Ga naar inhoud

Mierentietje : 17 maart 2014 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 21 jaar en na lang wachten en vooral nadenken gaat het eindelijk gebeuren;

Ik krijg mijn borstvergroting op 17 maart!

Voor mij was dit altijd een grote droom, vanaf het moment dat ik borsten kreeg of zeg maar eerder toen ik ze dus niet kreeg werd dit een probleem voor mij. Ik heb een kleine cup A en ik verborg het met pushup bh's en sjaaltjes maar in bikini voelde ik me altijd nog een klein meisje. Dit wilde ik zo graag veranderen en nu kan het eindelijk!

Mijn consult heb ik in December gehad met dr Maas.

Na het passen van de protheses kwamen we uit op 340 cc ronde protheses dual plane.

Bij de anesthesist was mijn bloeddruk, BMI en alles in orde dus ik heb officieel groen licht!

Nu in spanning afwachten tot 17 Maart.. :-))

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend!!! Nog 2 maandjes en dan heb je eindelijk je borsten!

Ze zijn heel lief en behulpzaam in de Bergman kliniek dus je bent zeker aan het goede adres. Succes met wachten tot je operatiedag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb mijn borstvergroting gehad bij Bergman, dr Luijendijk. Ik ben ook super tevreden hoe ik daar ben geholpen. Dus een hele goede keuze van je. Succes met het wachten, de tijd gaat heel snel hoor hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!!!

Het aftellen kan voor jou dus nu echt beginnen :D

Ik ga je titel aanpassen en verplaatsen. Als je straks je operatie heb gehad zou je evt als je dit zou willen hier ook een verslagje neer kunnen zetten.

Heel veel plezier hier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Je kan nu echt aftellen........spannend.

Nee ik was niet bang voor de narcose, ik ging de operatiekamer in met het idee dat als ik wakker wordt alles anders is, eindelijk weer borsten.

Alvast heel veel succes de 17e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alleen het weekend nog meid en daarna is het boobday!

Ik vond de narcose wel heel spannend hoor. Het was voor mij de allereerste keer, maar het viel allemaal reuze mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Nou vandaag je laatste dag met mierentietjes hihi... Geniet er maar van, en laat t allemaal maar gebeuren...het valt echt wel mee, we kennen jouw gevoel nu maar al te goed....en morgen is de dag dat je droom uitkomt, hoe cool is dat dat je die mogelijkheid hebt! Heel veel succes en ben benieuwd hoe je je gaat voelen na je bv! Met nieuwe vriendinnen! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de narcose en de operatie hoef je niet bang te zijn, je valt even in slaap en dan is het alweer klaar! Viel mij echt 100% mee. Ik ben niet misselijk of duizelig geworden van de narcose, alleen heel erg emotioneel toen ik in de verkoeverkamer lag. Succes morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij mijn operatie verslagje;

Om 7:00 moest ik me melden bij de balie, we moesten even wachten totdat de verpleegkundige kwam. Die kwam al heel snel.

Ze nam me mee naar mijn eigen kamertje daar lag mijn badjas, slippers en operatieschort al klaar dit moest ik aandoen in de badkamer toen ontzettend gelachen om dat heel erg oncharmante operatie schort. Toen werden er nog wat vragen aan mij gesteld en mijn bloeddruk en hartslag werden gemeten. Op dat moment werd er gebeld dat ik naar boven mocht. Vriend een dikke kus gegeven en hup snel de lift in.

Eenmaal boven werd ik op een bed gelegd en een infuus werd geprikt en aangesloten om antibiotica er door te geven. Naast mij lag nog een vrouw en beide moesten we lachen om de ontzettend lieve vrouw daar die de hele tijd vroeg aan ons of alles wel goed ging en of we lekker lagen enz. Toen kwam dokter Maas om mijn borsten af te tekenen en toen kon ik nog even gaan liggen en even later werd ik naar de OK gebracht. Allemaal super lieve leuke mensen!! Er werd wat in mijn infuus gespoten en ze vroegen waar ik op vakantie ging in mijn droom ik antwoorde nog naar iets waar t warm is en weg was ik. Voor mijn gevoel werd ik 2 sec later wakker en ik keek stiekem onder de dekens en ja hoor; Twee bobbels op de goede plaats dat betekent dat ik eindelijk borsten heb! Ontzettend gelukkig werd ik naar beneden gereden en daar moest ik toch even huilen eindelijk was mijn droom uitgekomen, tranen van geluk!

Alles ging helemaal goed de verpleegkundige kwam nog paracetamols geven en een prik tegen trombose en mijn sport BH aanmeten en toen zei ze dat ze geen reden meer had om me langer te houden. Ik mocht lekker naar huis! Thuis lekker gelegen en goed verzorgd door mijn vriend. Vanmiddag voor t eerst douchen, ben heel benieuwd!

Tot zo ver mijn verslag! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.