makkelijker te bedenken of dat gewoon met een bv kan)

Ik denk wel dat 300-400 cc te weinig is om jouw borsten op te vullen omdat je van jezelf best veel borst hebt alsware denk ik dat er meer nodig gaat zijn om een rondere vorm te krijgen dan bijvoorbeeld bij mij (die zo plat als een dubbeltje was en helemaal noppes aan hang had) maar van cc's hebben wat andere dames hier meer verstand van dan mij hahah

Sowieso is het verstandig om meerdere consults in te plannen, en dan ook foto's mee te nemen van wat je wenst om na de operatie te hebben, dan weet je toch zekerder dat je niet teleurgesteld gaat zijn en heb je ook meerdere opties :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Chantelle, ik zou als ik jou was echt bij Dr. Nio op consult gaan, ik denk dat hij veel ervaring heeft bij borsten die niet standaard zijn en hang hebben, als iemand t zou kunnen vullen zonder lift zou hij het zijn denk ik... het is maar net wat je voor ogen hebt. Die 300 cc denk ik dat je daar niet meer mee toe zal komen zonder lifting... En helaas gaan de meeste borsten na een borstvoedingsperiode juist nog iets meer hangen, (eens opgerekte huid komt meestal niet meer zo mooi op zn plaats..., heeft overigens ook met je huidkwaliteit te maken). Mijn pc is hier (ik zeg haast helaas) niet zo heel bekend hier op het forum, dat klopt, dus je leest weinig ervaringsverhalen, en je hebt ook gelijk dat t niet de goedkoopste is ook...

Ik zou dus consulten inplannen, Nio, evt De Meyere, evt. Vanoorbeek (zo heet m'n pc waar je op consult bent geweest ;) )

En dan kan je een weloverwogen keuze maken. Ze meten vooral de afstand van je begin sleutelbeen naar je tepel, als daar teveel afstand tussen zit dan wordt t meestal een lift. (indicatie is soms ook als de tepel onder de borstplooi valt).

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt als de tepel onder de borstplooi valt, dan raden ze meestal een lift aan.

Ik had ook lege borsten, en daardoor leek het alsof ze hingen, maar mijn tepels zaten wel boven de borstplooi. Dus er was geen lift nodig, maar mijn voorsituatie was wel minder hang dan bij jou.

Trouwens de afstand van sleutelbeen naar tepel is en was bij mij ook bovengemiddeld, dat is ook mijn bouw, ik heb schijnbaar een lang bovenlijf ofzo. En ook daardoor lijken borsten meer te hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt als de tepel onder de borstplooi valt, dan raden ze meestal een lift aan.

Ik had ook lege borsten, en daardoor leek het alsof ze hingen, maar mijn tepels zaten wel boven de borstplooi. Dus er was geen lift nodig, maar mijn voorsituatie was wel minder hang dan bij jou.

Trouwens de afstand van sleutelbeen naar tepel is en was bij mij ook bovengemiddeld, dat is ook mijn bouw, ik heb schijnbaar een lang bovenlijf ofzo. En ook daardoor lijken borsten meer te hangen.

Jullie vroegen wat voor boobs ik mooi vind.

Wel Heanne jouw borsten vind ik echt prachtig. Heel natuurlijk! Zo zou ik ze ook wel willen :-)

Heb je misschien een foto van je voorsituatie?

Verder; Ik hou er niet van als ze te hoog of te strak zitten of er overduidelijk nep uitzien.

Langs de zijkant gezien is mijn tepel nog net boven de borstplooi. (1cm of zo)

Het zal dus kantje boordje worden. Maar zoals ik al zei zou ik (en mijn man ook) liever nog een beetje hang hebben dan te onnatuurlijk of gemaakt.

Welke pc kan met mij aan de slag? Verdonck valt af. Nederland liever niet. Zou Plovier ook een optie zijn? en wanneer kan ik best consult? Ook pas binnen een half jaar of zou dit al binnen enkele maanden kunnen.?

Zijn er ook dames die tegelijkertijd een lipo hebben laten uitvoeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik zeggen: de Meyere...

Ik denk namelijk dat plaatsing voor de spier, bij jou de minste kans op complicaties geeft (zoals double bubble) als je geen lift wilt.

Demeyere is dan de uitermate geschikte pc (denk ik)

Verder ben ik (naast plovier) niet erg op de hoogte van goede pc's in Belgie. Ben zelf geen fan van Nelissen, maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik heb van hem ook slechte resultaten gezien, vandaar mijn terughoudendheid :)

Plovier is goed voor een lift, en voor dual plane plaatsing, maar als jij de hang wilt behouden, dan zul je waarschijnlijk moeten kiezen voor plaatsing voor de spier.

Denk dat dit je eerste consult moet worden, en wil hij doen wat jij graag wil, dan zeg ik: doen.

