Ga naar inhoud

Moet je bij wissel na 10 of 15 jaar steeds groter gaan?


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik overweeg heel sterk een bv maar vraag me af hoe het over 10-15 jaar zal gaan als ik ze moet laten wisselen.
Is het zo dat je bij een wissel steeds een grotere prothese moet nemen?
En wat met de overgang? Ik zie vaak dat vrouwen in de overgang zowiezo al grotere borsten krijgen.

Ik wil ook niet eindigen als lolo ferarri ;-)
Wat is jullie ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn pc heeft gezegd dat ik ze helemaal niet MOET/HOEF te vervangen na een x-aantal jaar.

Als alles verder goed is met je borsten en de protheses, dan kunnen ze rustig blijven zitten volgens hem.

Maaaaaaar, ik weet niet in hoeverre de meningen/adviezen van de verschillende pc's hierin verschillen ;)

Vraag anders gewoon aan je eigen (toekomstige) pc wat die er van vindt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga sowieso niet groter. Er zijn ook mensen die ze eruit halen en prachtige borsten nog overhouden.

Dus ik denk dat je niet perse groter hoeft hoor. Hetzelfde of iets kleiner zal helemaal geen probleem zijn (behalve als je ineens hangers hebt over 15 jaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ik zou het liefst plaatsing voor de spier willen.
Hoeveel cm eigen borstweefsel heb je daarvoor nodig?
En erg belangrijk hoe en waar moet je juist meten?
Hoeveel cm boven de tepel ongeveer en het aantal cm is dat wanneer je links en rechts van je borst knijpt het aantal cm ertussen?
Weet echt niet hoe eraan te beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze knijpen en ze meten wat.. Maar wat?! Haha ik zou het je niet durven vertellen.. Zou het idd door je pc laten beoordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gewoon je PC vragen. Ik heb nu rond maar omdat ik een dunne huid heb en weinig weefsel zie je dat goed zitten. Ik ga binnenkort wisselen naar anatomisch, voor mij beter. Het is echt heel persoonlijk!

Vind het ook spannend!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het dan verstandig om meerdere consulten in te plannen? Andere pc's zeggen misschien weer wat anders? Of juist niet

Wanneer je rimpels krijgt of je ziet het implantaat zitten da ligt het echt aan de pc of jij een gratis her krijgt.. Ik heb wel een keer een meisje hier voorbij zien komen waarvan je de. Implantaten echt zag zitten en die kreeg de operatie naar dual plane vergoed. Maar met sommige meiden bijv bij rimpels is het uit goodwill bijv lippfilling en de ander zegt dikke vette pech. Je tekent er ook voor dat je rimpels zou kunnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

De vraag staat eigenlijk al in het onderwerp. Door 2 zwangerschappen en het geven van borstvoeding is het volume van mijn borsten geslonken. Echte theezakjes zijn het gelukkig nog niet maar er is wel sprake van enige hang. Nu ben ik me aan het oriënteren en er zijn 2 pc's die mijn voorkeur wegdragen nl. De Meyer en Verdonck. De ene opereert vooral voor de spier en de andere achter. Maar wat is in mijn geval nu het beste om te kiezen? Ik wil een natuurlijk uitzicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Je hebt idd gekozen voor twee pc's die echt het tegenovergestelde principe hebben hihi..

Verdonck altijd achter de spier, en Demeyere altijd voor de spier, tenzij het ECHT niet kan...

Wat voor jou het beste zicht gaat geven, is afhankelijk van hoe dik je eigen huid nog is op de plekken waar de rand van de prothese komt.. Is je huid te dun, dan ga je randen zien, of kiest demeyere voor een anatomische prothese voor de spier. En Verdonck die gaat gewoon achter de spier plaatsen, maar als je geen borsten hebt die hij gemakkelijk kan vergroten, dan gaat hij je een lift voorstellen.. (terwijl dat misschien helemaal niet nodig is)

Waarom is je keuze gevallen op juist deze twee pc's?

