Ga naar inhoud

Lallie : 3 maart 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek.


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Ey Lallie, hoe is het bij jou gegaan vandaag??? Het is mij 100% meegevallen... Op het laatste moment toch geen dual plane maar 400cc voor de borstspier... Net al ff gekeken ik ben er nu al super trots op.. Vind ze echt mooi... Ook weinig pijn.. Alleen een beetje stijf en branderig gevoel....en ik heb het gevoel alsof ze een baksteen op me borstkas hebben geplakt hahaha... Maar het is al met al goed te doen!!! Ben erg benieuwd hoe het bij jou is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lysa-Claire,

Ik ben ook alweer thuis..

Opzich wel meegevallen alleen nu ook idd heel stijf en het brand ook goed. Ik ben op het laatste moment maar voor 300 cc hp gegaan omdat ik al een volle C cup had. Vind ze nu al heel mooi alleen heb het gevoel dat er 1 iets hoger zit als de andere.. Hopelijk trekt dat nog wel recht allemaal.. Ben wel blij als ik dadelijk een paar dagen verder ben en niet continue afhankelijk van me vriend.

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben afgelopen maandag ook geholpen door schiettecatte en bij mij zit ook 1 prothese hoger dan de andere.

Ik ben niet te vreden hoe t nu is. Hopelijk trekt t nog bij. Maar als t zo blijft. Zal ik ongelukkig zijn. Deze vrijdag heb ik een controle bij schiettecatte. Ben benieuwd.

Fijn herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey Henriette,

vervelend dat je nu nog niet tevreden bent,,, ik denk zelf dat dat dat nog wel zal veranderen hoor!!! ik heb heel veel foto,s hier op dit forum bekeken... en zag dat de borsten de eerste 6 weken nog behoorlijk bijtrekken..ik zelf ben ook maandag geholpen door schiettecatte.. en heb heb idee dat ze qua hoogte wel gelijk zijn.. maar de ene borst is helemaal blauw en lijkt ook iets groter en meer gespannen en die andere borst heeft dat niet... ik maak me daar absoluut nog niet druk om!!!!.. heb ook vrijdag een controle/verbandwissel..

ps. je moet de foto,s van fasiaroy ff bekijken.. ook geplaatst door Schiettecatte dan kun je heel duidelijk zien hoeveel ze nog veranderen in een paar maand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.