Neem wel misschien een voorbeeld mee van wat je graag als resultaat zou willen (misschien mag je de foto van heanne wel meenemen?)

Er zijn ook meiden geweest die tegelijkertijd een lipo lieten uitvoeren, ook bij de Meyere.. Dacht ik tenminste.. Of was dat een bwc..? Durf ik even niet meer met zekerheid te zeggen...

Je zou altijd eens kunnen bellen naar demeyere om te vragen wat het verstandigst is, ivm consult plannen... Misschien kun je wel bij vier maanden na de borstvoeding op consult, en geopereerd worden met 6 maanden na de borstvoeding. Of misschien vind ie het geen probleem om je nu al eens te zien :)

Zijn website is:

www.artemedis.com

Telefoonnummer is op die website ook te vinden

Ben zelf door hem geopereerd en uitermate tevreden :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik heb al mijn foto's van de voorsituatie weggedaan. Mss kan je een indruk krijgen van de eerste 5 weken na de operatie? Want toen zag het er ook zo raar uit, mss heeft mijn man een oude foto. Zal het vragen,

Tot nu hoor ik alleen maar dat mensen ze net echt vinden, maar ik hoop niet dat het komt omdat er een hang in zit. Ik wil dat helemaal niet, ik heb ze ook voor de spier en anatomisch. Maar eerlijk gezegd weet ik niet of anatomisch een goede keus is geweest, ik mis echt een decolete. Denk dat je dat met rond meer krijgt.

Succes, en je mag mijn foto wel als voorbeeld gebruiken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik heb al mijn foto's van de voorsituatie weggedaan. Mss kan je een indruk krijgen van de eerste 5 weken na de operatie? Want toen zag het er ook zo raar uit, mss heeft mijn man een oude foto. Zal het vragen,

Tot nu hoor ik alleen maar dat mensen ze net echt vinden, maar ik hoop niet dat het komt omdat er een hang in zit. Ik wil dat helemaal niet, ik heb ze ook voor de spier en anatomisch. Maar eerlijk gezegd weet ik niet of anatomisch een goede keus is geweest, ik mis echt een decolete. Denk dat je dat met rond meer krijgt.

Succes, en je mag mijn foto wel als voorbeeld gebruiken hoor.

Ik heb nog een crisalix van jou.. Als je hem wilt hebben Heanne, hoor ik het wel. Stuur ik hem je.. Hij stond nog in een oude pb, die jij al verwijderd heb, maar ik nog heb :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is goed, Bleh ik hoef die foto's niet te zien. Maar zo kan ik wel even pas op de plaats maken als ik zeur over deze borsten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is goed, Bleh ik hoef die foto's niet te zien. Maar zo kan ik wel even pas op de plaats maken als ik zeur over deze borsten :P

Nou, misschien is het handig om te bewaren als mensen je ernaar vragen. Want een voorsituatie en een resultaat-foto naast elkaar, zegt meer dan alleen een resultaat-foto :)

Ik stuur hem je ff in pb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik zeggen: de Meyere...

Ik denk namelijk dat plaatsing voor de spier, bij jou de minste kans op complicaties geeft (zoals double bubble) als je geen lift wilt.

Demeyere is dan de uitermate geschikte pc (denk ik)

Verder ben ik (naast plovier) niet erg op de hoogte van goede pc's in Belgie. Ben zelf geen fan van Nelissen, maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik heb van hem ook slechte resultaten gezien, vandaar mijn terughoudendheid :)

Plovier is goed voor een lift, en voor dual plane plaatsing, maar als jij de hang wilt behouden, dan zul je waarschijnlijk moeten kiezen voor plaatsing voor de spier.

Denk dat dit je eerste consult moet worden, en wil hij doen wat jij graag wil, dan zeg ik: doen.

Neem wel misschien een voorbeeld mee van wat je graag als resultaat zou willen (misschien mag je de foto van heanne wel meenemen?)

Er zijn ook meiden geweest die tegelijkertijd een lipo lieten uitvoeren, ook bij de Meyere.. Dacht ik tenminste.. Of was dat een bwc..? Durf ik even niet meer met zekerheid te zeggen...

