Ga naar inhoud

85% gevulde protheses: ik voel de inhoud 'bewegen' (eurosillicone) ?!


Gast Leeuwin

Aanbevolen berichten

Hoi ladies,

Ben nu 3,5 week PO en voel sinds 2 dagen volgens mij de vulling in de linkerprothese bewegen. Als ik bijvoorbeeld buk/voorover buig voel ik duidelijk dat de inhoud naar boven verplaatst.. En als ik lig en ik kom overeind dan gaat het naar beneden. OK, dat is natuurlijk precies het idee van de 85% gevulde dat ze meebewegen, haha, maar is het normaal dat ik het ook zo nadrukkelijk voel???

Het is geen vervelend gevoel ofzo, maar wel raar en zou er wel ff aan moeten wennen haha ;)

Hebben meer meiden dit?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook aan mijn rechterborst

21 januari gesprek. Bij mij zie je het wel en het is bij mij wel een raar gevoel.

Je littekenweefsel moet nog je implantaat vastmaken dus nu hoef je je nog geen zorgen te maken als je dit over paar maanden nog hebt zou ik afspraak maken bij je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook aan mijn rechterborst

21 januari gesprek. Bij mij zie je het wel en het is bij mij wel een raar gevoel.

Je littekenweefsel moet nog je implantaat vastmaken dus nu hoef je je nog geen zorgen te maken als je dit over paar maanden nog hebt zou ik afspraak maken bij je pc.

Hmmm volgens mij is het niet de prothese zelf maar echt de silliconengel die erin zit zeg maar. Want in de prothese zelf is nog ruimte voor beweging (doordat ze 85% gevuld zijn).

Voel jij echt het implantaat zelf bewegen dan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is dat links hetzelfde gevoel en ik vind het een weeïg gevoel, niet prettig. Bij mij wordt de pocket kleiner gemaakt tijdens een her operatie. Rechts zit prothese "vast" en voel ik geen beweging, stuk prettiger!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is dat links hetzelfde gevoel en ik vind het een weeïg gevoel, niet prettig. Bij mij wordt de pocket kleiner gemaakt tijdens een her operatie. Rechts zit prothese "vast" en voel ik geen beweging, stuk prettiger!

Moet je daarvoor een her operatie? shit nu ben ik bang.. bij mij zit rechts volgens mij ook vast, ik voel die niet bewegen, links wordt wel minder en doet geen pijn maar het is wel raar

Link naar reactie
Delen op andere sites

heroperatie?? zo erg is het niet hoor bij mij? gewoon het 'bewegingsgevoel' de prothese zelf blijft wel op zn plek!

ik wacht het wel gewoon ff af..

hou me op de hoogte anna als jij wat nieuws hoort van Nio hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.