Jump to content

iemand ervaring met dokter Theunis (centrum)

bieboob

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben een nieuw lid en zit nog met een hoop vragen en onzekerheden.

Na 3 zwangerschappen en lange tijd borstvoeding, zijn mijn borsten 'gekrompen' tot maat 75A.

Ik loop al van na mijn eerste zwangerschap met het idee om mijn borsten te laten vergroten. En nu ik geen kids meer wil, lijkt me het een goed moment om er voor te gaan.

Mijn man is echter helemaal niet blij met mijn idee, maar wil wel meegaan op consultatie.

Volgende week heb ik een afspraak met dokter Theunis, in zijn centrum in Antwerpen. Ik kan echter bijna niets terugvinden over hem en dat maakt me toch wel onzeker. Zijn er hier mensen die wel ervaring hebben met hem? Ik hoor er graag meer over, dan!

Ik ben ook wel benieuwd of er andere pc in het Antwerpse zijn die worden aangeraden.

Ik heb in februari ook een afspraak met dokter Plovier, maar ik heb gehoord dat die graag een maatje groter geeft, en dat hoeft voor mij helemaal niet..

Soit, zoals je kan lezen ben ik heel erg zoekende (en dan vooral naar info over dr Theunis), maar ik voel wel dat ik dit heel erg graag wil en nu kan het allemaal niet snel genoeg gaan, lijkt het.

groetjes,

bieboob

Hoi,

Welkom op het forum!!

Jammer dat je man er niet helemaal achter staat, maar wel super dat ie dan toch mee gaat met je.

Dr Theunis zegt mij helemaal niks? Heb je al geprobeerd de zoekbalk hier rechts boven te gebruiken? Ik weet niet of je misschien dan wat tegen komt.

Ik zou je willen aanraden om ook een consult te plannen bij Dr de Meyere in Gent. Het is heel goed dat je meerder consulten doet. Je zal merken dat iedere pc toch zijn eigen voorkeuren en ideeën heeft. Je merkt dan ook vaak snel genoeg waar jij je het beste bij voelt.

Succes met je zoektocht en veel plezier op het forum!!!

Hoi,

Bedankt voor je reactie!

ben eens gaan kijken op de site van artemedis. Ziet er inderdaad heel goed en duidelijk uit. Maar nu las ik dat hij vooramelijk voor de borstspier plaatst en af en toe achter. Maar dus niet tussen? Ben er niet goed uit wanneer je nu best wat kan doen..

Heb jij een idee van de prijs die hij vraagt voor een bv?

ah, ja, en heb al in de zoekbalk gekeken, maar 'bitter' weinig over die man te vinden.. zou jij het dan wagen'?

de Meyere is voorstander van plaatsen voor de spier, maar als het niet anders kan zal het ook dual plane (tussen ;) ) plaatsen. Als je genoeg weefsel heb om de prothese te verstoppen dan zal hij adviseren om voor te doen. Een pc kan altijd het beste bepalen wat mogelijk is. Voor een bv betaal je bij de Meyere 3000,- en daar zit je kliniek bh al bij. Ik heb er ruim 2,5uur voor moeten rijden om in Gent te komen, maar dat zegt ook hoeveel vertrouwen ik in hem had en ook nog steeds heb.

Ik zou zelf als ik bijna tot niks over een bepaalde pc kon vinden toch verder kijken, maar het wil natuurlijk niet altijd negatief zijn als je bijna niks vinden kan. Je kan altijd zo'n consult afwachten. Kijken kan nooit kwaad natuurlijk ;)

Hoi

Ik heb ook nog nooit van die dr gehoord en als ik heel eerlijk mag zijn zou ik persoonlijk de gok dan niet durven wagen.

Ik ben zelf geopereerd door dr Plovier en ontzettend tevreden met het resultaat, hij staat er idd om bekend dat hij grote borsten maakt maar dat zal vooral komen doordat hij de borsten maakt waar wij (z'n cliënten) om vragen, als jij dat niet wilt dan zal hij dat zeker niet doen.

Succes met je zoektocht!

ik vind het ook wel raar, eerlijk gezegd. Maar wat ik er van terugvond, was wel positief..

soit, straks een eerste afspraak bij dr Theunis, volgende week bij dr De Meyere. Kan ik ineens zien bij wie ik me het beste voel en of er veel verschil is.

Zou eerlijk gezegd wel zo snel mogelijk geopereerd willen worden. Moet pas begin maart weer gaan werken, dus dat zou al een pak schelen in verlof ed.

Maar ik zal wel zien.

Vind het wel reuze spannend dat ik een eerste afspraak heb, nu!

Succes bij je eerst consult...is altijd spannend ;)

Het zou inderdaad wel handig zijn als je snel aan de beurt bent nu je toch niet hoeft te werken.

Laat ons weten hoe het is gegaan :D

hoi, hoi,

Gisteren gesprek met dr Theunis. Man leek me wel te weten waar hij mee bezig is. Heel rustig, nam zijn tijd om dingen uit te leggen enzo.

Eigenlijk raadde hij dual plane aan, maar omdat ik veel sport en sterk ontwikkelde borstspieren heb ( :59: goed voor mijn ego ;) ) leek het hem beter toch maar voor de spier te doen.. maar dan zou ik het randje misschien wel zien/voelen.

Hij raadde aan niet meer dan 260 cc te nemen en best druppelvorm. Maar toen kwam hij af met nieuwere implantaten, (gele met een streep er op) waar je borstweefsel iets meer in groeit zodat ze niet kunnen draaien of zoiets (ben de naam even kwijt).

Heel interessant, allemaal, maar dat maakt wel dat het allemaal veel duurder uitvalt dan eerst gedacht en dat kan ik nu niet betalen.

Dus.. wacht ik volgende week mijn afspraak met dr De Meyere af en hoor ik eens wat hij zegt.

En daar komt bij dat mijn man echt helemaal niet staat te springen voor mijn 'plan' om voor een borstvergroting te gaan. Doet me dan toch ook twijfelen..

• 2 weeks later...

dag bieboop,

ik ben bij 3 verschillende pc op consult geweest en alle drie leken ze me veel ervaring te hebben, maar alle drie spraken ze over een ander soort bv... nu weet ik het helemaal niet meer, rond, druppelvormig, achter of voor de spier. geen van de drie sprak erover om het tussen de spier te doen zoals ik hier lees op het forum... ik begrijp dat je man er tegen is. ik heb zelf geen vriend maar mijn ex had ik er gewoon niet moeten over spreken en mijn moeder is er héél erg tegen. ikzelf heb enorm veel schrik dat het er onnatuurlijk uitziet en tegelijkertijd kan ik het niet uit m'n hoofd zetten omdat ik gewoon géén borsten heb en er een groot complex van heb...

laat je nog even weten wat je beslist?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.