Ga naar inhoud

®achèl : 9 januari 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi rachel

Ik vind ze zeer mooi nu al k heb zelf ook een afspraak met dr bruno demeyer nu maandag k ben benieuwd wat het

gaat geven .

Geniet nu maar van je nieuwe boobies ze zijn prachtig :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo alle meiden die al gereageerd hebben :)

Bedankt voor jullie leuke reacties en complimentjes :56:

Ik hoop dat jullie gelijk krijgen en dat ze wel wat naar het midden komen en niet meer gaan zakken!

@ Lydi, succes maandag! Ik vond de Meyere een hele fijne man, buiten bekwaam chirurg ook een hele fijne persoonlijkheid. Hij heeft niet het popie jopie wat veel plastisch chirurgen (mijns inziens) wel hebben. Maakt dat je je op je gemak voelt.

Nou andere meningen? Kom maar op, zo fijn om ervaringsdeskundigen te horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze echt al mooi!! Ik heb als tip, klinkt raar maar hier komt ie: knoop om je sportbh een panty kousje zodat ze wat dichter naar elkaar komen. En dan bedoel ik bij de voor bandjes van je sportbh en dan leg je de knoop int midden tussen je tieten in als het ware. Dit helpt, en de kous is elastisch dus te strak zal het niet zitten. Ik hoop dat je er wat aan hebt, je kan eventueel ook gaasjes ad zijkant vd sportbh doen zodat t als het wAre wat meer naar binnen wordt gepusht. Xx Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mijn naamgenootje :)

Wat een bijzondere tip zeg. Ik ga nu douchen en meteen even uitproberen, want heb het gevoel dat de bh ook niet strak genoeg zit. (de bandjes zitten wat te los zeg maar, terwijl ze zo klein mogelijk staan afgesteld) Kan geen kwaad denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee kan niet zoveel kwaad denk ik hoor. Gewoon lekker inpakken je nieuwe tieten haha xx de eerste zes weken kan je ze nog Een beetje vormen als het ware want daarna zijn ze goed als helemaal ingekapseld en word t denk ik wAt lastiger, ben natuurlijk geen arts ik denk gewoon met m'n boeren verstand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heb alle vertrouwen in hem. Maar vraag me nu wel af of er iets te "vormen" valt of dat dat een fabeltje is?

Iemand enig idee? Voelt in ieder geval wel lekker die sport bh een beetje vaster zetten met een pantykousje hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 4 weken p.o. en heb nog steeds het gevoel dat ik zwelling heb(vooral aan de rechterkant). Die is ook vaak nog warmer etc. Ook heb ik nog vocht aan de zijkant (onder mijn armen) en mijn buik is ook enkele weken opgezet geweest. Soms nog deukje bij mijn enkel zelfs. Verder ging bij mij alles prima en pijnloos maar voor je vochthuishouding is de operatie niet ideaal volgens mij.

groetjes,

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan idd nog ff duren ja met dat vocht..

ik had dat zelfs na 2.5 mnd po nog vocht.

en nu 5 mnd po voel ik nog af en toe van die belletjes als ik erop druk in mijn linkerborst!

veel groene thee en brandnetel thee drinken is er goed voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben denk ik 1 van de weinige dan. Na 1 week PO geen zwelling of vocht meer en eigenlijk voelt het helemaal al heel goed nu en vergeet ik het soms zelfs overdag. Behalve dan als ik naar beneden kijk en denk "had ik toch niet iets meer cc moeten nemen" maar komt ook denk ik nog door de onflateuse sportbh:-( Net gemeten en heb onderwijdte 75cm en bovenwijdte 93,5cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.