Ga naar inhoud

Verschil borsten links-rechts


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik start er toch maar even een topic voor. Boobilicious heeft in mijn galerij terecht opgemerkt dat ik links en rechts verschillende borsten heb. Zo lijkt mijn linkerborst kleiner te zijn, hoger te zitten en een kleinere tepel te hebben. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo uitvoerig naar mijn eigen borsten gekeken omdat ik het niet echt geweldig vind om er naar te kijken, die verschillen vallen me nu eigenlijk pas ook heel erg op.

Zouden jullie ook eens een kijkje kunnen nemen in mijn galerij en jullie mening kunnen geven?

Als ik nu een BV laat uitvoeren, is het verschil tussen beide borsten dan niet extra opvallend? Wat dus niet bepaald mooi zou zijn... Ik heb zaterdag sowieso mijn consult om e.e.a. te vragen maar ben ook benieuwd naar jullie mening hierover of misschien wel ervaring hiermee.

Ik wil echt enorm graag mooie borsten, en voel me nog eens meer een mislukking qua vrouwelijkheid omdat ik naast hele kleine borsten, dan ook nog eens een verschil heb qua tepel en hoogte. :102: Ik ben bang dat het nu misschien toch niet kan, ofzo, omdat het er dan heel lelijk uit gaat zien?

Alvast heel erg bedankt....

Groetjes Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

meestal na een bv met al verschillende boobs zal het verschil blijven bij sommige zelfs meer dan voorheen (wil je niet afschrikken) en sommige pc 's kunnen het verschil echt miniaal maken Door eventueel plooi te verlagen of werken met verschillende protheses.

laat je goed informeren Door je pc en vraag hoe hij hier over denkt en wat hij hiermee kan doen juist om latere teleurstellingen te voorkomen. heb je al een vragenlijstje samengesteld en eventuele foto's van boobs die jij echt mooi vind zodat hij kan zeggen wat wel of niet mogelijk is. Succes bij je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid het valt volgens mij reuze mee! Ja je heb verschil, maar geen enkele borst is gelijk ;)

Ga jezelf nu niet gek maken hoor. Ik had in mijn voor situatie veel meer verschil en heb niet laten veranderen door verschillende maten te nemen. Als je mijn foto's wil zien kun je me even een verzoekje sturen. Ik denk dat je dan wat meer gerust gesteld bent ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal, ik kan er nu ook weer wat beter over nadenken, maar vanmiddag maakte ik me zo druk. Ik denk er echt constant aan omdat ik het zo, zo spannend vind! En laten mijn borsten nu net mijn meest gevoelige onzekerheid zijn, haha. Zo fijn om gerustgesteld te worden op dit forum.

Ik heb inderdaad nu een vragenlijstje opgesteld en dat geeft wel wat rust, kan ik het fijn a.s. zaterdag allemaal rustig gaan vragen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had verschillen l een A r een AA

Ook in hoogte was er een aanzienlijk verschil, dit werd pas zeer duidelijk toen de Dr. vlak voor de operatie zijn tekeningen op mijn lijf plaatste

---------

----------

Volgens mij heeft hij daar rekening mee gehouden met het plaatsen van de protheses, ik zie nu (8 dagen na de operatie) geen hoogte verschil meer. ( knap werk Dr.!!)

Wel dat de ene borst voller is als de ander maar dat vindt ik juist wel zo natuurlijk.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb vrijdag mijn bv, en ik heb ook verschil in mijn borsten, de ene is beetje andere vorm, en de ene kant zit lager dan de andere.

Op de 3D simulatie viel mij dit extra op , en zit er ook mee in.

Mijn pc stelde voor om 2 verschillende protheses te plaatsen, eentje met 20 cc meer aan de ene kant.

dit moet vrijdag nog even besproken worden, ik vertrouw erop dat hij weet wat hij doet :-) en ik wil toch wel graag het verschil weg.

dus bij je gesprek zal er wel veel uitgeklaard worden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal, ik kan er nu ook weer wat beter over nadenken, maar vanmiddag maakte ik me zo druk. Ik denk er echt constant aan omdat ik het zo, zo spannend vind! En laten mijn borsten nu net mijn meest gevoelige onzekerheid zijn, haha. Zo fijn om gerustgesteld te worden op dit forum.

Dat is heel bekend wat je zegt. Het lijkt wel of je hele leven om je borsten draait. Heel veel meiden hebben hier "last"van hoor hihi

Gelukkig hebben we het forum als uitlaatklep :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ook ik had voor de operatie een verschil tussen mijn borsten zitten.. het was dat dr. Nio mij er op wees.. Ik had het zelf nog nooit gezien..

Dr. Nio had ook gezegd dat ik na de bv dit verschil zou houden. Ik heb ook gewoon in iedere borst dezelfde prothese zitten..

Nou als je er een liniaal op mijn borsten legt dan zul je zien dat ik verschil heb in hoogte bij mijn tepels.. ook staat mijn rechterborst iets hoger dan links.. Stoort het me? Nee totaal niet!!!

Geen enkel paar borsten is hetzelfde, niemand heeft symmetrische borsten..

Het verschil wat ik bij jou zie is echt minimaal dus ik zou me er zeker niet te druk om maken.. zoals hierboven al gezegd is.. Bespreek het tijdens het consult en kijk wat je chirurg er van vindt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had verschillen l een A r een AA

Ook in hoogte was er een aanzienlijk verschil, dit werd pas zeer duidelijk toen de Dr. vlak voor de operatie zijn tekeningen op mijn lijf plaatste

---------

----------

Volgens mij heeft hij daar rekening mee gehouden met het plaatsen van de protheses, ik zie nu (8 dagen na de operatie) geen hoogte verschil meer. ( knap werk Dr.!!)

Wel dat de ene borst voller is als de ander maar dat vindt ik juist wel zo natuurlijk.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Hoi Marjan,

Ik zie jouw tekening en denk meteen: Dat heb ik ook!

Mijn littekens zitten dus niet op 1 lijn? Viel mij van de week pas op haha. Mijn ene borst was ook groter en hing ( nog) meer dus misschien komt het daardoor?? Dat is iig wel een vraag aan de PC vrijdag waarom? Heb ook t idee dat rechts minder goed zakt maar of dat komt o dat de litteken gewoon een stuk lager zit dan bij de andere borst?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hoe was je consult? Ik ben ook een echte A en zal achter de spier moeten nemen. Wat was h voor jou? Xx

Hoi!

Ik heb morgenochtend om half 11 mijn consult. Zal morgen even hier neerzetten hoe het is gegaan! Ben namelijk ook erg benieuwd hoe ze omgaan met het hoogte- en tepelverschil. Ik verwacht ook dat de implantaten dual plane geplaatst worden omdat ik nou niet bepaald veel weefsel daar heb haha. Krijg jij dan ook ronde implantaten en dual plane? En zeiden ze al meteen aan hoeveel cc ze zaten te 'denken'?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.