Ga naar inhoud

®achèl : 9 januari 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo meiden / dames,

Ik ben Rachèl afgelopen donderdag geopereerd (borstvergroting na totale ravage borstvoeding) door dr. Bruno de Meijere en al vaker even gespiekt op het forum. Eerlijk gezegd nooit de tijd genomen me aan te melden, maar nu ik me gedeisd moet houden leek het me leuk ervaringen te lezen en te delen met jullie.

Niet zo'n ervaren forum'er, dus als ik iets verkeerd plaats of zo, let me know!

Tot in andere topics! Groetjes Rachèl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal,

Ik ben nu 3 dagen po en vraag me af of het normaal is dat de zwelling lijkt toe te nemen?

Voelde vanochtend wat borrelen aan de bovenpool, verder links meer zwelling dan rechts. Lijken ook wat te veel naar de zijkant te zitten, maar dat is volgens mij door de zwelling, wishful thinking.. Het zijn echt meloenen nu, net als tijdens de stuwing bij borstvoeding (de grote aanstichter van mijn hang boobies :o

Ik heb afgelopen donderdag 350 cc mentor protheses laten plaatsen, voor de spier. Rond en hoog profiel.

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen de eerste week na de operatie.

Dank alvast!

Groetjes Rachèl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij nam de zwelling nou juist best snel af.. Maar als ik slecht had geslapen of toch net teveel had gedaan dan werd het weer meer naar mijn gevoel.

Kan je niet morgen ff met je pc bellen? Als het echt veel meer zwelling is zou ik dat wel even doen hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je berichtje, leeuwin. Ik ga morgenochtend idd maar even bellen, geeft toch een gerust gevoel. Voel me snel bezwaard om te bellen :) hoeveel dagen duurde het bij jou tot de zwelling minder was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwelling is heel normaal hoor, en dit kan ook wel een tijdje blijven!

Bij de ene is het na een week weg, bij de ander is alle vocht pas na maanden verdwenen!! Ook dat borrelen is heel normaal, trekt allemaal vanzelf weg!

Dus ik zou me geen zorgen maken meid, geduld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties, fijn!

Ik heb toch maar even gebeld met de dr. gezien hij vandaag in NL praktijk houdt.

Scheelt een rit van 600km heen en weer. Kan ik meteen vragen wat de verwachte stand wordt in het eindresultaat, qua Side Boobs en hoogte.

Hadden jullie dat ook niet, zo ontzettend graag het eindresultaat willen zien??

Dus eind van de middag er heen. Keep you posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo veel verschil, ongelofelijk. Dit zou toch medisch onderbouwd moeten zijn en dan verwacht ik niet zulke grote verschillen in de persoonlijke mening van chirurg tot chirurg.

Dus dan mijn vraag stellen aan de ervaringsdeskundigen hier :)

Wat vinden jullie het beste en voor hoeveel weken?

Bedankt alweer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd voor de eerste 2 weken helemaal ingetaped.

Volgens mijn pc bevorderde dat het goed inkapselen van de protheses. Ik was daar zelf ook wel van overtuigd.

Het voelde en was heel veilig.

Maar je leest inderdaad veel verschillende handelwijzes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn sport BH (Triumph/Tri Action Workout N) zit zeker net zo strak als het verband, dus ik denk dat het een beetje hetzelfde effect geeft. Hier advies 6 weken deze sport BH aan dag en nacht = Dr. L.P. van der Weij, Boerhaave Kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig zeggen wat het beste is aangezien ik (maar) 1 operatie heb gehad en dus ook (maar) op 1 manier m'n po-tijd heb doorgebracht.

Ik denk niet dat je kan zeggen dat de ene methode beter is dan de andere, er zijn meer wegen die naar Rome leiden :-) en iedere arts zal zo z'n redenen hebben mbt zijn/haar voorkeur.

Misschien is t ook afhankelijk wat de producent van de prothese aanraadt.

