Ga naar inhoud

Groene Smoothies! recepten e.d.


Smeetje <3.

Aanbevolen berichten

  • 4 months later...
  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh ik ben fan! Drink ook smorgens vaak smoothies! In de zomer neem ik bevroren fruit. Dan krijg je een milkshake idee! Weet je dat je rijpe bananen heel goed kunt invriezen? Eerst de schil verwijderen!

Avocado zorgt net als havervlokken voor het smeuïge. Havermout eten is zowiezo heel goed om mee af te vallen omdat het niet zo'n invloed heeft op je suikerspiegel zoals tarwe dat doet schommelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh achhh ik drink 4 glazen per dag een shake.... Daar doe ik dan in...3 scheppen weightcainer, ijs, 4 scheppen, banaanen volle melk, 500ml.

In de mixer en mixen maar, Maarre...dit is om aan te komen he!!

Maar een smoothie heb ik ook al vaak gemaakt. Allerlei verschillende fruit door elkaar, ik doe overal wel ijs bij..ben een ijsfreak....Jammie jammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh achhh ik drink 4 glazen per dag een shake.... Daar doe ik dan in...3 scheppen weightcainer, ijs, 4 scheppen, banaanen volle melk, 500ml.

In de mixer en mixen maar, Maarre...dit is om aan te komen he!!

Maar een smoothie heb ik ook al vaak gemaakt. Allerlei verschillende fruit door elkaar, ik doe overal wel ijs bij..ben een ijsfreak....Jammie jammie

Hahaha...dat ijs zal ik voor mezelf best eruit laten...ben nu net men zwangerschapskilo's kwijt aant geraken,als ik nu al stop met cola drinken en geen ijs smoothies maak komt het goed denk!! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh achhh ik drink 4 glazen per dag een shake.... Daar doe ik dan in...3 scheppen weightcainer, ijs, 4 scheppen, banaanen volle melk, 500ml.

In de mixer en mixen maar, Maarre...dit is om aan te komen he!!

Maar een smoothie heb ik ook al vaak gemaakt. Allerlei verschillende fruit door elkaar, ik doe overal wel ijs bij..ben een ijsfreak....Jammie jammie

Oh ben je dan al in 7 bergen ijs wezen eten? Wauwie, die zijn goed joh! Klein zaakje maar heerlijk ambachtelijk! Heb mn ijsje vd markt in Roosendaal weggegooid....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.