Ga naar inhoud

Groene Smoothies! recepten e.d.


Smeetje <3.

Aanbevolen berichten

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste Reactie

Heerlijk ..groene smoothie,s ... drink al meer dan 1 jaar s,ochtends groene smoothie,s .

Voor diegene die wat receptjes willen kan ik een PDF met groene smoothie recepten sturen ..

Verder doe ik vaak ook speltvlokken , quinoa vlokken of havermout door de smoothie ..

Ik gebruik hoofdzakelijk verse producten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ontbijt ritueel :

Magere yoghurt

1 Banaan afwisselend te wisselen met bijv kiwi

Hand vol bladspinazie

scheutje kokosmelk (light van alberthein)

echt lekker, en romig door de kokosmelk.

Daarna pas je tandenpoetsen hoor!

anders denken mensen dat je mos op je tanden hebt staan hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ontbijt ritueel :

Magere yoghurt

1 Banaan afwisselend te wisselen met bijv kiwi

Hand vol bladspinazie

scheutje kokosmelk (light van alberthein)

echt lekker, en romig door de kokosmelk.

Daarna pas je tandenpoetsen hoor!

anders denken mensen dat je mos op je tanden hebt staan hahaha

Zoiets?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar woog ik 103 kg :56: , had ik maat 44/46 ...

In mei 2013 ben ik begonnen met groene smoothie,s als ontbijt ..verder at ik 2 normale maaltijden en 3 x tussen door wat .

In de zomer had ik er al 11 kg af ...ben weer begonnen met sporten en heb verder mijn eet patroon

aangepast ..Nu , meer dan een jaar verder heb ik er 34 kg af , en draag maatje 38 :43: .

In maart heb ik een bvk gehad , wat ook hard nodig was .

Mijn hele eet/leef patroon is veranderd , maak bewust de juiste keuze,s maar gun me ookregelmatig wat lekkers .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar woog ik 103 kg :56: , had ik maat 44/46 ...

In mei 2013 ben ik begonnen met groene smoothie,s als ontbijt ..verder at ik 2 normale maaltijden en 3 x tussen door wat .

In de zomer had ik er al 11 kg af ...ben weer begonnen met sporten en heb verder mijn eet patroon

aangepast ..Nu , meer dan een jaar verder heb ik er 34 kg af , en draag maatje 38 :43: .

In maart heb ik een bvk gehad , wat ook hard nodig was .

Mijn hele eet/leef patroon is veranderd , maak bewust de juiste keuze,s maar gun me ookregelmatig wat lekkers .

Wauw! Hoe goed is dat! Ik vind 5 kg afvallen al een hel! 34 in een jaar! Diepe buiging en wellicht motiveer en inspireer je weer anderen. Mij wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Nonky , bij mij is echt de knop helemaal om .

Tis vaak ook de juiste combinaties te eten .

Wil je een patatje ...dat kan , maar dan is het de kunst daar tegenover meer groente en fruit te eten .

verder ben ik zo goed als helemaal weg van al dat bewerkte eten .(E nummers )

Kook ook heel anders , maar daarom niet minder lekker ...

Dit was mei 2013 ... :56:

016.jpg

Dit jaar mei :43:

DSC03641.jpg

Jullie kunnen je voorstellen dat shoppen nu mega gaaf is , terwijl ik er vroeger niets om ga ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Nonky , bij mij is echt de knop helemaal om .

Tis vaak ook de juiste combinaties te eten .

Wil je een patatje ...dat kan , maar dan is het de kunst daar tegenover meer groente en fruit te eten .

verder ben ik zo goed als helemaal weg van al dat bewerkte eten .(E nummers )

Kook ook heel anders , maar daarom niet minder lekker ...

Dit was mei 2013 ... :56:

016.jpg

Dit jaar mei :43:

DSC03641.jpg

Jullie kunnen je voorstellen dat shoppen nu mega gaaf is , terwijl ik er vroeger niets om ga ..

Wow en een mooie tinker! Wat een verschil zeg, rijden is nu ook makkelijker! Heerlijk! Wel een cap op doen, foei!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Nonky , bij mij is echt de knop helemaal om .

