Teigetje Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hoi hoi,Ik ben een mama van twee moppies en 40 jaar jong.Mijn borsten hebben last van hang verschijnsels, ze zijn leeggezogen, afgevallen en tja niet meer van mij.Ik heb overmorgen een consult en ik begin aardig de zenuwen te krijgen.Wil ik dit echt, gaat dit lukken.Ik zie een hoop wat fout kan gaan, ik zie ook een hoop wat goed gaat.Hoogste waarschijnlijk wordt het bij mij een lift en een prothese. Ik wil mijn cup c/d terug.Ik ga met goede moed woensdag het gesprek in.Groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hoi,Welkom op het forum!!!Ja dat klinkt allemaal erg bekend wat je hier schrijft.Hier eigenlijk hetzelfde verhaal. Ik heb mijn borsten laten opvullen en kon dat gelukkig zonder lift doen.Ik snap best dat je zenuwachtig bent. Ik heb ook twijfels gehad en wie eigenlijk niet? Het is toch een hele beslissing die je neemt. Nu zo achteraf denk ik dat ik dit al veel eerder had moeten doen. Wat is het heerlijk om mijn voorgevel te hebben!Bij wie heb je een consult woensdag? Ga je er nog meer plannen? Het kan op zich geen kwaad om meerdere consulten te doen.Heel veel plezier op het forum!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hoi, Heel veel plezier met de voorpret en oriënteren! ook ik ben een mama met 2 kindjes, ik ben erg blij met mijn besluitgroetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teigetje Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Ik woon in Aberdeen, Scotland, ik ga op consult bij dr Tadros, dat is een goed aangeschreven plastische chirurg hier.Ik hoor jullie over alleen opvullen ipv lift en vullen, kan dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.