Demeyere is een goede pc, maar ik ben persoonlijk wel van mening, dat je een bepaald doel voor ogen moet hebben. Heb je niet een normale tot dikke huid, dan gaat demeyere niet heel veel cc plaatsen.. en de vraag is dus, wat je graag wilt bereiken :)

Verdonck plaatst eigenlijk altijd tussen de 330 en 425 cc, en daarmee kom je van een 75A uit op een 75C/kleine E (ligt ook aan je postuur en aan hoe groot die a is) Dit is natuurlijk een voorbeeld, want weet niet wat jouw voorsituatie is.

Wil je persé in Belgie? Of zou je evt ook eens bij een pc op consult willen gaan in NL? Iemand die beide plaatsingstechnieken hanteert en je misschien niet zo in verwarring brengt. Want twee totaal verschillende artsen zoals demeyere en verdonck zijn, gaat je gegarandeerd in verwarring brengen :P

Oke, doe ik nu niet precies hetzelfde? ja misschien wel.. Maar ik weet uit ervaring hoe belangrijk het is om een bepaald doel voor ogen te hebben en daarnaar toe te werken middels de juiste keuzes :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn doel is wel groot maar niet mega. Ben zelf ook niet supermager. Denk misschien ook aan liposuctie tegelijkertijd. ik wil eigenlijk ook niet dat het te erg opvalt tenzij ik zelf erg open bloesjes draag. Niet dat ze achter mijn rug zeggen daar heb je die met haar valse tetten .

Ik wil graag een natuurlijk uitzicht. Geen ballen en mijn vriend wil zelfs een klein beetje hang.

Ik wil graag een goed gevulde d of mss nog liever een e.

Ik zou met 2 kleine kindjes graag een kort herstel hebben (eerder voor de spier) maar ben bang dat ik met voor de spier sneller meer hang ga hebben. (Want dat hebbikbde nu al)

Heb liever nog geen lift en wil niet dat mijn borsten te ver uit elkaar staan. Ook zou ik graag hebben dat ze bij het neerliggen niet pal rechtop blijven staan.

Een lift en de bijhorende littekens wil ik liever (nog) niet. Maar wil ook niet binnen 5j terug onder het mes omdat ze te erg hanen.

De reden dat ik een voorkeur voor deze 2 pc's heb is door de vele tevreden ervaringen hier. Vroeger vooral bij demeyer, die ook wel een goede nazorg geeft zo te lezen en recent Verdonck die duidelijk boomt nu.

Hoe weet ik waar de rand van de prothese ongeveer komt te zitten?

Ik heb momenteel een c-cup waarvan de bovenpool wat minder goed gevuld is en ook hangen ze bij voorover buigen te snel uit mijn beha dus te slap naar mijn zin.

Ik zou liefst in België geholpen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Ik ben ook moeder van twee, mijn borsten waren ook een c cup van boven leeg en hingen er ook altijd uit. Ik had een lichte doorhang.

Ik ben geholpen door d'r Verdonck heb ze achter de spier

We hebben alledrie de opties besproken voor de spier zullen ze tog sneller gaan hangen omdat er tog weer extra gewicht op komt bij mijn gallery kan je mijn foto's van voor en na zien ik ben heel erg tevreden over hem als je meer vragen heb kan je altijd een berichtje doen ik ben wel in nl geholpen door hem maar hij werkt in veel klinieken in België xxx kana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Ik ben ook moeder van twee, mijn borsten waren ook een c cup van boven leeg en hingen er ook altijd uit. Ik had een lichte doorhang.

Ik ben geholpen door d'r Verdonck heb ze achter de spier

We hebben alledrie de opties besproken voor de spier zullen ze tog sneller gaan hangen omdat er tog weer extra gewicht op komt bij mijn gallery kan je mijn foto's van voor en na zien ik ben heel erg tevreden over hem als je meer vragen heb kan je altijd een berichtje doen ik ben wel in nl geholpen door hem maar hij werkt in veel klinieken in België xxx kana

Heb ff bij jou gespiekt, want je ziet het haast nooit meer, beetje hang met enkel implantaten (na wat mislukte exemplaren) van verdonck, maar jouwe zijn echt mooi idd!

Fijn!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn doel is wel groot maar niet mega. Ben zelf ook niet supermager. Denk misschien ook aan liposuctie tegelijkertijd. ik wil eigenlijk ook niet dat het te erg opvalt tenzij ik zelf erg open bloesjes draag. Niet dat ze achter mijn rug zeggen daar heb je die met haar valse tetten .

