Ga naar inhoud

welke maat na 245cc


Aanbevolen berichten

Hoi Lolie, ik ben ook net 3 januari geopereerd door v.d Weij en ik ben super tevreden. Ik heb bij hem echt het gevoel dat hij het goed ingeschat heeft bij mij. Ik kom van een 75A en nu met Anatomische prothese 265CC, moderate profile zou ik komen op een volle B/kleine C. Ik ben net 10 dagen verder maar het ziet er al heel mooi en natuurlijk uit bij mij. Echt niet té groot maar echt een maat dat bij mij past. En dat is wat ik ook wilde dat het ook natuurlijk zou zijn en niet 2 opgeplakte tennisballen. Het is zelfs vóór de spier geplaatst (wat ik nooit dacht dat dat kon omdat ik zo rank van boven ben) maar mijn huid heeft hij opgemeten en ik had een huiddikte van 3cm dus het kon voor de spier en dat geeft het meest natuurlijke effect. Ik heb ook geen last gehad of pijn (eerste paar dagen alleen een beetje strak gevoel) en de littekens zien er nu al heel mooi uit, niet rood of dik. Hier een blije en tevreden dame!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hoi Lolie,

Ik schat in dat je met die prothese uit zal komen op 75C, wat er dan uit zal zien als een grote B. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei meisje95:

Hoi Lolie,

Ik schat in dat je met die prothese uit zal komen op 75C, wat er dan uit zal zien als een grote B. 

Hoi meisje95,

Dit was een vraag uit januari 2014, dus als je in het album kijkt van Lolie, dan kun je zien hoe het uiteindelijk is geworden :38:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei meisje95:

Oeps even niet opgelet..:69:

Hahaha. ... Ik vond het wel grappig :45:. Kan iedereen overkomen hoor. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.