Ymper Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Haai allemaal,Aan de mama's hier die een borstvergroting hebben gehad, wil ik heel graag vragen hoe jullie dit hebben gedaan met jullie kids? Hadden jullie hulp, zo ja, hoe lang en waarvoor.. Wat kon je zelf, en wanneer.. Ik zelf word 27 januari geopereerd, krijg ze dual plane.. Heb een dochter van twee, en begin me nu toch wel af te vragen hoe ik het allemaal ga doen... Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten.. Ik heb een super opvang waar ze altijd terecht kan, maar verder heb ik er nog niet echt over nagedacht, laat het allemaal maar over me heen komen.. Maar ben dus toch wel benieuwd naar jullie ervaringen en tips! Liefs Ymper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ik heb ook kids, maar die zijn niet meer zo klein dus hoef geen kinderen te tillen ofzo.Ik zou wel als het even kan zeker de eerste tijd zoveel mogelijk hulp vragen bij de verzorging van je dochtertje.Er zijn hier meer meiden geopereerd met kleine kinderen, dus die hebben vast wel goede tips voor je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
485cc Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Hey, Ik ben een mama van 2 kids, de oudste is vier en de jongste net 2.Mijn operatie is vorige week donderdag gebeurd... Dit weekend had ik hulp van mijn man maar vanaf maandag stond ik er weer alleen voor om beide in en uit de auto naar school en opvang te brengen. En dat gaat, alleen in en uit haar bedje tillen zou ik langer proberen te vermijden!Mijn papier werk daar ben ik dinsdag mee begonnen dus kon tussendoor toch nog even rusten en dat is wel nodig! Vanaf morgen doe ik de haartjes weer volop, ben kapster. Mijn advies is laat de kindjes zoveel mogelijk stappen, soms kan dat niet anders maar probeer dan tussendoor even extra rust te nemen. Dan lukt het wel !!! Succes x Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ik ben ook wel benieuwd hoe mij dit zal vergaan straks! Kids zijn 3 en 1.. hihi gaat nog wat worden denk ik De oudste red zich aardig goed hoor! Maar krijg hulp van de Oma's dus dat scheelt! En manlief moet zich maar redden met in bad doen en op bed brengen.. Is even niet anders Tis maar een paar weekjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zilver Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ik heb een dochtertje van bijna 4, ze kan gelukkig zelf in en uit de auto, ik til haar dus echt nog niet , 15 kilo. M'n vriend doet haar 's avonds in bad en de eerste dagen kwam m'n moeder om haar aan te kleden ed. Alles wat ik nodig heb als bv broodbeleg, bekers etc heb ik op de aanrecht staan , zodat ik niet hoef te rekken.Succes ermee! Denk er zeker aan om je rust te nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ymper Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 Ik heb ook kids, maar die zijn niet meer zo klein dus hoef geen kinderen te tillen ofzo.Ik zou wel als het even kan zeker de eerste tijd zoveel mogelijk hulp vragen bij de verzorging van je dochtertje.Er zijn hier meer meiden geopereerd met kleine kinderen, dus die hebben vast wel goede tips voor je.Dat scheelt idd, mijn dochtertje zit ook nog eens vreselijk in de peuter pubertijd, ik las dan maar ff een pauze in voor de hoek haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ymper Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 Hey, Ik ben een mama van 2 kids, de oudste is vier en de jongste net 2.Mijn operatie is vorige week donderdag gebeurd... Dit weekend had ik hulp van mijn man maar vanaf maandag stond ik er weer alleen voor om beide in en uit de auto naar school en opvang te brengen. En dat gaat, alleen in en uit haar bedje tillen zou ik langer proberen te vermijden!Mijn papier werk daar ben ik dinsdag mee begonnen dus kon tussendoor toch nog even rusten en dat is wel nodig! Vanaf morgen doe ik de haartjes weer volop, ben kapster. Mijn advies is laat de kindjes zoveel mogelijk stappen, soms kan dat niet anders maar probeer dan tussendoor even extra rust te nemen. Dan lukt het wel !!! Succes xJeetje, zo snel alweer!! Voel je je daar ook al klaar voor? M'n dochtertje slaapt gelukkig in een peuterbed! Kan ze zelf in klimmen.. Maar mijn vriend is er 's avonds wel.. Hoe doe je het dan met de autostoel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ymper Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 Ik ben ook wel benieuwd hoe mij dit zal vergaan straks! Kids zijn 3 en 1.. hihi