Tis vaak ook de juiste combinaties te eten .

Wil je een patatje ...dat kan , maar dan is het de kunst daar tegenover meer groente en fruit te eten .

verder ben ik zo goed als helemaal weg van al dat bewerkte eten .(E nummers )

Kook ook heel anders , maar daarom niet minder lekker ...

Dit was mei 2013 ... :56:

016.jpg

Dit jaar mei :43:

DSC03641.jpg

Jullie kunnen je voorstellen dat shoppen nu mega gaaf is , terwijl ik er vroeger niets om ga ..

Thanks Nonky , bij mij is echt de knop helemaal om .

Tis vaak ook de juiste combinaties te eten .

Wil je een patatje ...dat kan , maar dan is het de kunst daar tegenover meer groente en fruit te eten .

verder ben ik zo goed als helemaal weg van al dat bewerkte eten .(E nummers )

Kook ook heel anders , maar daarom niet minder lekker ...

Dit was mei 2013 ... :56:

016.jpg

Dit jaar mei :43:

DSC03641.jpg

Jullie kunnen je voorstellen dat shoppen nu mega gaaf is , terwijl ik er vroeger niets om ga ..

Respect voor jou zeg,dat je zo bent afgevallen duid enkel maar op een beresterk karakter!!!Proud!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooooh Nonky wat een Prachtig dier zeg!!!

En zo mooi gespierd en verzorgd!!Magnifiek!!

Ja hij is knap he! Ben ook echt verliefd op .... Ik heb m uitbesteed nu ivm de boobs....maar hij heeft het heerlijk daar. Zal nog even duren voordat ik weer wat kan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jeanette, al die E nummers. Pff wat een zooi! Probeer ens iets te vinden waar het niet in zit, heel weinig! Ik probeer zoveel mogelijk bio te eten, iig vlees en kip voor zover ik dat eet.

Maarja ben ook geen heilige hoor, heb me gisteren ook verloren een mini bounty's, lion trekdrop... En dan allemaal door elkaar he? Moet soms ff......maar daarna is het ook klaar! Heb gelukkig geen overgewicht maar voel heel snel of het wel of niet goed is voor mn lijf......

Brood en melk zijn echt taboe! Dat trek ik niet meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nonky ik krijg van melk allemaal puisten op me bakkes en heb begrepen dat het zoiezo niet goed voor je is.. ik neem nu ongezoete amandelmelk in de plaats...

en speltbrood is dat geen optie voor je?

en wat een mooie beesten zeg :wub:

Meestal zit daar ook tarwe in, en dat is de grote boosdoener! Roggebrood is wel ok. Ik eet het soms wel. Boterham met pindakaas vind ik ook heerlijk! Alleen ik krijg echt heel erg buikpijn....en daar hebben heel veel mensen last van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Barb wire en Nonky , ben ook heel erg trots op wat ik heb bereikt .

En dat zonder dieet , maar gewoon bewust en gezond eten , en daarbij ook ruimte laten voor wat lekkers .

Ben wel heel anders gaan koken , geen pakjes en zakjes meer , veel groente en fruit , minder vlees daarvoor regelmatig een stukje vegetarisch .

De tinker waar ik op zit is niet van mij maar van een vriendin .

Hij geniet bij haar lekker van z,n oude dag ...

En bij haar staat mijn eigen paardje ..een 24 jarige Westfaalse ruin ... :57:

Hij geniet bij haar lekker van z,n oude dag ...

Op deze foto was hij 20 ...

IMG_9467-border.jpg

Jij hebt ook een knappert Nonky ..

Ja heel fout , rijden zonder cap :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waauuww wat een knap paardje :55:

Ik heb vanochtend zelf deze smoothie geprobeerd, zelfs mijn vriend die het allemaal maar niets vindt, vond hem heerlijk.

2 bananen ( liefst met bruine vlekjes )

2 handjes havermout

half kopje magere yoghurt

1 handje blauwe bessen

en had er zelf een klein beetje honing door heen gedaan, door de blauwe bessen was hij namelijk wat bitter.