Ik wil graag een natuurlijk uitzicht. Geen ballen en mijn vriend wil zelfs een klein beetje hang.

Ik wil graag een goed gevulde d of mss nog liever een e.

Ik zou met 2 kleine kindjes graag een kort herstel hebben (eerder voor de spier) maar ben bang dat ik met voor de spier sneller meer hang ga hebben. (Want dat hebbikbde nu al)

Heb liever nog geen lift en wil niet dat mijn borsten te ver uit elkaar staan. Ook zou ik graag hebben dat ze bij het neerliggen niet pal rechtop blijven staan.

Een lift en de bijhorende littekens wil ik liever (nog) niet. Maar wil ook niet binnen 5j terug onder het mes omdat ze te erg hanen.

De reden dat ik een voorkeur voor deze 2 pc's heb is door de vele tevreden ervaringen hier. Vroeger vooral bij demeyer, die ook wel een goede nazorg geeft zo te lezen en recent Verdonck die duidelijk boomt nu.

Hoe weet ik waar de rand van de prothese ongeveer komt te zitten?

Ik heb momenteel een c-cup waarvan de bovenpool wat minder goed gevuld is en ook hangen ze bij voorover buigen te snel uit mijn beha dus te slap naar mijn zin.

Ik zou liefst in België geholpen worden.

. Ik denk dat je het beste wat foto's kunt zoeken van wat je graag zou willen bereiken. Dan kan de PC aangeven of dat mogelijk is bij jou :)

Wat betreft waar de rand komt, dat is afhankelijk van de breedte van het implantaat. Hoe breder, hoe hoger de rand zit :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff haha ik heb gelukkig zijn mislukte exemplaren niet gezien,, eerst werd mij een lift met kleine implanten voorgesteld ik Vind mezelf daar veel te jong voor zag dat absoluut niet zitten na vele goede reacties hier over d'r Verdonck tog de stap gezet en hij vond een lift niet nodig daar was ik al heel blij mee maar zie soms wel hij vrouwen afwijst erop als ze hangborsten hebben.. Ik zou voor d'r nio gaan na wat ik hier heb gelezen en wat voor moois ik heb gezien die man is ook zo kundig dat zou mij advies zijn xx kana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Ik ben ook moeder van twee, mijn borsten waren ook een c cup van boven leeg en hingen er ook altijd uit. Ik had een lichte doorhang.

Ik ben geholpen door d'r Verdonck heb ze achter de spier

We hebben alledrie de opties besproken voor de spier zullen ze tog sneller gaan hangen omdat er tog weer extra gewicht op komt bij mijn gallery kan je mijn foto's van voor en na zien ik ben heel erg tevreden over hem als je meer vragen heb kan je altijd een berichtje doen ik ben wel in nl geholpen door hem maar hij werkt in veel klinieken in België xxx kana

Ik ben even gaan kijken bij je foto's en je voorsituatie lijkt wel wat op de mijne. Niet plat, geen superhang maar ook niet echt meer pront laten we zeggen en vooral dat uit de bh rollen vind ik verschrikkelijk. En dus ook dat ze door de ongevulde bovenpool precies een verdieping zijn gezakt. Moet al een erg diep bloesje aandoen wil je een streepje van mijn decolleté zien... :-(

Maar het resultaat mag er bij jou zeker zijn. Hoe verliep je herstel? Zijn je kinderen nog klein?

Van dat doorhangen bij voor de spier schrik ik toch wel. Ik dacht gelezen te hebben dat verscheidene Moderators hier ook voor de spier hadden van bij demeyere en daar toch heel tevreden over waren. Ik zou graag meer voor en na foto's zien van vrouwen in mijn situatie. Maar weet niet goed hoe die te vinden.

dokter Nio opereert die enkel in Nederland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw best-boobie. Mooie toeters ;-)

En idd geen hang na meerdere jaren, maar die vond ik eigenlijk ook niet echt in je voorsituatie. Ik zal eens een foto van mijn (voor)situatie proberen plaatsen.

