Ga naar inhoud

info over cc voorbeelden??


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ben nieuw hier dus weet nog niet zo goed hoe het werkt..

Heb mn operatie staan op 3 maart. Vind het zooooo spannend.

ik heb nu echt aaa en op aan raden van de arts ga ik voor ronde silliconen 375cc en dan dual plane.

nu vroeg ik me af of er hier meiden zijn die dit vergelijkbaar hebben en hebben jullie foto's voor me? Ik ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien. Ik weet dat het bij iedereen anders is maar zo heb ik er een bwwtje een beeld bij.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Peetje,

Het is zo lastig.. Het is van zoveel dingen afhankelijk van hoe het gaat worden.. Je voorsituatie is van belang en hoe je verder gebouwd bent.. Dan is het merk prothese van belang want ieder merk heeft weer andere maten.. En welk profiel wordt er gebruikt en welke projectie heeft deze..

Dit zijn allemaal dingen waar je rekening mee moet houden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Heb je tijdens het consult niet gesproken over een bepaald merk gehad of over dat je ze low, medium of high profile krijgt?

Bij wie ben je op consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Waarschijnlijk krijg je dan de natrelle prothese extra full projection.. tenminste dat is wat ik kan vinden..

Deze heeft een diameter van 11,5 cm en heeft een projectie van 5,7 cm..

Mijn protheses hebben een diameter van 12,3 cm en een projectie van 6,1 cm dus in diameter scheelt het 8 mm en in projectie 4mm..

Ik ben van een AA naar een cup F gegaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad lastig in te schatten. Er spelen zoveel dingen mee.

Als je bijvoorbeeld het vergelijkt met mij en Cindy.

Mijn prothese heeft een diameter 12cm en projectie van 6.1 en ik ben van een lege 75C naar een volle 75G gegaan.

qua projectie hebben we dus hetzelfde gekregen. Ons maat verschil was voor de operatie groter dan nu. Het zal waarschijnlijk zijn omdat ik wat voller qua omvang ben.

Ik durf ook nooit een schatting te maken als mensen om maten gaan vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Je moet eens kijken op deze website: https://www.loveyourlook.com/before-after/

Daar kijk ik nu dus echt elke dag heel erg lang op haha. Je kunt precies invullen welke cup voor operatie en welke cup na operatie. En dan staat er ook nog bij hoe groot iemand is en hoeveel diegene weegt. Dit zijn dan wel Amerikaanse 'maten', maar als je het een keer even omrekent heb je wel een idee. Maar als je naar al die foto's kijkt dan zie je dat hoeveelheid CC eigenlijk helemaal niets zegt. Echt elk paar borsten ziet er weer anders uit.. Ik kijk zelf meer naar dezelfde lichaamsbouw en zelfde soort borsten, daar heb je volgens mij meer aan. Ik heb al heel veel foto's opgeslagen haha

Groetjes D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.