gaat nog wat worden denk ik De oudste red zich aardig goed hoor! Maar krijg hulp van de Oma's dus dat scheelt! En manlief moet zich maar redden met in bad doen en op bed brengen.. Is even niet anders Tis maar een paar weekjes! Ja precies dat vind ik ook! Gelukkig werkt m'n vriend gewoon overdag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ymper Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 Ik heb een dochtertje van bijna 4, ze kan gelukkig zelf in en uit de auto, ik til haar dus echt nog niet , 15 kilo. M'n vriend doet haar 's avonds in bad en de eerste dagen kwam m'n moeder om haar aan te kleden ed. Alles wat ik nodig heb als bv broodbeleg, bekers etc heb ik op de aanrecht staan , zodat ik niet hoef te rekken. Succes ermee! Denk er zeker aan om je rust te nemen. Dat is een goeie tip! Vooral mijn servies dat hier hoog in de kastjes staat.. Denk dat ik mijn dochtertje de eerste dagen naar haar gastouder breng, ze start die week ook met de peuterspeelzaal dat komt mooi uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ymper Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 De eerste keer mijn (ex)partner, tweede keer een poetsvrouw ingehuurd die ontslagen was na 2 dagen hahaHahaha dat dus nooit weer! Voor het poetsen heb ik me moeder al gestrikt haha.. Ik heb behoorlijke 'smetvrees' dus dat word nog wat dat ik straks niks kan!! Vond ik in me kraamweek ook vreselijk hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Euhmm, mijn werkt ook gewoon hoor Ik bedoel dat hij ze 's avonds in bad doet en op bed kan brengen.. Ik ben huismoeder, dus altijd alleen met de kids! Oudste gaat wel naar de psz, maar das maar 2 dagdelen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ymper Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 Euhmm, mijn werkt ook gewoon hoor Ik bedoel dat hij ze 's avonds in bad doet en op bed kan brengen.. Ik ben huismoeder, dus altijd alleen met de kids! Oudste gaat wel naar de psz, maar das maar 2 dagdelen.. Hihi ja dat begreep ik! Bedoel dat hij geen onregelmatige diensten ofzo werkt dus ook idd haar in bad en op bed kan doen! Scheelt al een hele hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ow op die manier hihi Ja, das dan wel makkelijk dat hun 's avonds de boel ff kunnen doen Dus 27 jan de grote dag! Heb je er zin in? Wat krijg je en naar welke pc ga je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ymper Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 Ow op die manier hihi Ja, das dan wel makkelijk dat hun 's avonds de boel ff kunnen doen Dus 27 jan de grote dag! Heb je er zin in? Wat krijg je en naar welke pc ga je? Heb er echt ontzettend veel zin in!!! Ik kan niet wachten.. De afspraak stond in november al, is best snel gegaan.. Maar nu de laatste weekjes gaan langzaam haha! Pff wat ik krijg.. Hou maar op hihi.. Daar twijfel ik nog steeds over!! We hadden besloten 450 cc dual plane high profile, maar heb toch maar meerdere maten besteld.. 375 en 400.. En denk eerlijk gezegd dat ik voor 375 ga.. Wil ze echt niet te groot! Maar dat ga ik voor de operatie dus nog even doorspreken met de pc! Word geopereerd door Frans straten! Wanneer mag jij? En wat krijg jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bijna-boobies Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Wat goed om sommige adviezen te lezen. Ik word 24 januari geopereerd. En heb twee kids, bijna 5 en 16 maanden. Heb de eerste 4 dagen volledige hulp. Daarna brengt mijn vriend drie dagen 's morgens de oudste naar school en de jongste naar een vriendin. Dan is het weer weekend en daarna zie ik wel verder! Heb er zin! Kan niet wachten eindelijk een leuke bikini te kunnen kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
485cc Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 In de autostoel zetten is even lastig, net zoals parkeren maar lastig gaat ook. Het is niet onoverkomelijk als je niet anders kan! Natuurlijker is het veel fijner om de eerste week hulp te krijgen zodat je voorzichtig kan zijn he. Hulp aanvaarden die je kan krijgen )) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ik ben geen piepert en heb dan ook na 2,5 dag geen pijnstiller meer genomen. Maar het heeft wat mij betreft niets meer te maken met de pijn?! Maar juist met het feit dat je niet je ellebogen boven je schouders mag doen en niet meer dan 2 kilo mag tillen, duwen en trekken. Deed het op de een of andere manier juist maar pijn dan zou