Jump to content

Lallie : 3 maart 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek.

Recommended Posts

Hallo ik ben een meisje uit Brabant en ben 24 jaar oud.

Ik wil graag me borsten laten vergroten van een 75C naar een grode D/ Kleine E..

Er is me aangeraden om 400cc te laten plaatsen op de borstspier.

Ik ben benieuwd na meiden die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt of gaan meemaken.

Ik hoop dat ik hier op het forum wat meer informatie kan vinden over me vragen.

Groetjes Lallie

Welkom op het forum!

Heb je ook al een datum? en welk profiel heeft de prothese?

We zijn hier niet nieuwsgierig, maar willen wel alles weten ;)

Mocht je vragen hebben dan kun je altijd roepen of je kunt zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

Veel leesplezier!

Hoihoi!

Ik heb ook 400 cc gekregen high profile en ben daarmee van een AA naar E gegaan. Als jij nu al op een C zit denk ik dat je met 400 cc echt wel groter als een volle D/E uitkomt. Tenzij je een wissel hebt, maar dat zie ik niet staan.

xxx

Hallo..

Ik ben een meisje uit Brabant, ben 24 Jaar en ben 1,65m Lang.

Ik wil al een aantal jaren een BV maar iedereen zegt dat ik het helemaal niet nodig heb, maar toch vind ik ze te klein en er zit een verschil tussen links en rechts. Ik ben daarom naar Diana Gabriels geweest voor een consult. In eerste instantie vond zij ook dat ik dit helemaal niet nodig had en vroeg zelfs wat ik er in had zitten, terwijl dit gewoon me natuurlijke borsten waren. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op 400cc high profile voor de borstspier. Ik heb aankomende vrijdag nog een consult met dr Schiettecatte omdat ik toch nog veel te veel vragen had. Het is natuurlijk niet zomaar iets wat je laat doen. Ik ben ook best wel bang dat 400 cc erbij misschien toch iets teveel word, alleen iedereen zegt dat je zo snel went. Hebben jullie misschien nog tips of opmerkingen of vragen die ik aan PC kan stellen?

xxxxxx Lallie

Guest cindytje1985

Hoi hoi

Welkom op het forum!! En wat anderen ervan vinden dat jij een bv wil laten doen moet je lekker naast je neer leggen!! het gaat tenslotte om jouw lichaam, dus jouw keuze..

Voor vragen aan de pc je eerste consult kun je het volgende topic eens doorlezen:

http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/

Je kunt het beste meerdere 1e consulten inplannen zodat je goed op de hoogte bent welke mogelijkheden je hebt!! Vanuit daar kun je weloverwogen de beslissing nemen bij wie je je laat opereren..

Heel veel succes!!

Hallo Lallie

ik ben ook geopereerd door Schiettecatte en had 500CC gekregen,400CC is echt niet te veel hoor,hij kan zelf HEEL goed inschatten wat jij mooi zal vinden!

Als het goed is gaat hij jou een hoop vragen stellen vrijdag en vanuit daaruit de ccs bepalen...

gr Vlinder

Ik wil graag weer vulling en stevigheid en bolling boven. Ik heb meerdere consults gedaan en kreeg verschillende adviezen. Maar ik ga in iedergeval voor hp

Ik wil graag weer vulling en stevigheid en bolling boven. Ik heb meerdere consults gedaan en kreeg verschillende adviezen. Maar ik ga in iedergeval voor hp

Als ik je foto zie, heb je denk ik ook wel wat cc nodig om dit mooi op te vullen.Je hebt van nature een brede borst. Als er teweinig in komt dan heb je eerder kans op een double bouble. Je krijgt dam rimpels van je huid (omdat die niet is opgevuld).

Als je een kleine borst zou hebben 75B (zoals ik had) en je wilt het natuurlijk houden, dan vind ik zelf 500cc wel erg veel. Ik heb 300 cc en ze zijn nu mooi opgevuld. Maar ja, dat is net wat je graag als eind resultaat wilt. Natuurlijk of groot.

Spannend lallie!! Ik las hier iemand over extra vitamienes slikken dat had ik gedaan. Voor de rest lekker op je af laten komen.

Likje opzicht heb je best veel ze zijn alleen leeg. Ik kwam van niets ( grote a kleine B) en wilde graag een volle c. Ik ben erg lang en slank maar wel brede schouders en heupen. Ik wilde het ook graag erg natuurlijk houden maar nu vind ik ze stiekem een klein beetje te klein...

Gefeliciteerd met je datum! Ik zal heb zo voor je aanpassen ;)

Ik heb inderdaad ook van te voren vitamine geslikt en na de operatie gewoon mee doorgaan.

Zorg dat thuis alles gedaan is en je echt straks de rust heb om te herstellen. Makkelijk zittende kleding aantrekken. Iets wat je niet over je hoofd moet doen in ieder geval. Verder geen zorgen maken, maar genieten van wat gaat komen :D

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.