Ga naar inhoud

Rebecca1 : 10 maart 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hee!

Ik word ook door Nio geopereerd! Ik krijg ook voor de spier en qua maat twijfel ik nog een beetje 500/600cc.

Ik heb ook een kleine 75B maar volgens hem kon het voor de spier en hij verzekerde mij ook dat ik geen rimpels en plooien zou zien, net als bij jou. :)

Ik ga de 27e nog een keertje op consult, want ik twijfel zo erg over de maat en af en toe ook of ik ze beter dual-plane zou kunnen laten plaatsen of gewoon voor de spier moet houden. Pff, dillemma's haha!

hoiii!!

Dus net als mij een beetje!

en ik zie dat je voor 85% gaat? is dat de implantaten die mee bewegen. dus als je het staat iets platter is van boven en op je zij etc gewoon mee gaat. Want hij liet me eentje zien die dat niet deed,alles blijft dan rond, neem aan dat die de 100% gevuld is !!

Bij voor de spier ben ik alleen bang dat mijn borsten zullen hangen door die zware implantaten hahhaah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoiii!!

Dus net als mij een beetje!

en ik zie dat je voor 85% gaat? is dat de implantaten die mee bewegen. dus als je het staat iets platter is van boven en op je zij etc gewoon mee gaat. Want hij liet me eentje zien die dat niet deed,alles blijft dan rond, neem aan dat die de 100% gevuld is !!

Bij voor de spier ben ik alleen bang dat mijn borsten zullen hangen door die zware implantaten hahhaah!

Ja ik heb toen voor 85% gekozen, dus die vallen iets meer in een druppel dan helemaal ronde, maar ik ben er nog niet over uit hoor!

Ik ben ook bang dat bij voor de spier het zo gaat hangen en te laag gaat zitten door het gewicht en dat je dan echt 2 van die ballen aan je borst hebt hangen zegmaar, daarom twijfel ik daar af en toe ook nog over! Moeilijk hoor haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik lees nu je topic dat we mekaar als is eerder hebben gesproken

Sorry!

Heb gereageeerd op je pb!

Niet twijfelen..

En hebje twijfel ga voor het grootste

Liever ef denken mmm grote borsten

Als ... Goh had ik maar... HAD IK MAAR

Snap je wat ik bedoel haha

HAD IK MAAR iets meer gedaan haha.

Komt goed wijffie echt wel!

Kijk naar de borsten van ava die zijn echt super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.