Lallie Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Hallo ik ben een meisje uit Brabant en ben 24 jaar oud. Ik wil graag me borsten laten vergroten van een 75C naar een grode D/ Kleine E.. Er is me aangeraden om 400cc te laten plaatsen op de borstspier. Ik ben benieuwd na meiden die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt of gaan meemaken. Ik hoop dat ik hier op het forum wat meer informatie kan vinden over me vragen. Groetjes Lallie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Ik ga as maandag bij dezelfde arts een BV laten doen. Ook 400 cc dual plane en heb nu een kleine 75B. Geen idee waar ik op uit kom. Dit is mij geadviseerd omdat dat goed bij mijn lichaam past. Ff afwachten dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Welkom op het forum! Heb je ook al een datum? en welk profiel heeft de prothese? We zijn hier niet nieuwsgierig, maar willen wel alles weten Mocht je vragen hebben dan kun je altijd roepen of je kunt zoeken via de zoekbalk hier rechts boven. Veel leesplezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamcometrue Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Welkom op het forum!Ik word aanstaande zaterdag al geholpen door dezelfde arts. Heb het zelfde 'probleem' als Beaudjara, ik krijg ook 400 of 375 cc dual plane en geenidee waar ik op uitkom haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Spannend he dreamcometrue......ben heel benieuwd naar je resultaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lallie Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 ik heb 24 Januari eerst nog een consult met Dr Schiettecatte.. willen jullie me laten weten hoe het is geworden dreamcometrue & Beaudjara ? xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamcometrue Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Haha anders ik wel meiden....... Mijn tijd is bekend om 9 uur ga ik onder het mes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Dat ga ik zeker doen lallie, 2 B continuedDreamcomtrue, 9 uur , mooie tijd lijkt mij. Hoef je er niet de hele dag tegenaan te hikken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen-ans Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Hoihoi!Ik heb ook 400 cc gekregen high profile en ben daarmee van een AA naar E gegaan. Als jij nu al op een C zit denk ik dat je met 400 cc echt wel groter als een volle D/E uitkomt. Tenzij je een wissel hebt, maar dat zie ik niet staan. xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamcometrue Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Nou ze zijn prachtig, ik wilde een volle c krijgen en daardoor heeft schiettecatte 375 cc mp+ geadviseerd en ben super tevreden over het resultaat. Wat voor cupmaat het is durf ik niet te zeggen maar denk rond een 80c Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lallie Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Hallo..Ik ben een meisje uit Brabant, ben 24 Jaar en ben 1,65m Lang.Ik wil al een aantal jaren een BV maar iedereen zegt dat ik het helemaal niet nodig heb, maar toch vind ik ze te klein en er zit een verschil tussen links en rechts. Ik ben daarom naar Diana Gabriels geweest voor een consult. In eerste instantie vond zij ook dat ik dit helemaal niet nodig had en vroeg zelfs wat ik er in had zitten, terwijl dit gewoon me natuurlijke borsten waren. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op 400cc high profile voor de borstspier. Ik heb aankomende vrijdag nog een consult met dr Schiettecatte omdat ik toch nog veel te veel vragen had. Het is natuurlijk niet zomaar iets wat je laat doen. Ik ben ook best wel bang dat 400 cc erbij misschien toch iets teveel word, alleen iedereen zegt dat je zo snel went. Hebben jullie misschien nog tips of opmerkingen of vragen die ik aan PC kan stellen? xxxxxx Lallie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekie Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Ik volg je gesprek ff mee want ik twijfel.ook tussen 300 en 400 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lallie Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Geen Probleem..wanneer heb jij een afspraak?xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Hoi hoiWelkom op het forum!! En wat anderen ervan vinden dat jij een bv wil laten doen moet je lekker naast je neer leggen!! het gaat tenslotte om jouw lichaam, dus jouw keuze..Voor vragen aan de pc je eerste consult kun je het volgende topic eens doorlezen:http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/Je kunt het beste meerdere 1e consulten inplannen zodat je goed op de hoogte bent welke mogelijkheden je hebt!! Vanuit daar kun je weloverwogen de beslissing nemen bij wie je je laat opereren..Heel veel succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamcometrue Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Liekie is 350 cc dan geen optie voor jou? En wat heb je nu, het hant er natuurlijk ook vanaf wat voor soort prothese je plaatst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted January 23, 2014 Share Posted January 23, 2014 Hallo Lallieik ben ook geopereerd door Schiettecatte en had 500CC gekregen,400CC is echt niet te veel hoor,hij kan zelf HEEL goed inschatten wat jij mooi zal vinden!Als het goed is gaat hij jou een hoop vragen stellen vrijdag en vanuit daaruit de ccs bepalen...gr Vlinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekie Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Hej dreams,Ja midden weg 350 is beter he?Kijk ff mijn foto dan zie je huidige situatie. Leeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekie Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Ik wil graag weer vulling en stevigheid en bolling boven. Ik heb meerdere consults gedaan en kreeg verschillende adviezen. Maar ik ga in iedergeval voor hp Link to comment Share on other sites More sharing options...
inge v b Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Ik wil graag weer vulling en stevigheid en bolling boven. Ik heb meerdere consults gedaan en kreeg verschillende adviezen. Maar ik ga in iedergeval voor hpAls ik je foto zie, heb je denk ik ook wel wat cc nodig om dit mooi op te vullen.Je hebt van nature een brede borst. Als er teweinig in komt dan heb je eerder kans op een double bouble. Je krijgt dam rimpels van je huid (omdat die niet is opgevuld).Als je een kleine borst zou hebben 75B (zoals ik had) en je wilt het natuurlijk houden, dan vind ik zelf 500cc wel erg veel. Ik heb 300 cc en ze zijn nu mooi opgevuld. Maar ja, dat is net wat je graag als eind resultaat wilt. Natuurlijk of groot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lallie Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 Eindelijk....3 Maart krijg ik me BV. Vind het nu al zo spannend en denk aan niks anders meer.Heeft er iemand nog tips over hoe ik me hier op kan voorbereiden ?xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamcometrue Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Spannend lallie!! Ik las hier iemand over extra vitamienes slikken dat had ik gedaan. Voor de rest lekker op je af laten komen. Likje opzicht heb je best veel ze zijn alleen leeg. Ik kwam van niets ( grote a kleine en wilde graag een volle c. Ik ben erg lang en slank maar wel brede schouders en heupen. Ik wilde het ook graag erg natuurlijk houden maar nu vind ik ze stiekem een klein beetje te klein... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Gefeliciteerd met je datum! Ik zal heb zo voor je aanpassen Ik heb inderdaad ook van te voren vitamine geslikt en na de operatie gewoon mee doorgaan. Zorg dat thuis alles gedaan is en je echt straks de rust heb om te herstellen. Makkelijk zittende kleding aantrekken. Iets wat je niet over je hoofd moet doen in ieder geval. Verder geen zorgen maken, maar genieten van wat gaat komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 In welke kliniek word je geopereerd? Ik heb je titel nu voor een deel aangepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lysa-Claire Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Ik word op 3 maart ook geopereerd door pc. Schiettecatte in de Atlas kliniek!! spannend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lallie Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 In welke kliniek word je geopereerd? Ik heb je titel nu voor een deel aangepast Ook in de atlas kliniek in Brussel... Ben nu al zooooo zenuwachtig... Is dit normaal? Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.