Je zou altijd eens kunnen bellen naar demeyere om te vragen wat het verstandigst is, ivm consult plannen... Misschien kun je wel bij vier maanden na de borstvoeding op consult, en geopereerd worden met 6 maanden na de borstvoeding. Of misschien vind ie het geen probleem om je nu al eens te zien :)

Zijn website is:

www.artemedis.com

Telefoonnummer is op die website ook te vinden

Ben zelf door hem geopereerd en uitermate tevreden :)

Succes!!

xx BB

Ik ben het altijd met je eens daar komt die veer weer :45:

Maar als Chantelle de prothese voor de spier geplaatst wilt worden voor de natuurlijke hang,dan gaat de zwarte kracht het met de jaren toch weer winnen dacht ik zo.En is zij dan niet verder bij af of zie ik dit verkeerd :(

Ik leef hier altijd mee dat dames geen verkeerde beslissingen nemen ,waar zij later spijt van krijgen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het altijd met je eens daar komt die veer weer :45:

Maar als Chantelle de prothese voor de spier geplaatst wilt worden voor de natuurlijke hang,dan gaat de zwarte kracht het met de jaren toch weer winnen dacht ik zo.En is zij dan niet verder bij af of zie ik dit verkeerd :(

Ik leef hier altijd mee dat dames geen verkeerde beslissingen nemen ,waar zij later spijt van krijgen.

xx Ank

Dat is waar Ank, de zwaartekracht zal dan zeker meer speelruimte hebben dan wanneer er een dual plane plaatsing zou zijn of wanneer er een lift gedaan zou worden. Echter... Dual plane geeft hier, denk ik, gewoon veel kans op double bubble. Misschien niet meteen, maar misschien wel na enkele jaren.

Nou denk ik wel ook dat Demeyere hier een goed advies in kan geven, aangezien hij de kwaliteit van de huid kan beoordelen :)

En Chantelle zal moeten proberen, na de operatie, altijd een BH te dragen. 'S nachts is uiteraard niet nodig, maar de rest van de uren op een dag wel. Ook bij strapless kleding, hoort een goede strapless BH.

Hoe dan ook, met of zonder prothesen, zal de zwaartekracht z'n werk doen, en een goede ondersteuning is dan sowieso altijd belangrijk.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk er toch aan om naast de meyere ook een consult bij nio in te plannen. Hij kan wel wat met hangers

Ik ben van belgie dus ik denk dat Rotterdam dan voor mij het dichtst bij is. Iemand de juiste gegevens van de kliniek daar?

Ik vind nu wel dat op mijn foto's het lijkt of ik nog meer hang heb dan in het echt. Ik heb de foto's selfie-gewijs getrokken met mijn beide armen voor mij. Ik heb vooral gelet dat er niet teveel herkenbare achtergrond op stond want wil echt niet dat mijn omgeving dit weet.

Als ik echter mooi rechtop staat ziet het er wel ietsje beter uit.

Ik ga denk ik gewoon consulten plannen binnen enkele maanden als mijn borsten wat meer gestabiliseerd zijn want er komt nog steeds melk uit als ik er op duw.

Ik zal dan foto's meenemen van hoe ik het wil en eens horen wat ze voorstellen.

Als ze beiden zeggen lift zal ik dit toch in overweging nemen maar ik hoop natuurlijk dat dit nog niet moet.

Door al de reacties over de lift die ik waarschijnlijk ga nodig hebben ben ik enkel maar onzekerder geworden. Ik ging ervanuit dat ik kleine, verslapte borsten had met lichte hang en nu heb ik het gevoel dat ik echte theezakjes heb.

Ik hoop echt dat ze er nog iets moois van kunnen maken.

Doet nio ook lipo eventueel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh maar meid, zo is het dus nooit bedoeld dat jij gaat denken dat je borsten theezakjes zijn!

Het lijkt alleen op de foto wel, dat je toch wel wat overlapping hebt bij je borstplooi en dat is de reden waarom wij zeggen wat we zeggen.
Wij zijn echter geen pc! Dus vandaar dat we ook zeggen dat je zeker een paar goede consulten moet inplannen :)

Dr. Nio zit idd ook in de Parkkliniek in Rotterdam. Mocht je echter besluiten om bij Nio te gaan, dan is het goedkoper om uiteindelijk in Amsterdam de operatie te plannen (misschien even bespreken met Nio of dit mogelijk is tzt) aangezien het qua kosten minimaal 800 euro scheelt. In parkkliniek is het duurder en betaal je tevens een toeslag op prothesen groter dan 500 cc. Ik weet dat je nu waarschijnlijk zult zeggen: maar ik neem absoluut niet meer dan 500 cc.. Echter.. wacht eerst even je consult af haha. Ik heb dat meer meiden horen zeggen en die kwamen met 700 cc thuis en waren achteraf maar wat blij dat ze het gedaan hadden ;)

Dit is hun website: https://www.parkmedischcentrum.nl/

Telefoonnummer en adresgegevens staan in hun voetnoot zie ik

Nio opereert verder dus in Amsterdam, hier: https://www.olvg.nl/contact_olvg/olvg_locatie_west_voorheen_sint_lucas_andreas_ziekenhuisen hier is het dus goedkoper dan in Rotterdam.

Heel veel succes met je consulten!! Wie weet verandert er ook nog vanalles aan je borsten. Je bent nog zo kort na de borstvoeding... :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.