Ga naar inhoud

cc ik weet het niet meer


Mierentietje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben 1.64 en weeg 50/51 kg nu krijg ik in maart 340 cc ronde protheses dual plane van natrelle.

Ik zit zo te twijfelen of ik wel een goede keuze heb gemaakt voor dit aantal cc en of ik niet beter 375 had kunnen nemen?! Ik hoop dat iemand mij hier advies in kan geven want mijn pc zie ik pas met de operatie en wil t graag van tevoren goed weten.. bedankt allemaal!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mierentietje (leuke naam btw ;) )

Als je een keus had tussen 2 maten, dan zou ik voor de grote gaan. Er zijn veel dames die namelijk achteraf spijt hebben van hun keuze.

Mssn is het wel zo handig en fijn om nog een passessie te plannen, anders op de operatiedag nog ff passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 1.70 woog (komt wel weer hahah) 53 kilo, En had een volle B cup nu met 375cc E cup.

het ligt er maar net aan hoe jou borsten nu zijn en wat je dan straks wil hebben!

het gaat erom wat jij mooi vind en wat jij wil!! niet wat andere willen en bij jou vinden passen, mijn pc vond dit wat ik nu heb erg groot haha,, hij maakt ze liever kleiner ;)

juist lekker toch dikke tieten!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu aan A cup van mezelf en met de passessie was 300cc mooi maar koos toch voor 340 wil graag naar een volle C cup maar weet niet of dit gaat lukken met de aantal cc's..

Is toch lastig met passen!

Is ook lastig met passen.

Mocht je dual plane krijgen dan vallen ze ietsje kleiner uit dan wat je gepast hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mierentietje

Is altijd moeilijk!

Ik had 70A en ben met 300cc high profile anatomisch van Mentor dual-plane geplaatst naar een 70E gegaan. Oogt als een volle C cup. Het is ook erg afhankelijk van het profiel. Ik had 5,6 cm profiel, best veel dus voor relatief weinig cc.

Ben 1.73 en weeg 56 kg.

Het kan dus wel met 300cc maar je hoort van veel dames dat ze liever groter waren gegaan. Ga op je gevoel af en bel anders voor de zekerheid nog even met je pc.

Succes, komt vast helemaal goed!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zelf ook als er keus is altijd wel voor de grootste gaan. Het ligt natuurlijk een beetje aan het profiel wat je krijgt en wat de projectie daarvan is. Je kan natuurlijk altijd nog even contact op nemen met de pc om dit te bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 340 cc extra high profile en ze zegt dat dat wel een behoorlijke prothese is ook omdat ik smal ben en klein.. Vind het maar lastig ik moet er voor 100% achter staan maar ik denk dat je eigenlijk nooit zeker weet van tevoren of je het goede heb besloten.. Projectie heb ik eigenlijk niets van gehoord.. Kom hier steeds nieuwe dingen te weten dat ik denk; Oeps dat weet ik helemaal nog niet.. Bedankt meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

extra high profile is de hoogste projectie die er is...

de meeste meiden hier hebben high profile.. de maat van extra hp gaat maar tot 535 terwijl de andere hp wel tot 700 en meer gaat geloof ik....

op youtube kun je ook bekijken hoe dat verschil eruit ziet , zijn wel goeie filmpjes van.

denk als je smal en klein bent je borsten zowiezo al sneller nog groter lijken met de extra high, maar goed, dat verschilt gewoon enorm kwa lichaam/huidige borst..

het is van te voren moeilijk 100% in te schatten is mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nachten wakker gelegen omdat ik niet kon beslissen hoeveel cc. Ik had al een borstvergroting en had er spijt van dat ik niet groter gegaan ben.

Via via bij dr. rogge terecht gekomen die aan de hand van een 3D simulatie voor en na kan tonen.

OP was op maaandag en ben tevreden. 525 cc links en 625cc rechts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het geeft echt een reeël beeld, de pc heeft er echt zijn tijd voor genomen. Ik was 3 maal op consult voor minstens 2 uur. Dat heeft me veel onzekerheid weggenomen.

Ik wou zo groot mogelijk maar was echt bang dat het vulgair zou ogen. Na mijn eerste ingreep had ik spijt dat ik niet groter gegaan ben, nu heb ik 525cc en tevreden:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of het al gezegd is maar natuurlijke borsten zien er groter uit dan borsten met extra cc's. Hierdoor heb je wel een grotere cup maat maar optisch lijken ze kleiner.

Als het past zou ik ook voor de grotere variant gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem, al wordt het bij mij dan nóg een maatje kleiner.. Ik twijfel ook enorm! Ik ben 1,70 m lang, weeg 56 kg en heb een tenger postuur. Ik heb nu iets kleiner dan een A cup en zou ook heel graag richting de C - volle C willen. Ik had tijdens het consult een 240 cc gepast en vond het toen mooi, maar nog net niet.. Omdat ik een omvang van 80 heb adviseerde mijn pc me om voor de 255 of 275 te gaan. Op het moment van de operatie zal hij kijken wat het beste past. Alleen lees ik nu dat veel meiden graag groter hadden gewild en dat ze spijt hebben.. En dan gaat het al om minstens 300 cc, kom ik met mijn 255 - 275.. Help!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ga je niet gewoon nog een keertje terug om rustig te passen en te vergelijken? Het is ten slotte een belangrijke beslissing dus ik denk best dat ze er begrip voor hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijft moeilijk om t van te voren echt duidelijk te weten hoe het gaat worden......

als je liever een D heb dan een kleine C dan moet je voor groter gaan...

heb je liever niet echt grote borsten... maar je wil wel meer... dan zou ik voor het overlegde gaan..

mij was een D maat gezegd met 550 cc

nou dat was t niet.... en heb een kleine lift gehad en dus minder ruimte voor cc paste nog 375 bij in, en heb een E cup..

Is dus geen D geworden zoals ze zei, en zelfs niet met veel minder cc lol

ik ben blij, t zijn grote borsten en zeker opvallend zoals ze nu zijn in een truitje of bikini hiiihi...

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.