Ga naar inhoud

Hi, ik ben Louise


Louise27

Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Ik ben hier nieuw en snap er nog niet zo heel veel van.

Even voorstellen..

Mijn naam is Louise en ben 27 jaar oud. Heb samen met mijn vriend een kindje van twee jaar.

Al jaren overweeg ik een borstvergroting te nemen. Nu moet het er toch echt eens van komen en ben me hier op het forum aan het oriënteren.

In de Gallerij zie ik veel moois voorbij komen, maar als ik kijk bij de "voor bv" foto's, zie ik vrijwel geen borsten die op de mijne lijken en daarom vind ik het zo moeilijk in te schatten hoe het resultaat zal worden.

Mijn cupmaat nu... Naja, ik heb niet eens een cupmaat, de tittenz van mijn vriend zijn bij wijze nog groter!

Ik koop altijd van die superpush-ups, zodat het onder een shirt nog wat lijkt. Maar als ik mezelf uitkleed en in de spiegel kijk, kan ik wel janken.

Ik ben vrij lang 1.80, wel een kont, maar geen borsten.... Het liefst zou ik naar een dubbel D willen, misschien heeft iemand hier ervaring met een bv van niks naar DD? Is dit uberhaubt mogelijk? Op internet kan ik hier niet veel over vinden, zelfs de voor-foto's zijn al groter dan de mijne..

Al het advies, foto's en opmerkingen zijn welkom!

Binnenkort heb ik twee afspraken voor een consult, 1 bij ACCZ Dr. van Onselen en 1 bij Berghman clinics.

Liefs, Louise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Louise,

Welkom op het forum!!

Om te oriënteren ben je aan het juiste adres ;) Of het bij jou haalbaar is om gelijk naar dubbel D te gaan daar kan een pc beter over oordelen. Het is verstandig om meerder consulten te plannen. Je zal merken dat iedere pc zijn eigen voorkeur en ideeën heeft. Je kunt dan zelf kijken waar jij je het prettigst bij voelt.

Mocht je nog vragen hebben dan moet je ze gewoon stellen. Je kunt ook gebruik maken van de zoekbalk hier rechts boven.

Heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!

Succes met zoeken naar info! Ik hoop dat dat je erachter komt hoe en wat en bij wie.

1 ding weet je al.. Je wil ze groot haha ;)

De namen van dr Nio en van Straten zijn geloof ik wel bekend met wat grotere borsten dus ik zou vooral een beetje die kant op zoeken.

De PC kan jou verder het beste aanraden wat kan. Verder moet je voor jezelf uitzoeken wat jij mooi vind zoal: een bolling boven op high profile/very high profile of juist niet en dus druppelvormig = anatomisch.

En zo nog veel meer.. Zoeken zoeken zoeken naar tietenfoto's hihi. Ik had in t begin vierkante ogen joh haha.

Nogmaals succes!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief! Dank jullie wel!

Haha dat klopt, ik wil ze hoe dan ook groot. Als het mogelijk is mogen ze ook nog groter dan een D. Maar misschien is dat iets te enthousiast ;-)

Goed dat je erbij hebt gezet over het high profile, hierop ben ik aan het googlen om een overzicht van de vormen te kunnen vinden aangezien ik net heb gelezen dat het aantal CC's niet zoveel zegt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi louise

Ik ben vandaag bij dr nio geweest in amsterdam,

Ik ben zelf 1.80 en weeg 67 kilo

Redelijk slank en had ook niet erg veel ofzo,

Bij mij word er 500 cc geplaatst

En dat is een beste hoop,

Ik weet dat meneer van onselen voorkeuren heeft voor druppelvorm, wat overigens mooi is hoor maar als jij voor groot wil, kun je inderdaad mischien ook een consult plannen bij Dr. nio en/of. F straten die zijn niet bang om teveel te plaatsten...

Ik had zelfs 650 cc gekunt maar dat ging me te ver...

Terwijl me arts in een ander ziekenhuis tot max 350 wou gaan,

T zijn ook voorkeuren van de arts..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.