Ben wel nog maar enkele weken gestopt met borstvoeden, dus ik verwacht dat de boel nog wat meer gaat inzakken omdat er nog steeds een beetje melk uit mijn borsten komt. Ik heb achterwerk heel geleidelijk aan afgebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

achterwerk?

Nou nee, ik had idd in voorsituatie ook niet echt hang, maar mijne waren ook wel wat leger geworden.. toch wat schommelingen in gewicht gehad, door omstandigheden... (aankomen door pil, toen weer andere pil en weer afvallen, toen toch weer andere pil en aankomen, toen scheiding en giga afgevallen, daarna gestopt met de pil en weer bijgekomen en nu zit ik steeds tussen 63 en 66 kg (zomer-winter verschil :45: en een beetje wishfull thinking)

Maar ik draag ook wel vaak een bh, soms 's avonds op de bank niet, maar ik hecht waarde aan de toestand van mijn boobs, dus draag daarom meestal een bh :)

Als je pas van de borstvoeding af bent, dan is het missschien niet de juiste tijd om op consult te gaan.. Meestal wordt je niet eerder geopereerd dan dat je 6 maanden van de borstvoeding af bent.. Ook zijn je borsten dan pas in hun 'uiteindelijke' staat, dus kun je dan ook pas zien wat een prothese gaat doen...

Niet dat je nu niet op consult mag gaan, maar meestal wordt de operatie afgeraden totdat je die eerste zes maanden achter de rug hebt. En dat heeft dus een goede reden :) De pc kan dan pas zien, wat je situatie is...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stomme spellingchecker.

Achterwerk moet borstvoeding zijn. Hoe komt die daar nu weer op lol

Ik zou ook nog een 5-tal kilo moeten afvallen maar dat lukt tegenwoordig niet zo goed.

Ik wil echt niet veel langer dan 6 maanden wachten alvorens operatie. Heb het sowieso al uitgesteld tot na mijn kindjes. En dan de borstvoeding nog. Had tussen mijn kindjes al een consult maar wijselijk besloten om eerst mijn kinderwens te vervullen. Tegen volgende zomer wil ik ze terug mooi gevuld. Ik heb er net enkele foto's opgezet van mijn situatie nu.

Weet iemand hoe ik deze privé moet zetten? Het lukt met niet. Ik kon het bolletje niet afvinken via mijn telefoon.

Zie op de foto nu ook wel dat mijn borsten ongelijk zijn. (Dat ook nog, nog een complex bij )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stomme spellingchecker.

Achterwerk moet borstvoeding zijn. Hoe komt die daar nu weer op lol

Ik zou ook nog een 5-tal kilo moeten afvallen maar dat lukt tegenwoordig niet zo goed.

Ik wil echt niet veel langer dan 6 maanden wachten alvorens operatie. Heb het sowieso al uitgesteld tot na mijn kindjes. En dan de borstvoeding nog. Had tussen mijn kindjes al een consult maar wijselijk besloten om eerst mijn kinderwens te vervullen. Tegen volgende zomer wil ik ze terug mooi gevuld. Ik heb er net enkele foto's opgezet van mijn situatie nu.

Weet iemand hoe ik deze privé moet zetten? Het lukt met niet. Ik kon het bolletje niet afvinken via mijn telefoon.

Zie op de foto nu ook wel dat mijn borsten ongelijk zijn. (Dat ook nog, nog een complex bij )

als je naar je albums gaat, dan staat er rechts: EDITEER

klik daarop en dan kun je album categorie aanpassen. Ook album type moet aangepast worden (kies bij beide voor de optie: alleen vriendinnen)

Sommigen kunnen dit tegelijkertijd doen. Anderen moeten eerst de ene aanpassen, en dan opslaan, weer naar editeer gaan, en dan het andere aanpassen :)

En wat betreft vergroting na achterwerk (lol), het is gewoon een regel van pc's dat het niet eerder mag.. (ja er zijn er een paar die dat wel doen, maar trap daar niet in.. dat zijn geen handige praktijken) Dus op consult: ja, maar zeg er wel bij dat je 'achterwerk' gegeven hebt, zodat ze je goed kunnen adviseren.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.