je dingen laten die je niet zou mogen Maar goed, je vraag is hoe we dit doen of hebben gedaan hihi. Mijn ervaring: ben nu bijna 4 weken PO, dual plane trouwens Ik heb 3 kids. Een van 7 en 2 in de luier. Alleen de jongste til ik alleen in en uit bed 's middags en soms 'smorgens als mn man al vroeg de deur uit is. Verder til ik echt niet. Ik loop met de kids naar school, is vlakbij maar met 2 in de luier doen we er heeeeeel lang over zucht haha. Ik heb een krukje in de keuken waar ik op kan staan om dingen uit de kast te lakken. Sinds deze week kook ik weer maar verder doet mijn man alles overnemen zodra hij thuis komt van werk. De 1e week had hij vrij, de 2e week hebben de kids bij de oma gelogeerd dus had ik ook rust. Ik doe nog erg weinig in de huishouden dan alleen wasje draaien en bouwen. Ook het strijken, badkamer schoonmaken, stofzuigen en dweilen doet mijn man. Hij weet niet wat hem overkomt joh. Hj is gebroken haha. Je hebt goede opvang dus dat scheelt al een hele hoop!! Alvast heel veel succes!! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marian Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Maar juist met het feit dat je niet je ellebogen boven je schouders mag doen en niet meer dan 2 kilo mag tillen, duwen en trekken. Deed het op de een of andere manier juist maar pijn dan zou je dingen laten die je niet zou mogen Ik ben het helemaal eens met Tishje.. De "regels"zijn er niet voor niks, die zijn er om tot het mooiste resultaat te komen (risico beperken op complicatie's) Ik heb zelf ook 2 lieve (ruige) jongens 3 en 5 jr. en was eerlijk gezecht de eerste week doodsbang voor ze haha KOM NIET BIJ ME IN DE BUURT!! MAMA HEEFT PIJN! Ik ben dus super blij dat mn man de eerste 2 weken thuis is om de verzorging op zich te nemen. (ben nu 10 dagen geleden geopereerd) Ik denk dat ik het zelf niet had kunnen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Ik heb zelf ook 2 lieve (ruige) jongens 3 en 5 jr. en was eerlijk gezecht de eerste week doodsbang voor ze haha KOM NIET BIJ ME IN DE BUURT!! MAMA HEEFT PIJN! Ik ben dus super blij dat mn man de eerste 2 weken thuis is om de verzorging op zich te nemen. (ben nu 10 dagen geleden geopereerd) Ik denk dat ik het zelf niet had kunnen doen. HAHAHAHAHA dus dat!!! Ik zeg t nog steeds tegen ze hihihi. En ook ik ben super blij met mn man! Ik wist wel dat ie t kon Link to comment Share on other sites More sharing options...
485cc Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Mijn man vindt mijn borstvergroting mijn keuze dus moet ik het zelf ook maar redden met kids en huishouden.... Het is ook wel mijn keuze dus kan niets zeggen he! Fijn dat jullie mannen er zo achter staan! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyne Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Oei Camiestel..best rot dat je man er op die manier instaat..Stond hij dan helemaal niet achter je beslissing?Ik heb zelf nog geen ervaring hoor(17 februari consult dr Nio) maar ik heb overal wel gelezen dat je echt rustig aan moet doen ivm eventuele complicaties..En dan ben je natuurlijk nog verder van huis...en je man trouwens ook!!Succes met je herstel en rustig aan hè!Liefs Nyne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Mijn man vindt mijn borstvergroting mijn keuze dus moet ik het zelf ook maar redden met kids en huishouden.... Het is ook wel mijn keuze dus kan niets zeggen he! Fijn dat jullie mannen er zo achter staan! X Sorry maar toch een beetje kort door de bocht van je man hoor. Vind ik dan he Zulke dingen doe je gewoon samen! Hoop dat alles goed gaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Camiestel wat vervelend meid! Ik vind het op zijn zachts gezegd niet netje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
485cc Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Eerlijk gezegd dacht ik dat dit meestal zo was, blijkt precies toch een uitzondering te zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovethekids Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Ik ben nou een week pc en heb heel de week niks gedaan. De kids zijn bijna 3jaar. Heb allebei de ouders voor oppas en vriendinnen. Kids klimmen zelf uit bed of een zijkant eruit halen dat ze er in kunnen stappen. Je elleboog niet boven je schouders uit laten komen de eerste 6 weken. Ziveel mogelijk krukje of op op je knieën de kids aankleden. Zal wel rustig aan doen. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.