Het lijkt mij vooral belangrijk dat je het advies van je arts opvolgt en niet voor jezelf bedenkt wat beter is zodat daar bij evt complicaties geen discussie oid over kan ontstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum meid!!!

Gefeliciteerd ook met je boobs :D

Hoe voel je je momenteel? heb je veel last of valt het wel mee?

Je kunt hier op het forum genoeg lezen, dus de komende tijd vermaak je je wel ;)

Veel leesplezier!!

Oja ik zal je titel ook gelijk even aanpassen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd het verstandigst het advies op te volgen van je eigen pc. Je pc heeft een reden waarom hij/zij dit advies geeft. Het zal in sommige gevallen vast ook te maken hebben met het soort prothese dat je krijgt en/of de manier van plaatsen. Daarbij is de begin situatie ook voor iedereen weer anders en wie weet speelt dit ook een rol?

Ik snap best dat het soms verwarrend kan over komen. Ik denk altijd heb vertrouwen in je pc, want je heb deze persoon vast niet voor niks uitgekozen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik de tape heel fijn vond! Bij de eerste operatie (meet protheses) heb ik die ongeveer 3 a 4 dagen gehad.

Bij mijn tweede operatie (expansie en lift) heb ik de tape maar 1 dag gehad. Dat vond ik erg jammer want met die tape kunnen je borsten geen kant uit en dus ook minder pijnlijk.

Ik zei al tegen de arts die tape is de beste sportbh die er is!! Ik wil ook zo'n rol voor als ik ga sporten of een strapless topje aan heb :D

Verder draag ik in de nacht een hele strakke (1 maat te kleine) sportbh met voortsluiting en overdag een gewone sport bh, omdat het me anders knelt.

Groetjes Ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps. Ook heel benieuwd wat jullie de beste bh vinden voor als je weer baat sporten. (Ik haat schuddende boobies tijdens het sporten, het liefst plak ik ze vast hah)a)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkele sportbh zat goed bij mij. Had er 3 over elkaar heen aan met sporten, wat mij wel opgevallen is omdat mijn borsten erg zijn gegroeit, dat je een sportbh beter 2 maten te klein kunt kopen dan zitten de boobies vast echt stevig en vast.

Maar het liefst neem ik een rol tape van de arts mee :P

Gr ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jesserke,

Ik heb 350 cc gekregen, rond voor de spier. En jij? Hoe is het nu met jou? Ik zal zo even kijken waar ik een foto kan posten, ben erg benieuwd naar meningen :):1bouncingboobs: Haha wat een belachelijke smiley.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een foto van mijn nieuwe aanwinsten, 4 dagen po.

De arts geeft aan dat ze nog meer naar het midden gaan komen de aankomende tijd.

Verder verwacht hij dat ze niet echt meer gaan hangen dan nu. Links iets meer zwelling dan rechts, dr gaf aan dat er rechts weinig zwelling was. Oeps ik dacht van wel hihi.

Omdat ik jullie vaak hoor (ehm lees) over indalen en zakken etc was ik daar erg bang voor. Wat verwachten jullie dat er nog gaat veranderen? En hoe vinden jullie het er nu uit zien? Graag jullie ongezouten mening hoor! :104: Ik sta erom te :63: ...

(sorry ik zit normaal nooit op een forum en ik kan helemaal dubbel liggen om die plaatjes.. )

Kom ie dan:

Mentor 350 cc, ronde prothese voor de spier. Made by Dr. Bruno de Meyere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis je bent nog zo kort po! Die gaan echt nog wel naar elkaar komen. Die van mij stonden ook helemaal naar buiten gericht in het begin. Je heb prachtige boobs hoor! Het zakken is niet dat je boobies dan gaan hangen hoor, dus je hoeft niet bang te zijn dat ze straks op je buik liggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik ze al erg mooi vind hoor!

Geef het de tijd, tegen mij is gezegt dat ze alleen maar mooier worden.

Na een maand kon je al een beetje zien hoe het ging worden, en ik denk dat dat helemaal in orde komt bij je!!

Geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.