Ga naar inhoud

Groene Smoothies! recepten e.d.


Smeetje <3.

Aanbevolen berichten

Mijn motto is zoveel mogelijk "back to nature " , laat het bewerkte spul zoveel mogelijk weg .

Verder eet ik alles uit de schijf van 5 , maar idd niet " te " veel .

En probeer middels een eetdagboek de juiste verhoudingen per dag per product groep de plannen .

Hou rekening met verjaardagen , want dan wil ik ook gewoon een lekker stuk taart eten , of een Bacardi/cola drinken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks ...heb mijn schattie al sind hij 3 jaar is ..

Ben wel benieuwd waar je de opleiding gewichtsconsulente doet ...want dat wil ik ook nog erg graag .

Word namelijk zo vaak gevraagd hoe ik zoveel afgevallen ben .

Wauw dus je hebt m al 21 jaar! Geweldig! Ik heb de mijne gekocht toen die 6 wkn was, met 4 mnd kwam ie bij me.....altijmdaan huis gestaan tot nu.....stil hoor, en ik miet mobiel. Heb hier nu nog een shetje staan maar die is. U alleen dus dat moet ik ff oplossen, dit is ook. Ook al komt de pony vd buren soms logeren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , wat een tijd he´..21 jaar ..zolang duren de meeste huwelijken niet meer .

Ondertussen kost hij me al 6 of 7 jaar geld ..maar het is mijn scheetje .

Zolang hij pijn vrij leeft , mag hij daar blijven lopen ...

Paardjes aan huis zijn gezellig ..maar dat gaat bij mijn appartement zo lastig ha ha .

Maar hij heeft een super plekje bij een vriendin aan huis met haar twee tinkers .

Loopt 24/7 buiten met loopstal ...of ze die gebruiken bij slecht weer is een ander ding .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soort van paleo?? Een back to the oertijd leefstijl :) ik doe dit zoveel mogelijk in ieder geval

Paleo, voedselzandloper, is allemaal goed onderbouwd! Het grootste probleem is... Mensen weten het niet om dat de kennis ontbreekt en foute voorlichting! Weg met dat bewerkte voer en de slechte koolhydraten! Je kan zo 2/3 vd supermarkt overslaan.

Dat wil niet zeggen dat je altijd maar zo braaf hoeft te leven, tis wat jeanette zegt, balans is the magic word!

Soms moet ik gewoon ff fout, heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Nies ...niet geheel Paleo of Raw food ...maar een combinatie ...

En het is echt zo ...hoe natuurlijker (onbewerkte ) je eet , hoe minder trek je ook in die bewerkte zooi

hebt . En ik eet ook regelmatig een stuk chocolade of zo hoor , en kan dan daar echt van genieten .

Vanochtend op de weegschaal 69 kilo schoon aan de haak , dus officieel nu 34 kilo eraf :43: .

Vandaag mijn koffer pakken , morgen gaat het in het vliegtuig richting de Dominicaanse republiek .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal waar Nonky ...

Door de groene smoothie,s en de bedenkster daarvan (Victoria Boutenko ) ben ik op het Paleo /raw food

verhaal gekomen .

Heel logisch eigenlijk wat die Victoria schrijft ...en het is ook echt zo .

Een jaar geleden werd ik heel erg getriggerd met reclame,s ...chocolade in de aanbieding ..hup 3 repen gekocht .

Of Haribo in de reclame ...hup gekocht ...chips ..noem maar op ...Ik kocht het gewoon .

Nu ...loopt het water in mijn mond als ik overheelrijke aardbeien zie , ananas ... :63: lekker .

En zo had Victoria gelijk ..je bent wat je eet , je hebt trek in de dingen die je eet ...

Lekkere/foute dingen eet ik ook , laat ik echt niets staan op een verjaardag ..maar alles gecontroleerd ...een balans tussen goed en fout vinden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thank you ...ben ook erg trots op wat ik heb bereikt het afgelopen jaar ...

En heb het helemaal alleen gedaan .

Van mijn luxe vakantie ga ik echt genieten ..mooie bikini aan :1: , dat kan nu makkelijk in maatje 38 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Voor de mensen die facebook hebben: zoek Paleo Bro's eens op! Allemaal lekkere recepten uiteraard Paleo waaronder veel groene smoothiea en de uitleg waar ze goed voor zijn :) zag ook taarten voorbijkomen.. Alhoewel zou ik die niet maken want die vreet ik in 1x op... En dan is het niet meer zo gezond :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maandenlang elke ochtend als ontbijt ander halve liter groene smoothie weggewerkt. Was en ben er nog steeds erg fan van.

Ik heb een boek 70 groene smoothies van Marjolijn van der Velde waar echt heel veel lekkere recepten instaan. Wel allemaal inclusief groente. Maar met de juiste fruitsoorten erbij proef je de groente niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak de smoothies altijd met groente en fruit ...heerlijk , heb dan ca 3/4 tot 1 liter .

Wel wissel ik nu vaker af met een havermouth ontbijt .

Heb gisteren ook weer paksoi gekocht ..love it in de smoothie .

Ga ik zeker doen Nies ....alleen Facebook doet op het moment wat raar op de laptop ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig hier een groene smoothie topic te vinden! Ben er dol op, al moet ik zeggen dat ik liever in de zomer aan de groene smoothies zit dan met dit regenachtige weer! Blehhh! Maar misschien moet ik er maar wel weer aan beginnen! Nog even wat kilootjes eraf, moet lukken voordat ik in een nieuwe sport bh mag :1:

Wat ik erg lekker vind is dit:

  • Spinazie
  • Banaan
  • Kiwi
  • Alpro Soja melk, bij voorkeur de kokos of amandelsmaak.

Onlangs de domo-blender van mijn ouders gekregen. Een ideale blender, omdat je de groente / fruit direct bereid in een beker die je mee kunt nemen. Lekker makkelijk voor onderweg of op werk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net wakker , maar ga zo de blender aangooien :

Veldsla

verse ananas

banaan

1/2 mango

Havermout

Fijn dat het gesmaakt heeft Cherryboob ...nu gewoon wat gaan uitproberen ...en ja dan hen je af en toe een

combi die niet zo lekker is .

Dat heb ik zelfs af en toe nog ha ha ...

De hoeveelheid groente kun je dan langzaam wat verhogen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.