Ga naar inhoud

Borstlift zonder opnieuw borstvergroting?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

In 2001 onderging ik een bv met zoutwaterprotheses. Ik weet niet meer hoeveel ml. Toen slikte ik de pil nog en had waarschijnlijk genoeg vetweefsel, door de jaren heen

met de pil gestopt en ook vetweefsel slonk, toen begon ik de randjes en deukjes te zien en dat vind ik niet mooi. Omdat ze ook na een jaar of tien vervangen moesten worden, ben ik de laatste tijd enkele malen op consult geweest ter info.

Nu is het zo dat ik het liefst niets meer in mijn borsten zou willen, alleen een lift. maar de beide artsen waar ik geweest ben zeggen dat het moeilijk wordt omdat er niet veel vetweefsel over is en er dus haast niets over zal blijven van nature.

Nu ben ik zelf al blij met kleine stevige borstjes, maar volgens de artsen is dat onmogelijk.

Ik vind het toch een rot idee dat er weer iets in moet. Ik blijf het onnatuurlijk vinden ook al zie ik veel mooie foto's hier op het forum, maar blijf toch huiverig voor siliconen. Ik ben eigenlijk dus op zoek naar foto's van vrouwen die ooit jaren na een bv alles eruit hebben laten halen en daarna alleen een lift hebben gehad, maar die kan ik niet zo goed vinden? Ik ben nog een beetje een leek op dit forum.

Graag zou ik ervaringen hierover lezen en resultaten zien, misschien valt het namelijk best mee, alhoewel dat afhankelijk is van hoeveel vetweefsel je nog hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Donna,

Ik snap je helemaal. Ik heb 3 weken terug ook een expansie ondergaan. Ik wilde 2 jaar geleden ook eigenlijk alleen een lift omdat ik 13 kilo was afgevallen en vresselijke hangborsten aan over had gehouden. Ben bij 2 artsen geweest en die beide raden aan om er prothese bij in te doen omdat er anders niks van over zou blijven. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik absoluut niet groot wil, max een C cup die ik destijds ook had. Maar de arts zei met een lift wordt je borst wat kleiner en daarom de kleinste prothese erin (200 cc) okee ik vertouwde erop dat hij ervaring had.

Ik werd wakker met een 70 E cup!!!! Doordat ik door de stress wat aangekomen was zat ik uiteindelijk voor mijn 2e operatie op een 75F.

Ik was enorm verdrietig en teleurgesteld. ik had toch alleen een lift kunnen hebben! Nu zijn ze eruit en heb ik een hele mooie C cup over gehouden, kik heb nu natuurlijk wel iets meer weefsel dat voor de eerste operatie.

Je kunt mijn foto's zien in mijn album. Daar staan ook de foto's van 2 jaar geleden voor mijn eerste operatie. Kun je kijken of jij ongeveer net zo veel/weinig eigen weefsel heb. Want daar was uiteindelijk toch wat moois van te maken zonder protheses!

Succes!

Liefs Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie Risje. Dat is ook wat zeg, wakker worden met een 70 E cup. Heb je een aanklacht ingediend?

Of kreeg je die tweede operatie als garantie dat het de eerste keer niet de gewenste grootte was?

Dus eigenlijk is de cupmaat die je ooit van nature had nu ook weer je natuurlijke cupmaat alleen met een lift dit keer.

Misschien moet ik dus wat kilo's aankomen :-)

Maar wat naar dat je eerst die andere operaties hebt moeten doorstaan.

Ik ga zo even je foto's bekijken, ben zeer benieuwd en dan reageer ik nog even.

Liefs Donna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig zijn ze Risje, ik neem aan dat de foto's met het witte tape eronder de foto's zijn zonder protheses. Nou ik vind het heel erg mooi. En als ik zie hoe weinig weefsel er inzat op een eerdere foto, dan ben ik er bijna van ovetuigd dat ik geen protheses meer wil. Morgen heb ik een afspraak bij de PC en zal het toch weer ter sprake brengen dat het blijkbaar ook mooi kan worden zonder protheses met enkel een lift.

Zei de PC ook dat je maar 1 cm vetweefsel had ongeveer?

Dat is wat mijn PC zei. En dat ik daarom alleen een A cup zou overhouden als ik geen protheses zou nemen.

Ik ben ook van plan om weer de anticonceptiepil te gaan slikken en daardoor ontstaat er meestal ook meer weefsel.

Alvast dank weer voor je antwoorden Risje. Neem aan dat je nu weer helemaa content bent met je borsten en vallen de littekens mee?

Liefs Donna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.