Ik ben sinds vorig jaar gestopt met brood eten, heb geen glute allergie, maar reageer heel heftig op brood.

Heb er twee keer voor in het ziekenhuis gezeten, zoveel pijn dat het zweet mij uitbrak.

Sindsdien, nooit meer een opgezette buik en je blijft mooi op gewicht.

Vermijd ook echt Light producten en alle sapjes uit de winkel! is echt troep.

Ben in april begonnen met de opleiding "gewichtsconsulent", hoop deze april 2015 af te ronden:):)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waauuww wat een knap paardje :55:

Ik heb vanochtend zelf deze smoothie geprobeerd, zelfs mijn vriend die het allemaal maar niets vindt, vond hem heerlijk.

2 bananen ( liefst met bruine vlekjes )

2 handjes havermout

half kopje magere yoghurt

1 handje blauwe bessen

en had er zelf een klein beetje honing door heen gedaan, door de blauwe bessen was hij namelijk wat bitter.

Ik ben sinds vorig jaar gestopt met brood eten, heb geen glute allergie, maar reageer heel heftig op brood.

Heb er twee keer voor in het ziekenhuis gezeten, zoveel pijn dat het zweet mij uitbrak.

Sindsdien, nooit meer een opgezette buik en je blijft mooi op gewicht.

Vermijd ook echt Light producten en alle sapjes uit de winkel! is echt troep.

Ben in april begonnen met de opleiding "gewichtsconsulent", hoop deze april 2015 af te ronden:):)...

Ja dat brood weet wat! Heb je dat boek ook gelezen, broodbuik? Ik herken er zoveel in!

En idd, lightnprodukten ,aspartaam....brrr en sapjes stikken van de suiker. Er zijn er zonder maar je moet ff zoeken.

Ik ben overblijfmoeder en zie gewoon kids van 5 met blikjes energiedrank mee naar school, en dan nemen ze een ritalinnetje. En allemaal een boterham met chocopasta.

Weetje hoeveel commentaar mn dochter kreeg toen ze een salade meenam naar school? Vind ze nou eenmaal lekker... En ze krijgt ook een boterham als ze zin heeft en eet heus snoep, maar kiest eerder een doosje frambozen.

Ongelooflijk hoeveel mensen slecht op de hoogte zijn van het belang en de invloed van voeding! Ik heb wel veel meer energie sinds ik geen tarwe meer eet! Heeft ook wel met de voorlichting te maken. Schijf van vijf heeft ook niks te maken met volksgezondheid maar is een initiatief van het ministerie van landbouw. Its all about the money!

Terwijl er volgens mij qua gezondheidszorg nog een slag te halen is, maarja.....

Wat leuk gewichtsconsulent, ik hoop dat je veel mensen gelukkig en bewust kan maken! Eten is voor mij echt zooo belangrijk! Ik hou ook van taarten maken, das adn weer wel slecht maar ik word er gewoon blij van. En geef alles ook weer weg! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw echt respect voor de manier van opvoeden qua eten!

Ik heb nog geen kinderen, maar ben nu al bang voor alles wat er tegen die tijd te koop zal zijn.

Ik zie het inderdaad ook veel voorbij komen extran hier, redbull daar, echt ongelofelijk gewoon!

Hahaha ik hou ondertussen ook erg van snoepen en taarten vooral:P, ik maak ze dan wel zelf en niet met alle troep die er in de winkel in gestopt wordt.

Heb het boek niet gelezen, maar ga het zeker even opzoeken:)..

Fijn dat er meer mensen zijn die denken zoals ik over eten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waauuww wat een knap paardje :55:

Ben in april begonnen met de opleiding "gewichtsconsulent", hoop deze april 2015 af te ronden:) :)...

Thanks ...heb mijn schattie al sind hij 3 jaar is ..

Ben wel benieuwd waar je de opleiding gewichtsconsulente doet ...want dat wil ik ook nog erg graag .

Word namelijk zo vaak gevraagd hoe ik zoveel afgevallen ben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.